Jak ServiceDesk Plus wspiera RODO i obsługę danych osobowych w organizacji
Po obejrzeniu nagrania będziesz już wiedział że nie potrzebujesz kolejnego narzędzia do realizacji RODO. Zrozumiesz w jakiej pozycji stawia Cię RODO i jakie narzuca obowiązki. I co najważniejsze, zobaczysz jak przygotować dział ServiceDesku do RODO i jak lepiej zarządzać obsługą danych osobowych
CaseStudy ENEA
Przeczytaj Case Study z wdrożenia największej instancji ServiceDesk Plus w Europie!
Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Grupa ENEA zatrudnia blisko 10 tysięcy silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania.
CaseStudy – mBank Hipoteczny
Studium przypadku wdrożenia ServiceDesk Plus’a w mBanku Hipotecznym zostało przedstawione pierwszy raz podczas ManageEngine Forum 2015 w Poznaniu.
Przeczytaj case z wdrożenia przedstawiony przez Justynę Solak-Rzytki, Dyrektora Departamentu
Informatyki i Bezpieczeństwa
Aktualizacja ServiceDesk Plus
Dzięki najnowszej aktualizacji ServiceDesk Plus jeszcze łatwiej będziesz tworzyć i zarządzać zamianami. Usprawniliśmy również obsługę techniczną IT dzięki ulepszonej integracji z AD i DesktopCentral. O pozostałych ulepszeniach przeczytasz w artykule.
Najnowsza wersja ServiceDesk Plus jest już dostępna !
Poznaj najnowsze funkcjonalności w systemie ServiceDesk Plus i zarejestruj się na webinarium! ManageEngine w jednej z najnowszych wersji oprogramowania ServiceDesk Plus – 9412 prezentuje nowe funkcje, dzięki którym Twój servicedesk stanie się jeszcze bardziej zaawansowanym narzędziem.
Najnowsza wtyczka wzbogacająca ServiceDesk Plusa o możliwości zarządzania użytkownikami w AD
Wtyczka pomoże pracownikom ServiceDesku wykonać ważne czynności związane z zarządzaniem użytkownikami AD oraz pozostałe operacje specyficzne dla AD bezpośrednio z konsoli ServiceDesk Plus.
27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus
ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…
19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus
ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…