manageengine
ServiceDesk Plus MSP

ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w wersji polskiej.

Najważniejszą różnicą pomiędzy ServiceDesk Plus a ServiceDesk Plus MSP jest możliwość obsługi wielu kont klientów.

Główne różnice w wersji dla pojedynczego klienta to:

  • Zarządzanie wszystkimi kontami klientów i usług w jednym centralnym repozytorium
  • Konfiguracja adresu e-mail dla każdego konta, konwersjae-maili na zgłoszenia
  • Specyficzne adresy www logowania do aplikacji dla każdego konta
  • Reguły biznesowe dla każdego konta
  • Umowy dotyczące poziomu usług i czasów realizacji zgłoszeń
  • Ograniczanie dostępu do bazy wiedzy dka każdego konta – różne wpisy w bazie wiedzy dla różnych klientów
  • Skanowanie i identyfikacja zasobów klientów z odpowiednimi uprawnieniami dla każdego klienta osobno
Funkcjonalność
  • Od projektu do codziennego wsparcia IT

    W ServiceDesk Plus możesz połączyć działania projektowe z utrzymaniem infrastruktury IT. W jednym miejscu otrzymujesz pełny obraz zaangażowania zasobów i ludzi, szczegółowe informacje, nad czym aktualnie pracujecie, ile to kosztuje, gdzie są przydzielone zasoby. No i oczywiście możesz zarządzać incydentami, problemami i zmianami w IT.

  • Wiedza o wszystkich zasobach IT w jednym miejscu

    Wykorzystując bazę CMDB oraz funkcję skanowania środowiska masz pełną informację o twoich zasobach IT, wiesz ile i jakie systemy posiadasz, jakie oprogramowanie jest tam zainstalowane, czy jest zgodne z ilością zakupionych licencji. Nie ruszając się z miejsca możesz połączyć się zdalnie z wybranym komputerem. Dodatkowo baza CMDB umożliwia Ci zbudowanie relacji między elementami infrastruktury IT – a to pozwala jasno określać wpływ przeprowadzanych zmian oraz szybciej znajdować przyczyny incydentów.

  • Zrób to sam, czyli portal samoobsługowy (…i więcej czasu dla IT)

    W ServiceDesk Plus dostępny jest portal samoobsługowy, gdzie użytkownicy mogą rejestrować zgłoszenia oraz zamawiać różne usługi i zasoby z IT. Zbuduj katalog usług precyzyjnie określający, co użytkownicy mogą zamówić – jak menu w restauracji! Przykład: zamówienie nowego komputera, telefonu czy instalacja oprogramowania.

  • Zarządzanie zespołem zgodnie z oczekiwaniami biznesu

    Jako menedżer IT potrzebujesz planować, organizować, przewodzić i kontrolować pracę twojego zespołu.

  • Ponad 150 zadowolonych klientów w Polsce

    ServiceDesk Plus to sprawdzony system. W Polsce wdrożony w ponad 150 organizacjach różnej wielkości – od 5 do 300 techników. Ale ServiceDesk Plus to nie tylko system – to także wiedza i doświadczenie w budowaniu organizacji wsparcia, jaką daje nasze doświadczenie i pasja. Szkolenia, wdrożenia, cykliczne webinaria i darmowe akademie zarządzania servicedesk. Czy jesteś początkującym menedżerem Servicedesk czy wymagającym graczem ITSM nasi specjaliści pomogą Ci zrealizować twoje wyzwania.

  • ServiceDesk Plus to tylko początek

    Zaczynając od ServiceDesk Plus możesz go dalej rozbudowywać w zintegrowany system zarządzania środowiskiem IT użytkowników. System integruje się z innymi narzędziami rodziny ManageEngine umożliwiając z jednego rozwiązania instalować oprogramowanie, zarządzać konfiguracją komputerów, zakładać i odblokowywać konta w AD, zarządzać hasłami, wykonywać zdalne skrypty lub monitorować pracę serwerów i sieci. Możliwości ServiceDesk Plus rosną wraz z Twoimi wymaganiami.

Korzyści
  • Dla zarządzających

    Wprowadź zarządzanie usługami IT w jednym, łatwym w implementacji pakiecie, który w rozsądnej cenie pomoże uprościć procesy zarządzania IT i poprawić jakość wsparcia użytkowników.

  • Dla użytkowników

    Udostępnij intuicyjny, samoobsługowy portal, który pomoże użytkownikom znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania. Odciąż swój personel aby mógł skupić się na nowych inicjatywach.

  • Dla serwisantów

    Pozwól pracownikom rozwiązywać problemy szybciej. Wszystkie wymagane informacje – historii zgłoszenia, rozmowy z użytkownikiem, zarządzania zasobami czy szczegóły oprogramowania dostępne są za jednym kliknięciem.

ITIL Heroes Handbook
SDP Free 02
Integracje
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

29.06 godz. 12:00 ServiceDesk Plus – Lekki portal użytkownika końcowego – rozwiązanie Samsung

ServiceDesk Plus - Samsung 29.06 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza…
Blog

ServiceDesk Plus – Championem narzędzi ITSM

„ManageEngine wspomaga pracę działów wsparcia klientów, na każdym szczeblu dojrzałości ich servicedesku”
Zobacz raport przygotowany przez Info-Tech Group na 2017 roku i dowiedz się dlaczego Servicedesk Plus stał się championem narzędzi ITSM.