ServiceDesk Plus MSP

ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w wersji polskiej.

Najważniejszą różnicą pomiędzy ServiceDesk Plus a ServiceDesk Plus MSP jest możliwość obsługi wielu kont klientów.

Główne różnice w wersji dla pojedynczego klienta to:

  • Zarządzanie wszystkimi kontami klientów i usług w jednym centralnym repozytorium
  • Konfiguracja adresu e-mail dla każdego konta, konwersjae-maili na zgłoszenia
  • Specyficzne adresy www logowania do aplikacji dla każdego konta
  • Reguły biznesowe dla każdego konta
  • Umowy dotyczące poziomu usług i czasów realizacji zgłoszeń
  • Ograniczanie dostępu do bazy wiedzy dka każdego konta – różne wpisy w bazie wiedzy dla różnych klientów
  • Skanowanie i identyfikacja zasobów klientów z odpowiednimi uprawnieniami dla każdego klienta osobno
Funkcjonalność
  • Od projektu do codziennego wsparcia IT

    W ServiceDesk Plus możesz połączyć działania projektowe z utrzymaniem infrastruktury IT. W jednym miejscu otrzymujesz pełny obraz zaangażowania zasobów i ludzi, szczegółowe informacje, nad czym aktualnie pracujecie, ile to kosztuje, gdzie są przydzielone zasoby. No i oczywiście możesz zarządzać incydentami, problemami i zmianami w IT.

  • Wiedza o wszystkich zasobach IT w jednym miejscu

    Wykorzystując bazę CMDB oraz funkcję skanowania środowiska masz pełną informację o twoich zasobach IT, wiesz ile i jakie systemy posiadasz, jakie oprogramowanie jest tam zainstalowane, czy jest zgodne z ilością zakupionych licencji. Nie ruszając się z miejsca możesz połączyć się zdalnie z wybranym komputerem. Dodatkowo baza CMDB umożliwia Ci zbudowanie relacji między elementami infrastruktury IT – a to pozwala jasno określać wpływ przeprowadzanych zmian oraz szybciej znajdować przyczyny incydentów.

  • Zrób to sam, czyli portal samoobsługowy (…i więcej czasu dla IT)

    W ServiceDesk Plus dostępny jest portal samoobsługowy, gdzie użytkownicy mogą rejestrować zgłoszenia oraz zamawiać różne usługi i zasoby z IT. Zbuduj katalog usług precyzyjnie określający, co użytkownicy mogą zamówić – jak menu w restauracji! Przykład: zamówienie nowego komputera, telefonu czy instalacja oprogramowania.

  • Zarządzanie zespołem zgodnie z oczekiwaniami biznesu

    Jako menedżer IT potrzebujesz planować, organizować, przewodzić i kontrolować pracę twojego zespołu.

  • Ponad 150 zadowolonych klientów w Polsce

    ServiceDesk Plus to sprawdzony system. W Polsce wdrożony w ponad 150 organizacjach różnej wielkości – od 5 do 300 techników. Ale ServiceDesk Plus to nie tylko system – to także wiedza i doświadczenie w budowaniu organizacji wsparcia, jaką daje nasze doświadczenie i pasja. Szkolenia, wdrożenia, cykliczne webinaria i darmowe akademie zarządzania servicedesk. Czy jesteś początkującym menedżerem Servicedesk czy wymagającym graczem ITSM nasi specjaliści pomogą Ci zrealizować twoje wyzwania.

  • ServiceDesk Plus to tylko początek

    Zaczynając od ServiceDesk Plus możesz go dalej rozbudowywać w zintegrowany system zarządzania środowiskiem IT użytkowników. System integruje się z innymi narzędziami rodziny ManageEngine umożliwiając z jednego rozwiązania instalować oprogramowanie, zarządzać konfiguracją komputerów, zakładać i odblokowywać konta w AD, zarządzać hasłami, wykonywać zdalne skrypty lub monitorować pracę serwerów i sieci. Możliwości ServiceDesk Plus rosną wraz z Twoimi wymaganiami.

Korzyści
  • Dla zarządzających

    Wprowadź zarządzanie usługami IT w jednym, łatwym w implementacji pakiecie, który w rozsądnej cenie pomoże uprościć procesy zarządzania IT i poprawić jakość wsparcia użytkowników.

  • Dla użytkowników

    Udostępnij intuicyjny, samoobsługowy portal, który pomoże użytkownikom znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania. Odciąż swój personel aby mógł skupić się na nowych inicjatywach.

  • Dla serwisantów

    Pozwól pracownikom rozwiązywać problemy szybciej. Wszystkie wymagane informacje – historii zgłoszenia, rozmowy z użytkownikiem, zarządzania zasobami czy szczegóły oprogramowania dostępne są za jednym kliknięciem.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ITIL Heroes Handbook
SDP Free 02
Integracje
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
Blog

Jak ServiceDesk Plus wspiera RODO i obsługę danych osobowych w organizacji

Po obejrzeniu nagrania będziesz już wiedział że nie potrzebujesz kolejnego narzędzia do realizacji RODO. Zrozumiesz w jakiej pozycji stawia Cię RODO i jakie narzuca obowiązki. I co najważniejsze, zobaczysz jak przygotować dział ServiceDesku do RODO i jak lepiej zarządzać obsługą danych osobowych

ServiceDesk Plus koncentruje się na GDPR: nowe funkcje wynikające z zaleceń RODO\GDPR

W ciągu ostatnich kilku miesięcy wiele mówiło się o GDPR i o tym, w jaki sposób organizacje mogą zastosować się do nowego rozporządzenia . ManageEngine właśnie wprowadziło pierwszą aktualizację i funkcjonalności, które ułatwiają wdrożenie wytycznych dotyczących GDPR, przy okazji wprowadzając całą gamę nowych funkcji i udoskonalając już istniejące.