Usługi MWT Solutions obejmują szkolenia, wdrożenia oprogramowania, doradztwo procesowe i technologiczne. Zespół MWT Solutions to ludzie z pasją i doświadczeniem w branży – eksperci ITIL, audytorzy systemów zarządzania, menedżerowie projektów z certyfikatami Prince2 – sprawdzony zespół inżynierów i konsultantów nastawionych na rezultaty i skuteczność podejmowanych działań.

  • Wdrożenia systemów ITSM

    Projektujemy rozwiązania w ramach szeroko rozumianego obszaru ITSM (IT Service Management). Projekty realizujemy w oparciu o sprawdzone komponenty uznanych dostawców, takich jak ManageEngine, ServiceNow, Vembu, Bomgar… W ramach wdrożeń analizujemy wymagania, projektujemy rozwiązanie i implementujemy je w stałym kontakcie z klientem. Jesteśmy elastyczni. Wiemy, że każdy projekt, mimo pewnych wzorców, jest inny, a wymagania mogą zmieniać się w czasie realizacji wdrożenia. Potrafimy identyfikować potrzeby klientów i je spełniać. Przemawia za nami doświadczenie i złożoność zrealizowanych wdrożeń.

  • Doradztwo procesowe

    Kluczowym elementem projektu ITSM jest modelowanie procesów. Jest to punkt wejścia dla implementacji narzędzi. W ramach doradztwa procesowego wykonujemy we współpracy z klientem analizę problemu poddanego modelowaniu, badamy stan aktualny i proponujemy rozwiązania w formie modelu procesów. Dlaczego? Ponieważ nawet najlepsze narzędzie nie wygeneruje wartości dodanej jeżeli procesy realizowane w nim będą niespójne, niewydajne i niemierzalne. W ramach usług doradztwa procesowego oferujemy z jednej strony pełen profesjonalizm, elastyczność, wiedzę potwierdzoną certyfikatami, a z drugiej, bogate doświadczenia naszych klientów, firm które nam zaufały. Doświadczenia, które sprawiły, że pojęcie dobrych praktyk jest w naszym przypadku pojęciem nieoderwanym od rzeczywistości.

  • Wsparcie techniczne

    Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 61 623 21 17 w dni powszednie od 9.00 do 17.00. Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Blog

Nowości i zmiany w ServiceDesk Plus 11.101

ManageEngine w jednej z najnowszych wersji oprogramowania ServiceDesk Plus – 11.101 prezentuje istotne zmiany i poprawki, dzięki którym Twój ServiceDesk stanie się jeszcze bardziej zaawansowanym narzędziem.

Zarządzanie hasłami w domenie i samoobsługa użytkowników.

Zarządzania politykami haseł w domenie jest dla wielu administratorów trudnym tematem.
W wielu domenach istnieje pojedyncza polityka, dotycząca wszystkich użytkowników znajdujących się w domenie. Dla niektórych jest to problem, gdyż niekoniecznie wszyscy użytkownicy muszą posiadać dokładnie taką samą politykę haseł.

ServiceDesk Plus MSP 10.5 – zmiany, na które wszyscy czekali

ManageEngine w nowym roku dostarcza nam odświeżoną i bogatszą w nowe funkcje, dobrze znaną nam wersję sztandarowego produktu jakim jest ServiceDesk Plus MSP. Nowa wersja o numerze 10.5 nie tylko pozwala nam cieszyć się nowym odświeżonym widokiem interfejsu użytkownika, ale także takimi dodatkami jak znany z podstawowej wersji ServiceDesk Plus RLC (Request Live Cycle) czy też Pulpit Nawigacyjny z widokami biznesowymi.