ADAudit Plus

ManageEngine ADAudit Plus jest narzędziem audytowania zmian i powiadamiania w rozproszonych środowiskach Active Directory. Spełnia najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące bezpieczeństwa, audytów, zgodności zdefiniowanych przez organy regulacyjne. Dostarcza administratorom odpowiednich narzędzi wspierających zarządzanie zmianą oraz monitoring bezpieczeństwa AD.

AD Audit Plus dostarcza kompleksowych raportów i powiadomień, które są zrozumiałe nawet dla nietechnicznych osób. Raporty odpowiadają na kluczowe pytania dotyczące audytu Active Directory: „Kto” wykonał „jaką” akcję, „kiedy” i z „jakiego” miejsca. Narzędzie pokazuje nie tylko dane powiązane ze zmianą, ale także pozwala na eksport wyników do xls, html, pdf oraz csv.

Powiadomienia w AD Audit Plus, działające w systemie RealTime pozwalają na natychmiastowe wychwycenie zdarzeń niepożądanych, oraz ich automatyczną niwelację za pomocą uruchomienia sparametryzowanych skryptów.

Funkcjonalność
  • Audyt Windows AD i Azure AD w czasie rzeczywistym

    Audytowanie, monitorowanie i raportowanie kontrolerów domeny, wraz z pełną informacją na temat zmian użytkowników, grup, GPO, komputerów i jednostek organizacyjnych, DNS, schematu AD i konfiguracji, za pomocą ponad 200 szczegółowych graficznych raportów zdarzeń oraz alertów, wraz z możliwością rozbudowy o nowe, idealnie dopasowane do organizacji.

  • Audyt uprzywilejowanych użytkowników

    Przeglądanie i tworzenie harmonogramów raportów graficznych z alertami e-mail, pod kątem okresowej analizy oraz szybkiego reagowania na zagrożenia z zakresu bezpieczeństwa. Możliwość alerowania i monitoringu akcji wykonywanych przez użytkowników grup administracyjnych, grup security, czy administratorów domeny. Audytowanie czasu logowania i wylogowania do stacji roboczych użytkowników, serwerów Windows wraz z czasem zalogowania.

  • Audyt serwerów plików Windows skrojony pod RODO

    Możliwość śledzenia zdarzeń tworzenia, modyfikacji i usuwania plików w wyniku dozwolonego i nieautoryzowanego dostępu, wraz ze szczegółową analizą zmian dokumentów, ich struktury plików i katalogów oraz udziałów i uprawnień. System daje nam też możliwość alertowania w przypadku nieuprawnionego dostępu do wrażliwych danych.

  • Audyt serwerów Windows

    Śledzenie logowania/wylogowania, tworzenie harmonogramów śledzenia zdarzeń, jak np. logowania RADIUS, aktywności usług terminalowych, czasu zalogowania i historii logowania. Procesy audytowe można kontrolować śledząc harmonogram zadań systemu Windows.

  • Raporty audytowe zgodności

    Sprawdzenie domeny w zakresie zgodności z normami, m.in. SOX, PCI-DSS, które wiążą się z zapewnianiem efektywnej kontroli nad bezpieczeństwem informacji, co oznacza ciągłe monitorowanie, audyt i raportowanie każdej zmiany w środowisku Windows Active Directory i Windows Server.

Korzyści
  • Odpowiedź na kluczowe pytanie

    AD Audit Plus sprawia, że znalezienie odpowiedzi na pytanie kto, kiedy i skąd spowodował jaką zmianę w AD, gdzie zablokowało się konto użytkownika, na ilu maszynach jest zalogowany administrator, czy kto usunął ważny plik – jest bezproblemowe i szybkie.

  • Szybka reakcja na zmiany

    Alerty dostarczane przez AD Audit Plus są odpowiedzią na potrzeby administratorów w zakresie nadzorowania środowiska i identyfikacji zagrożeń, a dzięki mechanizmowi natychmiastowych powiadomień kierować ich uwagę na niechciane zmiany i pomagać pozbyć się zagrożeń.

  • Szybki dostęp do danych historycznych

    Oprogramowanie nie tylko przechowuje logi z audytowanych systemów, ale też umożliwia okresową archiwizację danych oraz szybkie i efektywne przeszukiwanie danych archiwizowanych. Okres czasu przechowywania zależy od potrzeb i wymagań, a nie od przestrzeni dyskowej. 

  • Zgodność

    System pomaga spełnić najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące bezpieczeństwa, audytów, zgodności zdefiniowanych przez kontrole wewnętrzne, zewnętrzne i organy regulacyjne, a także dostarcza administratorom odpowiednich narzędzi wspierających zarządzanie zmianą.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

Case Study
Blog

Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników w środowisku Office 365

Korzystanie z wielu narzędzi natywnych jest męczące i czasochłonne. Łatwiejszym rozwiązaniem jest użycie jednego narzędzia łączącego wszystkie funkcje. ADManager Plus umożliwia jednoczesne tworzenie nowych kont użytkowników w Office 365 i AD za pomocą pojedynczego interfejsu webowego. Dzięki niemu, można również szybko utworzyć konta usługi Office 365 dla użytkowników już istniejących w AD. Jak pokazano na rys. 1 poniżej, aby utworzyć konto użytkownika w Office 365, wystarczy zaznaczyć pole.

User Behaviour Analytics w ADAudit

ADAudit jest jednym z priorytetowych rozwiązań w ManageEngine.
Produkt ten, jako element flagowego systemu SIEM musi odpowiadać na wyzwania jakie stanowią zmieniające i stale rozwijające się zagrożenia w świecie bezpieczeństwa IT. Musi on też być na bieżąco z istniejącymi trendami dla tego typu aplikacji. Jednym z tych trendów jest właśnie UBA.