ExchangeReporter Plus

ManageEngine ExchangeReporter Plus to oparte o przeglądarkę internetową, narzędzie służące do analizy i raportowania systemu Exchange. Rozwiązanie posiada mnóstwo gotowych raportów, pozwalających na dokładną i dogłębną analizę każdej infrastruktury poczty elektronicznej Exchange, od rzeczy błahych jak wielkość skrzynki do zaawansowanej analizy zawartości skrzynek pocztowych, uprawnień do nich i ruchu wewnątrz i poza domenę.

Funkcjonalność
  • Bezpieczeństwo Exchange

    Funkcja audytu serwera Exchange pozwala na kontrolę wszelkich nieautoryzowanych prób logowania do skrzynek pocztowych lub zmian uprawnień skrzynek pocztowych. Raport programu Exchange Reporter Plus dotyczący uprawnień skrzynek pocztowych pozwala administratorowi Exchange na zarządzanie w wydajny sposób uprawnieniami skrzynek pocztowych. Te standardowe raporty stanowią istotne narzędzie pozwalające na szybki przegląd uprawnień przypisanych do skrzynek pocztowych i użytkowników, a co za tym idzie, wpływają na bezpieczeństwo zawartych w skrzynkach pocztowych informacji.

  • Raporty dotyczące zawartości wiadomości

    Exchange Reporter Plus pozwala przeglądać i wyszukiwać kluczowe słowa w treści, temacie i nazwie załącznika wiadomości świadczące o wypływaniu danych wrażliwych poza firmę. Funkcjonalność jest szczególnie przydatna do osiągnięcia zgodności z RODO.

  • Raporty dotyczące ruchu emailowego

    Exchange Reporter Plus pozwala na zaawansowane i wszechstronne przeglądanie ruchu mailowego w i poza organizacją, w tym liczby wysyłanych wiadomości oraz domeny do których wiadomości są wysyłane. Dzięki tej funkcjonalności, można rozpoznać komputery użytkowników wysyłające SPAM, czy maile do domen związanych z malwarem.

  • Raporty Exchange ActiveSync

    Kontrola ruchu sieciowego ActiveSync w firmie dzięki rozbudowanym raportom dotyczącym wykorzystania ActiveSync, żądań synchronizacji, szczegółów zasad, informacji o stanie i szczegółów urządzeń. Raporty ActiveSync pozwalają zarządzać grupą obsługujących ActiveSync urządzeń mobilnych w środowisku Exchange oraz dokonywać sprawnego audytu ruchu sieciowego urządzeń mobilnych.

  • Raporty Outlook Web Access

    OWA umożliwiło dostęp do poczty Exchange z poziomu sieci web w podobnym zakresie jak z poziomu komputera. Raporty OWA programu Exchange Reporter Plus pozwalają na monitorowanie aktywności Outlook Web Access poprzez filtrowanie danych wg użytkowników, typów przeglądarek, a nawet adresów IP klientów.

  • Raport list dystrybucyjnych

    Listy wysyłkowe Active Directory stanowią wspaniały sposób na udostępnianie informacji wielu użytkownikom jednocześnie! Raporty programu Exchange Reporter Plus pozwalają zadbać, by podejrzane dane nie wykorzystywały tego samego narzędzia, a także pozwalają śledzić aktywność wszystkich użytkowników z listy dystrybucyjnej!

  • Raport dotyczący zawartości folderu publicznego

    Centralne repozytorium danych wymaga dokładnego monitorowania. Raporty programu Exchange Reporter Plus dotyczące folderu publicznego pozwalają zadbać o tę kwestię, dostarczając informacji na temat wszelkich istotnych danych dotyczących folderów publicznych, uwzględniając także rodzaje danych w folderach!

Korzyści
  • Znalezienie źródła nieautoryzowanych aktywności użytkowników

    Raporty dotyczące dostępów do skrzynek, zwłaszcza współdzielonych, raporty z ruchu wiadomości, oraz raporty ze słów kluczowych – to wszystko pomoże nam odnaleźć przyczynę wycieku danych.

  • Zabezpieczenie przez podejrzaną aktywnością

    Exchange Reporter Plus pozwala na identyfikację podejrzanych wiadomości – zarówno przychodzących jak i wychodzących z organizacji, a tym samym odfiltrowanie podejrzanych domen w ruchu sieciowym i emailowym.

  • Identyfikacja sprawców problemów

    Jak każdy system raportujący, Exchange Reporter Plus umożliwia szybkie odnalezienie zasobu (w tym przypadku skrzynki mailowej) będącego źródłem problemu.

  • Szybka reakcja poprzez powiadomienia w zakresie krytycznych zdarzeń dotyczących serwera Exchange

    Exchange Reporter Plus ma wbudowaną funkcjonalność alertowania gdy ważny parament systemu zostanie przekroczony. Możemy być informowani o statusach kolejek, parametrach serwerów, czy bazy danych Exchange.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
Case Study
Blog

5 krytycznych funkcjonalności do zarządzanie Office365

ManageEngine daje nam kolejny ebook-temat efektywne administrowanie środowiskiem Office 365. Zawiera on 5 podstawowych funkcjonalności, których brakuje w natywnych narzędziach, a które są naprawdę niezbędne do tego, by sprawnie zarządzać O365.

Efektywna praca zdalna

Chyba każdy z nas zetknął się z sytuacją, gdy jego konto wygasło akurat, wtedy gdy był poza biurem i poza firmową siecią. Dziś podpowiadamy jak efektywnie stworzyć system resetu haseł tak, by praca zdalna była prosta i przyjemna.