Jak ServiceDesk Plus wspiera RODO i obsługę danych osobowych w organizacji

Po obejrzeniu nagrania będziesz już wiedział że nie potrzebujesz kolejnego narzędzia do realizacji RODO. Zrozumiesz w jakiej pozycji stawia Cię RODO i jakie narzuca obowiązki. I co najważniejsze, zobaczysz jak przygotować dział ServiceDesku do RODO i jak lepiej zarządzać obsługą danych osobowych

Szczegóły

Centrum Usług Wspólnych, czyli monitoring infrastruktury IT jako usługa Nord Inwest świadczona dla DBK Group

Oprogramowanie ManageEngine jest wykorzystywane przez Nord Inwest już od 2012 roku, kiedy to spółka postanowiła wdrożyć system OpManager dla 250 krytycznych urządzeń IT wraz z modułem NetFlow Analyzer dla 50 interfejsów sieciowych. To rozwiązanie odpowiada w organizacji za kompleksowy monitoring infrastruktury informatycznej.

Szczegóły

CaseStudy ENEA

Przeczytaj Case Study z wdrożenia największej instancji ServiceDesk Plus w Europie!
Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Grupa ENEA zatrudnia blisko 10 tysięcy silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania.

Szczegóły

CaseStudy – Affidea

Affidea Polska Affidea jest holenderską spółką holdingową, zatrudniającą blisko 6 000 wykwalifikowanych specjalistów medycznych. Firma posiada centra diagnostyczne w 14 krajach Europy: w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Rosji, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii i na Litwie. Działalność Affidea obejmuje obszary: zarządzanie centrami diagnostycznymi, dokładną diagnostykę…

Szczegóły