Jesteśmy dystrybutorem z wartością dodaną rozwiązań do zarządzania infrastrukturą IT marki ManageEngine. Efekty naszej współpracy z tym dostawcą zostały docenione przez Klientów z wielu branż: finansowej, produkcyjnej, farmaceutycznej, energetycznej, administracji centralnej i samorządowej. Wspieramy naszych Partnerów w projektowaniu rozwiązań w oparciu o oferowane przez nas produkty. Świadczymy usługi szkoleniowe i wdrożeniowe. Prowadzimy doradztwo biznesowe, procesowe i technologiczne.

Zakres oferowanych rozwiązań

  • Systemy helpdesk i ITSM
  • Rozwiązania monitoringu IT
  • Zarządzanie środowiskiem domenowym
  • Inwentaryzacja zasobów IT
  • Audyt licencji oprogramowania
  • Rozwiązania bezpieczeństwa IT
  • Rozwiązania dla dostawców usług IT

Certyfikaty i uprawnienia naszych ekspertów:

  • certyfikaty Prince2 Practitioner i Foundation potwierdzające przygotowanie do prowadzenia projektów w zgodnie z uznaną metodyką prowadzenia projektów IT,
  • ITIL Expert i Foundation, certyfikaty EXIN potwierdzające najwyższe kompetencje w zakresie zarządzania usługami IT w przedsiębiorstwach.

MWT Solutions sp. z o.o. 

Szyperska Office Center

ul. Szyperska 14

61-754 Poznań

Sąd Rejonowy w Poznaniu

KRS 0000296586

NIP 778-145-10-59

REGON 300721670

Odział Warszawa 

ul. Prosta 51

00-838 Warszawa

Kontakt







Blog

ServiceDesk Plus koncentruje się na GDPR: nowe funkcje wynikające z zaleceń RODO\GDPR

W ciągu ostatnich kilku miesięcy wiele mówiło się o GDPR i o tym, w jaki sposób organizacje mogą zastosować się do nowego rozporządzenia . ManageEngine właśnie wprowadziło pierwszą aktualizację i funkcjonalności, które ułatwiają wdrożenie wytycznych dotyczących GDPR, przy okazji wprowadzając całą gamę nowych funkcji i udoskonalając już istniejące.

Nowości w Desktop Central i Mobile Device Manager Plus

Właśnie pojawiło się nowe wydanie Desktop Central i Mobile Device Manager Plus, a w nich kilka nowości: Desktop Central Desktop Central może być teraz pudełkowo integrowany z Jira Service Desk. Poprzez integrację można: Znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów poprzez funkcję Zdalnej Kontroli Dzięki Menedżerowi poprawek można bezproblemowo zarządzać poprawkami na wszystkich komputerach w organizacji. Wdrażać…