AD360

ManageEngine AD360 umożliwia zarządzanie uprawnieniami użytkowników, samodzielne zarządzanie hasłami, audyt bezpieczeństwa Windows i serwerów plików oraz raportowanie Exchange.

Oferuje wspólną, zintegrowaną konsolę dla połączenia narzędzi ManageEngine  Active Directory pozwalającą na poprawę bezpieczeństwa, zgodności i zwiększającą wygodę zarządzania środowiska Active Directory.

Funkcjonalność
  • Zarządzanie Active Directory

    Większość z kluczowych zadań AD jest przyziemna i powtarzalna. Automatyzacja i delegowanie tych zadań może zaoszczędzić bardzo dużo czasu i wysiłku, oraz przynieść wielką wartość dla organizacji poprzez zmniejszenie kosztów zarządzania IT.

    • Jedno miejsce zarządzania kontami użytkowników
    • Kontrola zadań poprzez budowę Workflow
    • Zmniejszenie różnic między procesami biznesowymi i AD
    • Automatyzacja zadań AD
  • Audyt domeny i sprawdzanie zgodności

    AD360 zajmuje się inspekcją zmian w AD i sprawdzeniem zgodności wymagań IT poprzez zapewnienie, że krytyczne zasoby w sieci są kontrolowane, monitorowane i raportowane wraz z całą informacją na temat zmian użytkowników, grup, komputerów, GPO i OU, a także z natychmiastowym powiadamianiem e-mail.

    • Śledzenie informacji o krytycznym znaczeniu
    • Zapewnienie zgodności IT
    • Automatyczna archiwizacja
    • Łatwe raportowanie
  • Samoobsługa haseł i kont

    Badania pokazują, że aż 30% połączeń do działu helpdesk związanych jest z resetowaniem hasła i odblokowaniem konta. Poprzez wyposażenie użytkowników końcowych w możliwość samoobsługi haseł z AD360, można drastycznie obniżyć liczbę generowanych zgłoszeń i zwiększyć wydajność pracowników.

    • Samoobsługa resetowania hasła / odblokowania konta
    • Dwuskładnikowe uwierzytelnianie w oparciu m.in. o SMS / e-mail w celu weryfikacji ID
    • Automatyczne powiadomienia o ważności hasła/konta
    • Aktualizacja własnych danych kontaktowych i możliwość przeszukiwania domeny
    • Subskrypcja do grup security i mail
    • Synchronizacja haseł
  • Raportowanie i audyt Exchange

    AD360 dostarcza wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych aby optymalizować infrastrukturę Exchange w organizacji.Szczegółowy zestaw raportów zawiera wszystkie niezbędne informacje o środowisku Exchange w postaci graficznej.

    • Śledzenie rozmiarów skrzynek, treści, ruchu, itp.
    • Raporty listy dystrybucyjnych i folderów publicznych
    • Raport dostępu OWA
    • Przeszukiwanie informacji za pomocą wbudowanych filtrów
Korzyści
  • Usprawnienie operacji dostępu

    Automatyzacja zadań, takich jak zarządzanie kontem użytkownika z ustawianiem workflow może zapewnić, że kluczowe dane nie wylądują w niepowołanych rękach

  • Bezpieczeństwo i zgodność

    Badanie istotnych zmian wprowadzonych do obiektów AD może pomóc w określeniu, czy zmiany są zgodne ze standardami IT.

  • Automatyzacja operacji AD

    Automatyzacja zadań AD, takich jak tworzenie użytkowników, usuwanie nieaktywnych użytkowników oraz włączanie / wyłączanie użytkownikówDefiniowanie szablonów modyfikacji użytkownika umożliwia niezwykle szybkie wykonanie większości operacji z nim związanych.

  • Zapewnienie bezpiecznej samoobsługi

    Zapewnienie samoobsługi do resetowania hasła i odblokowania konta na ekranie Winlogon (CTRL + ALT + DEL) może znacznie zmniejszyć zgłoszenia do działu Help Desk i zwiększyć produktywność pracowników.

  • Monitorowanie ruchu Exchange

    Kompletne monitorowanie danych ruchu Exchange, takich jak użycie OWA, ruch pocztowy, rozmiar skrzynki pocztowej i uprawnienia oraz eksportowanie raportów w formatach xls, csv, html i pdf.

ad360-admin-guide
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
Wdrożenia

Narzędzia AD w UMS Warszawy

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy obejmuje swym zasięgiem lokalizacje na obszarze 517 km 2 i obsługuje 1,8 mln mieszkańców. W urzędzie zatrudnionych jest blisko 7500 pracowników na terenie 18 dzielnic. Urząd dysponuje infrastrukturą, na którą składa się z 270 serwerów w tym 20 kontrolerów domeny.

Blog

Obsługa GPO w ADManager Plus

ADManager Plus stał się właśnie jednym z narzędzi, które mogą pomóc w obsłudze szerokiego spektrum zadań związanych z GPO. Zobacz co można osiągnąć przy jego pomocy.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment