AD360

ManageEngine AD360 umożliwia zarządzanie uprawnieniami użytkowników, samodzielne zarządzanie hasłami, audyt bezpieczeństwa Windows i serwerów plików oraz raportowanie Exchange.

Oferuje wspólną, zintegrowaną konsolę dla połączenia narzędzi ManageEngine Active Directory pozwalającą na poprawę bezpieczeństwa, zgodności i zwiększającą wygodę zarządzania środowiska Active Directory.

Funkcjonalność
  • Zarządzanie Active Directory

    Większość z kluczowych zadań AD jest powtarzalna. Automatyzacja i delegowanie tych zadań może zaoszczędzić bardzo dużo czasu i wysiłku oraz przynieść wielką wartość dla organizacji poprzez zmniejszenie kosztów zarządzania IT.

    • Jedno miejsce zarządzania kontami użytkowników
    • Kontrola zadań poprzez budowę Workflow
    • Zmniejszenie różnic między procesami biznesowymi i AD
    • Automatyzacja zadań AD
  • Audyt domeny i sprawdzanie zgodności

    AD360 zajmuje się inspekcją zmian w AD i sprawdzeniem zgodności wymagań IT poprzez zapewnienie, że krytyczne zasoby w sieci są kontrolowane, monitorowane i raportowane wraz z całą informacją na temat zmian użytkowników, grup, komputerów, GPO i OU, a także z natychmiastowym powiadamianiem e-mail.

    • Śledzenie informacji o krytycznym znaczeniu
    • Zapewnienie zgodności IT
    • Automatyczna archiwizacja
    • Łatwe raportowanie
  • Samoobsługa haseł i kont

    Badania pokazują, że aż 30% połączeń do działu helpdesk związanych jest z resetowaniem hasła i odblokowaniem konta. Poprzez wyposażenie użytkowników końcowych w możliwość samoobsługi haseł z AD360, można drastycznie obniżyć liczbę generowanych zgłoszeń i zwiększyć wydajność pracowników w pełni bezpiecznie poprzez:

    • Samoobsługę resetowania hasła / odblokowania konta
    • Dwuskładnikowe uwierzytelnianie w oparciu m.in. o SMS / e-mail w celu weryfikacji ID
    • Automatyczne powiadomienia o ważności hasła/konta
    • Aktualizację własnych danych kontaktowych i możliwość przeszukiwania domeny
    • Subskrypcję do grup security i mail
    • Synchronizację haseł do ponad 80 różnych systemów (SSO)
  • Raportowanie i audyt Exchange

    AD360 dostarcza wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych aby optymalizować infrastrukturę Exchange w organizacji. Szczegółowy zestaw raportów zawiera wszystkie niezbędne informacje o środowisku Exchange w postaci graficznej.

    • Śledzenie rozmiarów skrzynek, treści wiadomości, ruchu do z i wewnątrz domeny, itp.
    • Raporty listy dystrybucyjnych i folderów publicznych
    • Raport dostępu OWA
    • Przeszukiwanie informacji za pomocą wbudowanych filtrów
Korzyści
  • Bezpieczeństwo i zgodność

    Przeglądanie zmian wprowadzonych do obiektów AD może pomóc w określeniu, czy zmiany są zgodne ze standardami IT i czy zostały wykonane przez uprawnione osoby.

  • Automatyzacja operacji AD

    Automatyzacja zadań AD, takich jak tworzenie użytkowników (również w systemach powiązanych z AD), usuwanie nieaktywnych użytkowników oraz włączanie / wyłączanie użytkownikówDefiniowanie szablonów modyfikacji użytkownika umożliwia niezwykle szybkie wykonanie większości operacji z nim związanych.

  • Weryfikacja i akceptacja zmian w AD

    Automatyzacja zadań, takich jak zarządzanie kontem użytkownika z ustawianiem workflow może zapewnić, że kluczowe dane nie wylądują w niepowołanych rękach

  • Monitorowanie ruchu Exchange

    Kompletne monitorowanie danych ruchu Exchange, takich jak użycie OWA, ruch pocztowy, rozmiar skrzynki pocztowej, uprawnienia i co najważniejsze – zawartość wiadomości wychodzących z organizacji. Możliwość eksportowania danych w formatach xls, csv, html i pdf.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ad360-admin-guide
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

Wdrożenia
Blog

Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników w środowisku Office 365

Korzystanie z wielu narzędzi natywnych jest męczące i czasochłonne. Łatwiejszym rozwiązaniem jest użycie jednego narzędzia łączącego wszystkie funkcje. ADManager Plus umożliwia jednoczesne tworzenie nowych kont użytkowników w Office 365 i AD za pomocą pojedynczego interfejsu webowego. Dzięki niemu, można również szybko utworzyć konta usługi Office 365 dla użytkowników już istniejących w AD. Jak pokazano na rys. 1 poniżej, aby utworzyć konto użytkownika w Office 365, wystarczy zaznaczyć pole.

User Behaviour Analytics w ADAudit

ADAudit jest jednym z priorytetowych rozwiązań w ManageEngine.
Produkt ten, jako element flagowego systemu SIEM musi odpowiadać na wyzwania jakie stanowią zmieniające i stale rozwijające się zagrożenia w świecie bezpieczeństwa IT. Musi on też być na bieżąco z istniejącymi trendami dla tego typu aplikacji. Jednym z tych trendów jest właśnie UBA.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment