Account Manager (Departament Sprzedaży)

Miejsce pracy: Poznań

Kim jesteśmy?

MWT Solutions to wyłączny dostawca rozwiązań marki ManageEngine w Polsce. MWT to także zgrana paczka świetnych ludzi, gotowych przestawiać góry, by osiągać nowe cele. Jeśli masz podobne podejście do tego, co robisz, to jest to miejsce dla Ciebie!

 

Opis stanowiska:
* aktywne pozyskiwanie nowych klientów w kanale sprzedaży bezpośredniej MWT Solutions
* opieka nad dotychczasowymi klientami poprzez dostarczanie odpowiedniej wartości dla klienta

* prezentowanie oferty produktowej MWT Solutions
* budowanie i utrzymywanie długookresowych relacji z klientami
* samodzielne prowadzenie negocjacji z klientami
* pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy dot. rynku oraz klientów

 

Jeśli:

* Ufasz sobie i wierzysz w siebie

* Jeśli ktoś mówi Ci, że coś jest niemożliwe – idziesz i to robisz

* Ignorujesz ludzi, którzy wątpią w to co robisz

* Jeśli robisz coś, robisz to na 200%

* Łamiesz zasady nie łamiąc przy tym prawa

* Nie boisz się przegrywać

* Jesteś głodny sukcesu

 

To właśnie Ciebie szukamy!

 

Dodatkowe, zupełnie nieważne wymagania 😉

* doświadczenie w prowadzeniu relacyjnych procesów sprzedażowych

* umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
* znajomość rynku IT będzie dodatkowym atutem
* chęć rozwijania umiejętności i zdobywania wiedzy
* wysokie zdolności komunikacyjne oraz odporność na stres
* wytrwałość i konsekwencja w działaniu
* dyspozycyjność
* prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
* atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części stałej oraz premii adekwatnej do osiąganych wyników
* samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w bardzo szybko rozwijającej się organizacji
* realną i jasno opisaną możliwość awansu wewnątrz organizacji
* pracę w młodym i dynamicznym zespole zmotywowanym na osiąganie wyników

* pakiet szkoleń oraz możliwość ciągłego rozwoju

* dla stałych pracowników pakiet LUX MED oraz karta Multi-Sport

* komplet narzędzi pracy

 

CV wraz klauzulą dot. przetwarzania danych osobowych prosimy przesyłać na adres: praca@mwtsolutions.pl z dopiskiem AM/2015






W przypadku, gdy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy prosimy o zamieszczenie klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym."

W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez MWT Solutions S.A. prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych" (opcjonalnie).

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Blog

Czym karmić SIEMa? Czyli o tym, co można znaleźć w logach

Najważniejszym zadaniem logów jest dostarczenie informacji o tym, co się na danym systemie lub urządzeniu stało. Czy była tam wykonana jakaś akcja, nastąpiła zmiana ustawień, a może samo urządzenie zmieniło stan. Te wszystkie zdarzenia powinny być przez system zapisane w logach w postaci tak zwanych…

Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników w środowisku Office 365

Korzystanie z wielu narzędzi natywnych jest męczące i czasochłonne. Łatwiejszym rozwiązaniem jest użycie jednego narzędzia łączącego wszystkie funkcje. ADManager Plus umożliwia jednoczesne tworzenie nowych kont użytkowników w Office 365 i AD za pomocą pojedynczego interfejsu webowego. Dzięki niemu, można również szybko utworzyć konta usługi Office 365 dla użytkowników już istniejących w AD. Jak pokazano na rys. 1 poniżej, aby utworzyć konto użytkownika w Office 365, wystarczy zaznaczyć pole.

Jak sprawić, aby SIEM spełniał wymagania RODO

W dzisiejszych czasach dane mają dla biznesu zasadnicze znaczenie. Od pozyskiwania danych klienta do celów płatności, przez przetwarzanie informacji pracowników na potrzeby rozliczania płac, używanie publicznie dostępnych danych do celów reklamy bezpośredniej, po śledzenie zachowań ludzi w celach marketingowych – dane stały się kluczowym elementem działania organizacji. Jednak wzrost znaczenia danych przekłada się na większą odpowiedzialność.