Przedstaw. Analizuj. Decyduj

Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie.

Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports

dashbord-video
Przedstaw. Analizuj. Decyduj

Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć efektywność IT w dostarczaniu usług i zwiększa przejrzystość danych  z ITSM. Wybieraj z ponad 100 gotowych raportów i z ponad 80 gotowych wskaźników KPI, twórz własne raporty i tablice wskaźników, które potem będziesz udostępniał wskazanym osobom.

2016-06-28_10h54_16
Korzyści

Znamy się na zarządzaniu IT. Wiemy, które wskaźniki przedstawiają wskaźniki, mające realne odwzorowanie i wpływ na prace IT.

  • Natychmiastowe i edytowalne raporty

    Wykorzystując metodą drag-and-drop, z łatwością zbudujesz i spersonalizujesz raporty i tablice wskaźników by podejmować lepsze decyzje

  • Branding bez wysiłku

    Twoje tablice wskaźników z twoim firmowym logo! Wszelkie raporty i dane możesz oznaczyć firmowymi znacznikami i logo

  • Zautomatyzowana analityka

    Analitycs Plus automatycznie zaciąga dane z zintegrowanych baz danych i aktualizuje tablice wskaźników i raporty

  • Harmonogram raportów

    Ustal wysyłanie raportów według harmonogramu i dostarczaj dane bez wysiłku i na czas

  • Nowoczesny i przejrzysty wygląd

    Zmień sposób w jaki przedstawiane są dane. Wybierz z ponad 30 wizualizacji i kolorystyki raportów

  • Dziel i konsultuj

    Podejmuj wspólnie decyzje dzięki współdzielonym danym z współpracownikami. Eksportuj, udostępniaj i publikuj najważniejsze raporty

ITIL Heroes Handbook
2015-10-09_10h32_45
Integracje
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
Case Study

CaseStudy ENEA

Przeczytaj Case Study z wdrożenia największej instancji ServiceDesk Plus w Europie!
Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Grupa ENEA zatrudnia blisko 10 tysięcy silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania.

CaseStudy – mBank Hipoteczny

Studium przypadku wdrożenia ServiceDesk Plus’a w mBanku Hipotecznym zostało przedstawione pierwszy raz podczas ManageEngine Forum 2015 w Poznaniu.
Przeczytaj case z wdrożenia przedstawiony przez Justynę Solak-Rzytki, Dyrektora Departamentu
Informatyki i Bezpieczeństwa

Blog

ServiceDesk Plus – Championem narzędzi ITSM

„ManageEngine wspomaga pracę działów wsparcia klientów, na każdym szczeblu dojrzałości ich servicedesku”
Zobacz raport przygotowany przez Info-Tech Group na 2017 roku i dowiedz się dlaczego Servicedesk Plus stał się championem narzędzi ITSM.

Zostaw komantarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

WyczyśćPotwierdź