Wystartowaliśmy!

Tej jesieni zapraszamy na największą konferencję Service Management w Polsce – czas na ManageEngine Forum 2016, czas na Need for ITIL 2.

Wszystko co widzieliście w zeszłym roku powraca ze zdwojoną siłą. Więcej Waszych Case Study, więcej wymiany doświadczeń oraz więcej zabawy.

W tym roku zagości u nas również Derek Melber, Group Policy & Active Directory MVP, którego część z Was miała okazję już poznać podczas Seminariów AD Hardening w Warszawie i Wrocławiu.

W agendzie znajdziecie kilka prezentacji, ale to dopiero początek! Co tydzień będziemy prezentować Wam nowe Case Study i nowych prelegentów.

Nie brałeś udziału w zeszłorocznej edycji – sprawdź co Cię ominęło.

.

START: 6.10.2016

META: 7.10.2016

LOKALIZACJA: Concordia Design, Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Przeczytaj regulamin.

Rejestracja na wydarzenie została zamknięta. Bardzo dziękujemy za zainteresowanie:)

Lokalizacja
Statystyki z MEF 2015
Uczestnicy wg Stanowiska
Uczestnicy wg Branży
Agenda
Dzień 1
Dzień 2
  • 08:00 - 09:00 Rejestracja i poranna kawa

    Wszystkich uczestników konferencji ManageEngine Forum 2016 zapraszamy już od 08:00 rano. Czekają na was kawa, herbata i zimne napoje. No i oczywiście my i mnóstwo materiałów do analizy.

  • 09:00 - 09:15 Rozpoczęcie ManageEngine Forum 2016

    ManageEngine Forum 2016 czas zacząć. Podczas krótkiego wstępu do spotkania przedstawimy formułę, agendę i prelegentów konferencji. Konferencję będą prowadzić Maciej Durczak i Łukasz Harasimowicz z MWT Solutions.

  • 09:15 - 09:30 We are ManageEngine

    Z kim współpracujesz. Kto jest twoim opiekunem. Kto realizuje wdrożenia i integracje. Kto prowadzi konsultacje procesowe. Kto tym wszystkim zarządza. Poznaj cały zespół ManageEngine w Polsce który buduje sukces tej marki.

  • 09:30 - 10:00 CMDB jest jak Święty Graal. Wdrożenie bazy konfiguracji zasobów w Aplitt SA.

    Case Study przeprowadzą Tomasz Dębicki, Dyrektor Zarządzający ds. Rynków ICT oraz Piotr Snuzik, Główny Administrator CMDB, z firmy Aplitt SA. Więcej…

  • 10:00 - 10:30 Kompleksowe wdrożenie DesktopCentral w 2 tygodnie, w IT nikt nie chciał w to uwierzyć.

    Case Study przeprowadzi Mateusz Zieliński, Kierownik działu Help Desk w DPD Polska sp. z o.o. Więcej…

  • 10:30 - 11:00 PIT STOP

    Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

  • 11:00 - 11:30 Active Directory jako shared service. Zarządzanie i audyt zgodnie z oczekiwaniami klientów w PKO BP Finat Sp. z o.o.

    Case Study przeprowadzi Sebastian Michnowski, Kierownik Zespołu Utrzymania Systemów w PKO BP Finat Sp. z o.o. Więcej…

  • 11:30 - 12:00 Kontrola środowiska IT zgodnie z wytycznymi audytowymi dla towarzystw ubezpieczeniowych w Signal Iduna SA.

    Case Study przeprowadzi Sebastian Nadulny, Specjalista ds. IT w Signal Iduna SA. Więcej…

  • 12:00 - 12:30 ServiceDesk Plus jako centrum wiedzy i procesów dla nowoczesnego portalu samoobsługi

    Case Study przeprowadzą Piotr Kamiński, Młodszy Kierownik działu IT, oraz Marcin Cieśla, Project Manager w Samsung Electronics Polska. Więcej…

  • 12:30 - 13:00 PIT STOP

    Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

  • 13:00 - 13:30 CUW czyli monitoring infrastruktury IT jako usługa Nord Inwest świadczona dla DBK Group

    Case Study przeprowadzi Marek Markwart, Kierownik Działu IT, z firmy Nord Inwest Sp. z o.o.. Więcej…

  • 13:30 - 14:00 ADSelfService – narzędzie, które może zmienić firmę na przykładzie AXA Polska SA

    Case Study przeprowadzi Marcin Wielgopolan, Kierownik Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych w AXA Polska SA. Więcej…

  • 14:00 - 15:00 Lunch

    Po znacznym wysiłku organizm wymaga regeneracji. Zapraszamy na lunch. Po nim pracy ciąg dalszy.

  • 15:00 - 15:30 ServiceDesk Plus dla departamentu IT i NIE TYLKO w Pramerica SA

    Case Study przeprowadzą Michał Balasiewicz, Kierownik Zespołu Wsparcia Biznesu oraz Maciej Hryniewicz, Specjalista IT Services, z firmy Pramerica Życie TUiR SA. Więcej…

  • 15:30 - 16:00 Continual Service Improvement w praktyce

    Prezentację poprowadzi Marcin Tyburski, CEO w MWT Solutions Sp. z o.o.. Więcej…

  • 16:00 - 16:30 PIT STOP

    Potrzebujemy 30 minut na przygotowanie sali pod Stoły Dyskusyjne. Inaczej tej przerwy w ogóle by nie było.

  • 16:30 - 18:00 Stoły Dyskusyjne

    Okrągłe stoły tematyczne to innowacyjny sposób prowadzenia konferencji. Formuła Stołów dyskusyjnych pozwala bowiem na pełną interakcję w czasie każdej rundy. Masz zatem wpływ na wszystko, co dzieje się przy stole, który wybrałeś. Więcej…

  • 20:30 - 02:00 Bankiet

    Po pierwszym dniu konferencji czas na relaks. Czekają na was liczne atrakcje. Jakie? Dowiecie się wkrótce.

  • 09:30 - 10:00 PIT STOP

    Drugi dzień konferencji rozpoczynamy poranną kawą i zimnymi przekąskami.

  • 10:00 - 10:30 Zarządzanie uprawnieniami do systemów IT z wykorzystaniem ServiceDesk Plus w Aegon Polska

    Case Study przeprowadzi Maciej Pyśka, Systems Administrator z firmy Aegon Polska. Więcej…

  • 10:30 - 11:30 Real-time Active Directory change alerting for admins

    Warsztaty poprowadzi Derek Melber, światowej sławy Microsoft MVP w obszarze Active Directory, znany w Polsce z seminariów AD Hardening. Więcej…

  • 11:30 - 12:00 PIT STOP

    Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

  • 12:00 - 13:00 Top 3 security issues in Active Directory

    Drugą część warsztatów również poprowadzi Derek Melber, światowej sławy Microsoft MVP w obszarze Active Directory, znany w Polsce z seminariów AD Hardening. Więcej…

  • 13:00 - 13:30 Zarządzanie hasłami i kontami użytkowników Active Directory w Grupie Raben

    Case Study przeprowadzi Artur Miozga, IT Expert z Grupy Raben. Więcej…

  • 13:30 - 14:00 Katalog usług przyjazny dla użytkownika. Jak to zrobiono w L'Oreal Polska Sp. z o.o.

    Case Study przeprowadzi Tomasz Kwiatek, Service Delivery Manager CESS w L’Oreal Polska Sp. z o.o.. Więcej…

  • 14:00 - 15:00 Lunch

    Po znacznym wysiłku organizm wymaga regeneracji. Zapraszamy na lunch. Po nim rozdanie nagród i oficjalne zakończenie konferencji.

  • 15:00 - 15:30 Losowanie nagród i zakończenie konferencji

    Podczas oficjalnego zakończenia ManageEngine Forum 2016 podsumujemy konferencję i przede wszystkim rozdamy cenne upominki oraz nagrody.

Rejestracja na wydarzenie została zamknięta. Bardzo dziękujemy za zainteresowanie:)

Prelegenci

Tomasz Dębicki

Dyrektor Zarządzający ds. Rynków ICT w Aplitt

Absolwent i były wykładowca Politechniki Gdańskiej. Niemal 20-sto letni staż na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla. Odpowiedzialny za implementację rozwiązań z zakresu m.in. restrukturyzacji IT, zarządzania zmianą, zarządzania incydentami czy wyboru systemu dla Call Center. W ramach działań CSR prowadzi zajęcia dla studentów Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Biznes Elektroniczny.

Mateusz Zieliński

Kierownik działu Help Desk w DPD Polska sp. z o.o.

Od 17 lat w branży IT w swojej karierze zawodowej doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach pracownika helpdesk, administratora serwerów i infrastruktury IT, kierowniczych. Aktualnie w spółce DPD Polska zarządza prężnie działającym działem Help Desk, oraz odpowiada za wdrożenia i utrzymanie rozwiązań wspomagających pracę działu IT takich jak Desktop Central, ServiceDesk Plus i innych.

Piotr Snuzik

Główny Administrator CMDB w Aplitt

Ponad ośmioletnie doświadczenie w obszarach związanych między innymi z utrzymaniem baz danych, wdrożeniami i utrzymaniem aplikacji oraz obsługą systemu ServiceDesk Plus. Od czerwca 2014 pełni funkcję Głównego Administratora CMDB.

Sebastian Michnowski

Kierownik Zespołu Utrzymania Systemów w PKO BP Finat

W PKO BP zatrudniony od ponad 13 lat. W IT przeszedł „prawie” wszystkie szczeble. Zaczynał od początkującego programisty, poprzez administratora baz danych, aż do stanowiska kierowniczego. Obecnie zespół utrzymuje informatycznie PKO BP Finat, ok. 150 osób, 100 serwerów, oraz świadczy usługi dla innych podmiotów.

Sebastian Nadulny

Specjalista ds. IT w Signal Iduna

W firmie Signal Iduna pracuje od 2008 roku.Pracę zaczynał od stanowiska HelpDesk. Obecnie specjalizuje się w administracji siecią, zajmuje się również m.in. kopiami zapasowymi jak również utrzymaniem serwerów MS Windows Server. Od 2009r. zarządza aplikacją ManageEngine ServiceDesk Plus a od 2015r. zarządza dodatkowo aplikacją ManageEngine EventLog Analyzer.

Tomasz Kwiatek

Service Delivery Manager CESS w L’Oreal Polska Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Od kilkunastu lat w branży IT jako administrator systemów, project manager, lider zespołu, kierownik operacyjny, dyrektor rozwoju infrastruktury w takich spółkach jak PGE, RWE czy STOEN. Od roku na stanowisku Service Delivery Manager w L’Oreal Polska Sp. z o.o. gdzie skutecznie rozbudowuje i usprawnia procesy związane z dostarczaniem usług IT w organizacji w oparciu o system ServiceDesk Plus.

Marcin Wielgopolan

Kierownik Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych w AXA Polska S.A.

20 letni staż w różnych organizacjach IT, na różnych stanowiskach poczynając od administratora do  – stan na dzień dzisiejszy – kierownika średniego szczebla. Odpowiedzialny za utrzymanie i rozwój obszarów związanych z siecią LAN/WAN, systemami MS Windows Server oraz Service Desk. Prywatnie pasjonat tematów związanych z Japonią (Aikido) oraz samorozwoju.

Michał Balasiewicz

Kierownik Zespołu Wsparcia Biznesu w Pramerica Życie TUiR SA

Odpowiedzialny w Pramerica za pracę Helpdesk, Zespołu Operatorów przetwarzania danych oraz Administratorów Aplikacji Biznesowych.

Maciej Hryniewicz

Specjalista IT Services w Pramerica Życie TUiR SA

W Pramerica odpowiedzialny m.in. za wdrożenie usług IT.

Marek Markwart

Kierownik Działu IT w Nord Inwest Sp. z o.o.

Zawodowo z informatyką związany od ponad 12 lat. Przygodę zaczynał jako pracownik działu HelpDesk, następnie administrator sieci i systemów IT w Szpitalu MSWiA w Olsztynie. Obecnie od 8 lat w Grupie kapitałowej DBK odpowiada za rozwój i utrzymanie środowiska informatycznego. Prywatnie pasjonat sportów wodnych i amatorskiej fotografii oraz podróży kulinarnych.

Maciej Pyśka

Systems Administrator w Aegon Polska

Przygodę z IT zaczął 8 lat temu w radiu, gdzie do dzisiaj pracuje jako DJ i prezenter radiowy. Posiadacz certyfikatów m.in. takich firm jak Microsoft, Cisco, CompTIA, ITIL. Z Aegon związany od marca 2015 roku. Obecnie na stanowisku Administratora Systemów. Doświadczenie z Service Desk Plus rozpoczął od jego wdrożenia jako Kierownik Projektu i dalej je pogłębia odpowiadając za utrzymanie aplikacji.

Artur Miozga

IT Expert w Grupa Raben

Od 15 lat związany z Grupa Raben, obecnie na stanowisku Expert IT. Prowadzi międzynarodowe projekty informatyczne. Wdraża rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo systemów komputerowych w Grupie Raben. Pasjonat innowacyjnych technologi informatycznych, z zamiłowania podróżnik i maratończyk.

Piotr Kamiński

Młodszy Kierownik działu IT w Samsung Electronics Polska

8 lat doświadczenia w pracy jako analityk/programista i Project Manager przy systemach klasy ERP, CRM i WMS. Od 3 lat związany z polskim oddziałem sprzedażowym Samsunga, a od 2 lat na stanowisku Młodszego Kierownika IT, odpowiedzialnego za infrastrukturę, wsparcie oraz bezpieczeństwo IT.

Marcin Cieśla

Project Manager w Samsung Electronics Polska

Project Manager w Samsung Electronics Polska. Od 5 lat w branży IT. Zaczynał od stanowisk związanych z help desk, rozwijał się jako programista i analityk biznesowy. Aktualnie w Samsung Electronics Polska odpowiedzialny za projekty wewnętrzne wdrażane w polskim i innych europejskich oddziałach firmy.

Derek Melber

Group Policy & Active Directory MVP

Derek Melber jest posiadaczem tytułów Microsoft MVP i MCSE, autorem ponad 15 książek. Wykładał w kilkunastu krajach świata, przeszkolił ponad 1000 specjalistów IT. Jest również autorem ponad 1000 artykułów i wpisów. Jest określany mianem Technical Evangelist. W ManageEngine odpowiada za rozwiązania AD.

Marcin Tyburski

Prezes Zarządu w MWT Solutions

Główny propagator marki ManageEngine w Polsce. W IT zawodowo od blisko 20 lat. W MWT Solutions wspólnie ze swoim zespołem i partnerami promuje nowoczesne i efektywne rozwiązania ITSM. Kierownik projektów, konsultant, trener i zapalony fan rozwiązań zarządzania IT. Członek stowarzyszenia itSMF Polska.

Paweł Radziłowski

Członek Zarządu w MWT Solutions

Postać tak barwna i nietuzinkowa, że opisać ją tylko trzema zdaniami to zbrodnia. Nie opiszemy więc wcale…

Maciej Durczak

Sales Director w MWT Solutions

Od najmłodszych lat fan technologii, sztuki i sprzedaży. To nietypowe połączenie pasji zaprowadziło go prawie 6 lat temu do MWT Solutions, gdzie aktualnie zajmuje stanowisko Sales Directora. Jego zawodowe zainteresowania to przede wszystkim doskonalenie procesów oraz dostarczanie wartości biznesowi przy pomocy systemów IT. Prywatnie nie lubi piłki nożnej ale chętnie zagląda na siłownię – bezskutecznie. Wiecznie przyszły uczestnik treningów BJJ. Posiadacz certyfikatów ITIL v3, ManageEngine Certified Professional oraz szarego sznurka Brazilian Jiu Jitsu.

Łukasz Harasimowicz

Director of IT Products & Services Dept. w MWT Solutions

Od początku kariery zawodowej uczestniczył jako konsultant w projektach związanych z optymalizacją procesów komunikacyjnych, zarówno dla małych jak i dużych organizacji. Od ponad 10 lat związany z branżą IT. W MWT Solutions zaczynał jako Product Manager w obszarze monitoringu IT. Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Posiada certyfikaty ITILv3 Foundation, PRINCE2 Foundation, ManageEngine Product Associate. Z zamiłowania – piłkarz amator. Żywy dowód na to, że ‚efekt jojo’ to nie mit.

Rejestracja na wydarzenie została zamknięta. Bardzo dziękujemy za zainteresowanie:)