1…2…3….!

Tak, to już 3 edycja jednej z najbardziej znanych konferencji Service Management w Polsce!

Przygotujcie się na ManageEngine Forum – Need For ITIL 3

Konferencja MEF Need for ITIL to już tradycja.

Jak co roku spotykamy się w Poznaniu, by przez 2 dni konferencji przedstawić Wam case study użytkowników rozwiązań marki ManageEngine. Jednak tegoroczna edycja MEF jest wyjątkowa pod wieloma względami.

Po pierwsze – w tegorocznej agendzie znalazły się prelekcje trzech światowej klasy specjalistów w dziedzinach Active Directory, ITSM oraz bezpieczeństwa informacji.

Po drugie – jeszcze więcej znakomitych prelegentów przedstawiających case study rozwiązań marki ManangeEngine.

Po trzecie – podczas trwania konferencji większa niż dotychczas możliwość konsultacji z naszymi specjalistami

 

Zakończeniem pierwszego dnia będzie bankiet, podczas którego mamy dla Was wiele niespodzianek!

 

Agenda zawiera już kilka prezentacji, ale to dopiero początek!

Co tydzień będziemy prezentować Wam nowe Case Study i nowych prelegentów, którzy zaprezentują się na tegorocznym MEF .

Nie brałeś udziału w ostatnich edycjach? Koniecznie sprawdź co Cię ominęło w 2015 i 2016 roku.

.

START: 12.10.2017 (czwartek)

META: 13.10.2017 (piątek)

LOKALIZACJA: Concordia Design, Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warunek udziału w konferencji znajdziesz w regulaminie.

Przeczytaj koniecznie.

Sprawdź bazę noclegową w najbliższej okolicy

Lokalizacja
concordia desing_2
Statystyki z MEF 2016
Uczestnicy wg Branży
Uczestnicy wg Stanowiska
Agenda
Dzień 1
Dzień 2
  • 08:00 - 09:00 Rejestracja i poranna kawa

    Jak zawsze zapraszamy już od 08:00 rano do rejestracji oraz załadowania akumulatorów przed pierwszym dniem konferencji. Czekają na was kawa, herbata, zimne napoje oraz przekąski. Będziemy również My – zespół MWT.

  • 09:00 - 09:20 Rozpoczęcie ManageEngine Forum 2017

    ManageEngine Forum 2017 czas zacząć. Podczas krótkiego wstępu do spotkania przedstawimy formułę, agendę i prelegentów konferencji.

  • 09:20 - 09:50 CS1

  • 09:50 - 10:20 Koniec ery tabu dzięki zastosowaniu narzędzi Active Directory w Straży Miejskiej m.st. Warszawy

    Ponad 1000 kont użytkowników. Setki zmian w AD na dobę. Zablokowane konta. Zapomniane hasła. To nie opis katastrofy. To codzienne życie administratorów Active Directory Straży Miejskiej w Warszawie. Więcej…

  • 10:20 - 10:50 Case Study firmy Benefit Systems SA

    Więcej informacje wkrótce

  • 10:50 - 11:20 PIT STOP

    Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

  • 11:20 - 12:20 Shared Services - Modelowanie usług w organizacji krok po kroku - Gość specjalny Eddie Potts z Pink Elephant

    Dlaczego usprawnienia technologiczne mają być dostępne tylko dla wybranych? Skończmy z wykluczeniem informatycznym! Dlaczego najlepsze praktyki ITILa miałyby odnosić się wyłącznie do działów IT? Skończmy z wykluczeniem ITLowym! Więcej…

  • 12:20 - 12:50 Kontrola podstawą zaufania, czyli jak bezpiecznie zarządzać dostępem uprzywilejowanym w firmie Morska Agencja Gdynia Sp. z o.o. za pomocą aplikacji Password Manager Pro

    Wszyscy musimy przechowywać gdzieś swoje hasła, kiedy ich liczba sięga kilkuset nie jest łatwo kontrolować tego kto, gdzie i kiedy wykorzystuje dostęp uprzywilejowanym do krytycznych zasobów firmy. Co zrobić kiedy z firmy odchodzi zaufany pracownik który miał do nich dostęp. Więcej…

  • 12:50 - 13:20 From zero to one - czyli droga od Outlooka do zintegrowanych systemów informatycznych ManageEngine w firmie Oney S.A.

    W wygodnych butach przeszliśmy od Excela, pendrivów i Outlooka do zintegrowanych systemów informatycznych ManageEngine. Jak system ServiceDesk Plus zintegrowany z Desktop Central wpłyną na naszą firme. Więcej…

  • 13:20 - 13:50 PIT STOP

    Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

  • 13:50 - 14:50 Automatyzacja procesu porządkowania Active Directory - Gość specjalny Derek Melber

    Derek Melber poprowadzi nas przez najlepsze porady i wskazówki odnośnie automatyzacji ważnego zadania jakim jest AD clean-up. Więcej..

  • 14:50 - 15:20 Efekt synergii servicedesk i monitoringu IT na skalę europejską w grupie Amica S.A.

    Dwa narzędzia – ServiceDesk Plus i OpManager. Synergia osiągnięta poprzez równoległe wdrożenie zintegrowanych systemów servicedesk i monitoringu IT Więcej…

  • 15:20 - 15:50 Świat procesów i usług zewnętrznych w dziale Back Office z Service Desk Plus w roli managera w firmie MerService Sp. z o.o.

    Więcej informacje wkrótce

  • 15:50 - 16:50 Lunch

    Po znacznym wysiłku organizm wymaga regeneracji. Zapraszamy na lunch. Po nim pracy ciąg dalszy.

  • 16:50 - 18:20 Stoły Dyskusyjne

    Okrągłe stoły tematyczne to innowacyjny sposób prowadzenia konferencji. Formuła Stołów dyskusyjnych pozwala bowiem na pełną interakcję w czasie każdej rundy. Masz zatem wpływ na wszystko, co dzieje się przy stole, który wybrałeś.

  • 20:00 - 02:00 Bankiet

    Po pierwszym dniu konferencji czas na relaks. Czekają na was liczne atrakcje. Jakie? Dowiecie się wkrótce.

  • 09:30 - 10:00 PIT STOP

    Drugi dzień konferencji rozpoczynamy poranną kawą i zimnymi przekąskami.

  • 10:00 - 10:30 End-to-end IT management using ServiceDesk Plus - Gość specjalny Rajesh Ganesan ManageEngine

  • 10:30 - 11:00 Case study Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.

    Więcej informacje wkrótce

  • 11:00 - 11:30 Need for More – wyciągnij więcej z ServiceDesk Plus na przykładzie procesu zatrudnienia nowego pracownika w Ferrero

    Więcej informacje wkrótce

  • 11:30 - 12:00 PIT STOP

    Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

  • 12:00 - 12:30 Monitoring usług IT i aplikacji biznesowych w PKO Ubezpieczenia, czyli dlaczego Applications Manager jest lepszy od Zabbixa.

    W sytuacji, w której dział IT realizuje dla biznesu usługi, a nie dostarcza router i serwer, klasyczny monitoring infrastruktury z wykorzystaniem chociażby protokołu SNMP zwyczajnie się nie sprawdza. Dlaczego? Więcej …

  • 12:30- 13:00 Kontrola i audyt środowiska Active Directory w Transgourmet Polska (Selgros Cash and Carry)

    Nurtują Cię pytania na temat tego co się dzieje w Twoim środowisku Active Directory? Zapraszamy na Case Study firmy Transgourmet. Więcej…

  • 13:00 - 14:00 Ataki na bezpieczeństwo informacji: Myśl i działaj jak haker, aby chronić zasoby swojej firmy - Gość specjalny Paula Januszkiewicz

    Prawda jest taka, że cyberataki zdarzają się i będą się zdarzyć tak długo, jak istnieć będzie ludzkość. Na szczęście możemy im zapobiegać  Więcej...

  • 14:00 - 15:00 Lunch

  • 15:00 - 15:30 Zakończenie konferencji i losowanie nagród

    Czas na zakończenie konferencji i losowanie nagród wśród obecnych uczestników.

  • 10:00 - 11:30 Panel ekspercki z Derekiem - Tajniki procesu porządkowania Active Directory

    Drugiego dnia, równolegle z sesjami case study, zapraszamy na panel ekspercki z Derekiem, który nadal będzie nas wspierać w temacie AD clean-up. Przez półtorej godziny będzie odpowiadał na konkretne pytania z tego obszaru i rozwiązywał przyniesione przez uczestników use cases. Tak więc jeśli pierwszy dzień pozostawi u Was niedosyt, lub jeśli nasuną się Wam konkretne pytania z tego obszaru – koniecznie dołączcie do drugiej sesji!”

Prelegenci

Paula Januszkiewicz

Enterprise Security MVP and trainer (MCT) and Microsoft Security Trusted Advisor

Microsoft Valuable Professional (MVP) w obszarze Enterprise Security, należy do programu Microsoft Security Trusted Advisor jako osobowość opiniotwórcza w obszarze bezpieczeństwa. Pomysłodawca i autorka szkoleń Cqure Academy.

Uznana prelegentka światowych konferencji TechEd North America, TechEd Europe, TechEd Middle East, RSA, TechDays, CyberCrime i wielu innych. Speaker ‚no 1’ na konferencji Microsoft Ignite 2015 w Chicago.

Aktywnie prowadzi audyty, testy penetracyjne, opracowuje polityki bezpieczeństwa i buduje plany ciągłości działania. Zajmuje się analizą ryzyka oraz modelowaniem zagrożeń w oparciu o obowiązujące normy i standardy. Regularnie uczestniczy w beta-testach systemów operacyjnych, a także oprogramowania skanującego. Aktywny trener, prowadzi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa, systemów operacyjnych, wirtualizacji.

Posiadane tytuły: MCT, MCSE/A+S, MCTS (SA, EA), MCITP, MCDBA, MCP

Eddie Potts

ITSM Consultant Pink Elephant EMEA

Eddie, którego umiejętności w różnych obszarach IT rozstały wielokrotnie potwierdzone przez organizacje zrzeszające specjalistów w tej dziedzinie, jest głównym konsultantem ITSM w Pink Elephant. Pełniąc tę nadrzędną względem innych konsultantów rolę ma on wpływ nie tylko na techniczne, ale też na biznesowe decyzje podejmowane przez swoją i inne organizacje.

Zadaniem Eddiego jest pomoc przy wdrażaniu IT Service Managementu, konsultacje odnośnie tworzenia procesów, zadania z obszaru project managementu oraz tworzenie i dostarczanie programów szkoleniowych dla klientów Pink Elephanta na terenie EMEA.

Jego wiedza została doceniona nie tylko wieloma akredytacjami. Eddie jest też absolwentem Executive MBA na University of Surrey, które to studia ukończył z wyróżnieniem.

Derek Melber

Group Policy i Active Directory MVP

Derek Melber jest posiadaczem tytułów Microsoft MVP i MCSE, autorem ponad 15 książek.

Wykładał w kilkunastu krajach świata, przeszkolił ponad 1000 specjalistów IT.

Jest również autorem ponad 1000 artykułów i wpisów. Jest określany mianem Technical Evangelist. W ManageEngine odpowiada za rozwiązania AD.

Marcin Tkaczyk

Starszy Kierownik IT w Benefit Systems SA

Z Benefit Systems związany od 2007 roku. Odpowiedzialny za m.in. zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu autoryzacji wizyt programu MultiSport (700k+ użytkowników); zbudowanie i zarządzanie helpdeskiem, wdrożenie ServiceDesk Plus – zarówno w IT, jak i obszarach biznesowych. Na co dzień dba o wysoką jakość wsparcia technicznego i operacyjny wymiar IT w spółkach z grupy kapitałowej Benefit Systems.

Tomasz Frelik

Manager ds. Procesów IT w Oney Polska S.A.

W branży IT od 20 lat, głównie w dziale Serwis Desk. W firmie Oney pracuje od stycznie 2016. Odpowiedzialny za procesy IT, pracę działu Serwis Desk oraz wdrożenie aplikacji ServiceDesk Plus oraz Desktop Central.

Robert Malinowski

Kierownik Działu IT i Systemów Informacyjnych w Oney Polska S.A.

Z firmą Oney, należącą do międzynarodowej grupy finansowej Oney Bank, związany od 16 lat, a w branży IT od 13 lat.

Odpowiedzialny za projekty informatyczne, procesy IT oraz Serwis Desk. Dodatkowo, pełniąc funkcję lokalnego CISO, odpowiedzialny za rozwój standardów bezpieczeństwa zgodnie z wymogami Grupy.

Pełna certyfikacja ITIL na poziomie Intermediate. Prywatnie rozwijający dwie główne pasje – motocykl i snowboard.

Jarosław Szczypiński

Starszy inspektor w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy

Od ponad 20 lat w branży IT. Administrator systemów wspomagania projektowania, zarządzania dokumentacją konstrukcyjną oraz techniczno-ruchową w dużym koncernie motoryzacyjnym w środowiskach UNIX, MS Windows. Współtwórca systemów informatycznych (aplikacji C/S) tworzonych na wewnętrzne potrzeby koncernu motoryzacyjnego.

Od 2012 r. w SM m.st. Warszawy. Zaczynał od stanowisk związanych ze wsparciem użytkowników oraz administracji Systemem Wspomagania Dowodzenia. Aktualnie odpowiedzialny za infrastrukturę serwerową, wsparcie, zajmuje się też m.in. kopiami zapasowymi jak również utrzymaniem serwerów MS Windows, Linux.

Prywatnie entuzjasta tańca towarzyskiego oraz hodowca szeroko pojętej „pingwiniarni”.

Jerzy Zieliński

CIO – IT Department Director w Inteco Business Solutions Sp. z o.o. (Amica S.A. Group)

Od kilkunastu lat związany z grupą Amica na różnych szczeblach kierowniczych: najpierw jako IT Network Department Manager, a od 8 lat jako CIO. Odpowiedzialny m.in. za strategię IT we wszystkich spółkach grupy Amica w Europie, zarządzanie departamentem, politykę bezpieczeństwa i zarządzanie finansami IT.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Politechniki Poznańskiej.

Radosław Luboch

Team Leader w Inteco Business Solutions Sp. z o.o. (Amica S.A. Group)

W branży IT od blisko 15 lat. Zaczynał jako specjalista IT w takich organizacjach jak STARTER czy BZ WBK. W grupie Amica pracuje prawie 10 lat, najpierw jako Specjalista IT i Koordynator IT, a obecnie Lider Zespołu.

Jest odpowiedzialny za realizację projektów IT oraz zapewnienie wysokiej dostępności infrastruktury teleinformatycznej we wszystkich spółkach grupy Amica w Europie . Absolwent Politechniki Poznańskiej.

Posiada certyfikaty ITIL Foundation, Prince2, KEMP, VMware, MCTS i wiele innych.

Marcin Ćwiek

Kierownik działu IT w Morskiej Agencji Gdynia Sp. Z o.o.

W MAG od ponad 12 lat, zaczynał jako młodszy specjalista obecnie dłuższy czas jako Manager.

Nie boi się innowacji ale myśli racjonalnie dlatego z powodzeniem wdraża przeróżne systemy wspomagające pracę działu oraz całej firmy, ciągle poszerzający swoją wiedzę w zakresie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo oraz ciągłość działania firmy.

Sebastian Skrzypczak

Administrator IT w firmie Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Od 18 lat kompleksowo zajmuje się całym zapleczem IT w firmie Transgourmet Polska Sp z o.o.( Selgros Cash and Carry). Przez prawie 15 lat administrował serwerami typu mainframe (TANDEM, COMPAQ, HP) wraz z postawionymi na nich bazami danych.

Aktualnie opiekuje się serwerami w środowisku Windows i Vmware oraz farmą urządzeń mobilnych SAP AFARIA. Jest również osobą odpowiedzialną w firmie za wdrażanie nowych projektów oraz realizację wysokiej dostępności usług serwerowych.

Janusz Kozłowski

Business Systems, IT and Reporting Manager w firmie MerService Sp. z o.o.

Praktyk świata IT, tworzący most pomiędzy biznesem i rozwiązaniami technologicznymi.

W OEX MerService Sp. Z o.o. odpowiada za całość wdrożeń i utrzymania systemów biznesowych, wspierających obsługę producentów FMCG w zakresie wsparcia sprzedaży i usług pozyskiwania i analizowania danych z punktów sprzedaży.

Oprócz tego zarządza działem analiz i backoffice. W podległych działach wdrożył system ServiceDesk Plus do zadań nonIT, ukazując jednocześnie jego uniwersalność i nową możliwość wykorzystania.