1…2…3….!

Tak, to już 3 edycja jednej z najbardziej znanych konferencji Service Management w Polsce!

Przygotujcie się na ManageEngine Forum – Need For ITIL 3

Konferencja MEF Need for ITIL to już tradycja.

Jak co roku spotykamy się w Poznaniu, by przez 2 dni konferencji przedstawić Wam case study użytkowników rozwiązań marki ManageEngine. Jednak tegoroczna edycja MEF jest wyjątkowa pod wieloma względami.

Po pierwsze – w tegorocznej agendzie znalazły się prelekcje trzech światowej klasy specjalistów w dziedzinach Active Directory, ITSM oraz bezpieczeństwa informacji.

Po drugie – jeszcze więcej znakomitych prelegentów przedstawiających case study rozwiązań marki ManangeEngine.

Po trzecie – podczas trwania konferencji większa niż dotychczas możliwość konsultacji z naszymi specjalistami

 

Zakończeniem pierwszego dnia będzie bankiet, podczas którego mamy dla Was wiele niespodzianek!

 

Agenda zawiera już kilka prezentacji, ale to dopiero początek!

Co tydzień będziemy prezentować Wam nowe Case Study i nowych prelegentów, którzy zaprezentują się na tegorocznym MEF .

Nie brałeś udziału w ostatnich edycjach? Koniecznie sprawdź co Cię ominęło w 2015 i 2016 roku.

.

START: 12.10.2017 (czwartek)

META: 13.10.2017 (piątek)

LOKALIZACJA: Concordia Design, Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Rejestracja na wydarzenie została zamknięta.

Bardzo dziękujemy za zainteresowanie!

Warunek udziału w konferencji znajdziesz w regulaminie.

Przeczytaj koniecznie.

Sprawdź bazę noclegową w najbliższej okolicy

Lokalizacja
concordia desing_2
Statystyki z MEF 2016
Uczestnicy wg Branży
Uczestnicy wg Stanowiska
Agenda
08:00 - 09:00

Rejestracja i poranna kawa.

Jak zawsze zapraszamy już od 08:00 rano do rejestracji oraz załadowania akumulatorów przed pierwszym dniem konferencji. Czekają na was kawa, herbata, zimne napoje oraz przekąski. Będziemy również My – zespół MWT.

09:00 - 09:20

Rozpoczęcie ManageEngine Forum 2017

ManageEngine Forum 2017 czas zacząć. Podczas krótkiego wstępu do spotkania przedstawimy formułę, agendę i prelegentów konferencji.

09:20 - 09:50

ManageEngine 2007 – 2017 w Polsce. Wszystko zaczęło się od zwykłego problemu w IT

W tym roku mija 10 lat odkąd marka ManageEngine oficjalnie zaistniała w Polsce. Postanowiliśmy wykorzystać tę okazję i zacząć tegoroczne Forum od przybliżenia Wam kilku historii…… więcej

09:50 - 10:20

Koniec ery tabu dzięki zastosowaniu narzędzi Active Directory w Straży Miejskiej m.st. Warszawy

Ponad 1000 kont użytkowników. Setki zmian w AD na dobę. Zablokowane konta. Zapomniane hasła. To nie opis katastrofy. To codzienne życie administratorów Active Directory Straży Miejskiej w Warszawie. … więcej

10:20 - 10:50

ServiceDesk Plus MSP jako narzędzie wewnętrzne – współpraca wielu działów, autorskie rozwiązanie SPOC dla użytkownika końcowego w firmie Benefit Systems S.A.

Więcej działów wewnętrznych firmy potrzebuje narzędzia wspierającego ich codzienną pracę, niż może się wydawać. Od administracji, przez kadry, zakupy po ABI…więcej

10:50 - 11:20

PIT STOP

Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

11:20 - 12:20

Shared Services – Modelowanie usług w organizacji krok po kroku – Gość specjalny Eddie Potts z Pink Elephant

Dlaczego usprawnienia technologiczne mają być dostępne tylko dla wybranych? Skończmy z wykluczeniem informatycznym! Dlaczego najlepsze praktyki ITILa miałyby odnosić się wyłącznie do działów IT? Skończmy z wykluczeniem ITLowym! … więcej

12:20 - 12:50

Kontrola podstawą zaufania, czyli jak bezpiecznie zarządzać dostępem uprzywilejowanym w firmie Morska Agencja Gdynia Sp. z o.o. za pomocą aplikacji Password Manager Pro

Wszyscy musimy przechowywać gdzieś swoje hasła, kiedy ich liczba sięga kilkuset nie jest łatwo kontrolować tego kto, gdzie i kiedy wykorzystuje dostęp uprzywilejowanym do krytycznych zasobów firmy. Co zrobić kiedy z firmy odchodzi zaufany pracownik który miał do nich dostęp. … więcej

12:50 - 13:20

From zero to one – czyli droga od Outlooka do zintegrowanych systemów informatycznych ManageEngine w firmie Oney S.A.

W wygodnych butach przeszliśmy od Excela, pendrivów i Outlooka do zintegrowanych systemów informatycznych ManageEngine. Jak system ServiceDesk Plus zintegrowany z Desktop Central wpłyną na naszą firme. … więcej

13:20 - 13:50

PIT STOP

Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

13:50 - 14:50

Automatyzacja procesu porządkowania Active Directory – Gość specjalny Derek Melber

Derek Melber poprowadzi nas przez najlepsze porady i wskazówki odnośnie automatyzacji ważnego zadania jakim jest AD clean-up. … więcej

14:50 - 15:20

Efekt synergii servicedesk i monitoringu IT na skalę europejską w grupie Amica S.A.

Dwa narzędzia – ServiceDesk Plus i OpManager. Synergia osiągnięta poprzez równoległe wdrożenie zintegrowanych systemów servicedesk i monitoringu IT … więcej

15:20 - 15:50

Świat procesów i usług zewnętrznych w dziale Back Office z Service Desk Plus w roli managera w firmie MerService Sp. z o.o.

Case Study firmy MerService to doskonały przykład na coraz popularniejsze wdrożenia Centrum Usług Wspólnych w organizacji.…więcej.

15:50 - 16:50

Lunch

Po znacznym wysiłku organizm wymaga regeneracji. Zapraszamy na lunch. Po nim pracy ciąg dalszy.

16:50 - 18:20

Stoły Dyskusyjne

Okrągłe stoły tematyczne to innowacyjny sposób prowadzenia konferencji. Formuła Stołów dyskusyjnych pozwala bowiem na pełną interakcję w czasie każdej rundy. Masz zatem wpływ na wszystko, co dzieje się przy stole, który wybrałeś. Sprawdź tegoroczne tematy

20:00 - 02:00

Bankiet

Po pierwszym dniu konferencji czas na relaks. Czekają na was liczne atrakcje. Jakie? Dowiecie się wkrótce.

09:30 - 10:00

PIT STOP.

Jak zawsze zapraszamy już od 08:00 rano do rejestracji oraz załadowania akumulatorów przed pierwszym dniem konferencji. Czekają na was kawa, herbata, zimne napoje oraz przekąski.

11:00 – 13:00

Panel ekspercki z Derekiem – Tajniki procesu porządkowania Active Directory

Drugiego dnia, równolegle z sesjami case study, zapraszamy na panel ekspercki z Derekiem, który nadal będzie nas wspierać w temacie AD clean-up. Przez półtorej godziny będzie odpowiadał na konkretne pytania z tego obszaru i rozwiązywał przyniesione przez uczestników use cases. Tak więc jeśli pierwszy dzień pozostawi u Was niedosyt, lub jeśli nasuną się Wam konkretne pytania z tego obszaru – koniecznie dołączcie do drugiej sesji!”

10:00 – 10:30

End-to-end IT management using ServiceDesk Plus – Gość specjalny Rajesh Ganesan ManageEngine

Dowiedz się, jak najlepiej wykorzystać produkty ManageEngine, konfigurując integrację z usługą ServiceDesk Plus i osiągnij pełnię możliwości ITSM…więcej 

 

10:30 – 11:00

Wdrożenie Katalogu Usług i Zarządzanie Dostępnością w oparciu o ServiceDesk Plus na przykładzie wdrożenia w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Krakowie.
Więcej informacje wkrótce

11:00 – 11:30

Need for More – wyciągnij więcej z ServiceDesk Plus na przykładzie procesu zatrudnienia nowego pracownika w Ferrero
Żeby utrzymać najwyższe standardy, a przede wszystkim zapewnić kompletność i spójność informacji, Ferrero wyszło poza ramy standardowej konfiguracji rozciągając ServiceDesk na wszystkie strony. …więcej

11:30 - 12:00

PIT STOP.

Czas zmienić opony i podładować akumulatory. Zapraszamy na kawę, herbatę, zimne przekąski i ciasto.

12:00 - 12:30

Monitoring usług IT i aplikacji biznesowych w PKO Ubezpieczenia, czyli dlaczego Applications Manager jest lepszy od Zabbixa.

W sytuacji, w której dział IT realizuje dla biznesu usługi, a nie dostarcza router i serwer, klasyczny monitoring infrastruktury z wykorzystaniem chociażby protokołu SNMP zwyczajnie się nie sprawdza. Dlaczego?…więcej

12:30- 13:00

Kontrola i audyt środowiska Active Directory w Transgourmet Polska (Selgros Cash and Carry).

Nurtują Cię pytania na temat tego co się dzieje w Twoim środowisku Active Directory? Zapraszamy na Case Study firmy Transgourmet …więcej

13:00 - 13:30

Wdrożenie i personalizacja w ServiceDesk Plus w firmie Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.

Zapraszamy na zapoznanie się z nietypowymi rozwiązaniami, które udało nam się zaimplementować w instalacji SDP w Media Saturn Holding…więcej.

13:30 - 14:30

Ataki na bezpieczeństwo informacji: Myśl i działaj jak haker, aby chronić zasoby swojej firmy – Gość specjalny Paula Januszkiewicz

Prawda jest taka, że cyberataki zdarzają się i będą się zdarzyć tak długo, jak istnieć będzie ludzkość. Na szczęście możemy im zapobiegać …więcej

14:30 - 15:30

Lunch

Po znacznym wysiłku organizm wymaga regeneracji. Zapraszamy na lunch. Po nim pracy ciąg dalszy.

15:30 - 16:00

Zakończenie konferencji i losowanie nagród

Czas na zakończenie konferencji i losowanie nagród wśród obecnych uczestników.

Rejestracja na wydarzenie została zamknięta.

Bardzo dziękujemy za zainteresowanie!

Prelegenci

Paula Januszkiewicz

Enterprise Security MVP and trainer (MCT) and Microsoft Security Trusted Advisor

Microsoft Valuable Professional (MVP) w obszarze Enterprise Security, należy do programu Microsoft Security Trusted Advisor jako osobowość opiniotwórcza w obszarze bezpieczeństwa. Pomysłodawca i autorka szkoleń Cqure Academy.

Uznana prelegentka światowych konferencji TechEd North America, TechEd Europe, TechEd Middle East, RSA, TechDays, CyberCrime i wielu innych. Speaker ‚no 1’ na konferencji Microsoft Ignite 2015 w Chicago.

Aktywnie prowadzi audyty, testy penetracyjne, opracowuje polityki bezpieczeństwa i buduje plany ciągłości działania. Zajmuje się analizą ryzyka oraz modelowaniem zagrożeń w oparciu o obowiązujące normy i standardy. Regularnie uczestniczy w beta-testach systemów operacyjnych, a także oprogramowania skanującego. Aktywny trener, prowadzi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa, systemów operacyjnych, wirtualizacji.

Posiadane tytuły: MCT, MCSE/A+S, MCTS (SA, EA), MCITP, MCDBA, MCP

Eddie Potts

ITSM Consultant Pink Elephant EMEA

Eddie, którego umiejętności w różnych obszarach IT rozstały wielokrotnie potwierdzone przez organizacje zrzeszające specjalistów w tej dziedzinie, jest głównym konsultantem ITSM w Pink Elephant. Pełniąc tę nadrzędną względem innych konsultantów rolę ma on wpływ nie tylko na techniczne, ale też na biznesowe decyzje podejmowane przez swoją i inne organizacje.

Zadaniem Eddiego jest pomoc przy wdrażaniu IT Service Managementu, konsultacje odnośnie tworzenia procesów, zadania z obszaru project managementu oraz tworzenie i dostarczanie programów szkoleniowych dla klientów Pink Elephanta na terenie EMEA.

Jego wiedza została doceniona nie tylko wieloma akredytacjami. Eddie jest też absolwentem Executive MBA na University of Surrey, które to studia ukończył z wyróżnieniem.

Derek Melber

Group Policy i Active Directory MVP

Derek Melber jest posiadaczem tytułów Microsoft MVP i MCSE, autorem ponad 15 książek.

Wykładał w kilkunastu krajach świata, przeszkolił ponad 1000 specjalistów IT.

Jest również autorem ponad 1000 artykułów i wpisów. Jest określany mianem Technical Evangelist. W ManageEngine odpowiada za rozwiązania AD.

Marcin Tyburski

CEO w MWT Solutions Sp. z o.o. 

Główny propagator marki ManageEngine w Polsce. W IT zawodowo od blisko 20 lat. W MWT Solutions wspólnie ze swoim zespołem i partnerami promuje nowoczesne i efektywne rozwiązania ITSM.

Kierownik projektów, konsultant, trener i zapalony fan rozwiązań zarządzania IT.

Członek stowarzyszenia itSMF Polska.

Rajesh Ganesan

Director of Product Management at ZOHO Corporation

Główny propagator marki ManageEngine w Polsce. W IT zawodowo od blisko 20 lat. W MWT Solutions wspólnie ze swoim zespołem i partnerami promuje nowoczesne i efektywne rozwiązania ITSM.

Kierownik projektów, konsultant, trener i zapalony fan rozwiązań zarządzania IT.

Członek stowarzyszenia itSMF Polska.

Marcin Tkaczyk

Starszy Kierownik IT w Benefit Systems SA

Z Benefit Systems związany od 2007 roku. Odpowiedzialny za m.in. zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu autoryzacji wizyt programu MultiSport (700k+ użytkowników); zbudowanie i zarządzanie helpdeskiem, wdrożenie ServiceDesk Plus – zarówno w IT, jak i obszarach biznesowych. Na co dzień dba o wysoką jakość wsparcia technicznego i operacyjny wymiar IT w spółkach z grupy kapitałowej Benefit Systems.

Tomasz Frelik

Manager ds. Procesów IT w Oney Polska S.A.

W branży IT od 20 lat, głównie w dziale Serwis Desk. W firmie Oney pracuje od stycznie 2016. Odpowiedzialny za procesy IT, pracę działu Serwis Desk oraz wdrożenie aplikacji ServiceDesk Plus oraz Desktop Central.

Robert Malinowski

Kierownik Działu IT i Systemów Informacyjnych w Oney Polska S.A.

Z firmą Oney, należącą do międzynarodowej grupy finansowej Oney Bank, związany od 16 lat, a w branży IT od 13 lat.

Odpowiedzialny za projekty informatyczne, procesy IT oraz Serwis Desk. Dodatkowo, pełniąc funkcję lokalnego CISO, odpowiedzialny za rozwój standardów bezpieczeństwa zgodnie z wymogami Grupy.

Pełna certyfikacja ITIL na poziomie Intermediate. Prywatnie rozwijający dwie główne pasje – motocykl i snowboard.

Jarosław Szczypiński

Starszy inspektor w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy

Od ponad 20 lat w branży IT. Administrator systemów wspomagania projektowania, zarządzania dokumentacją konstrukcyjną oraz techniczno-ruchową w dużym koncernie motoryzacyjnym w środowiskach UNIX, MS Windows. Współtwórca systemów informatycznych (aplikacji C/S) tworzonych na wewnętrzne potrzeby koncernu motoryzacyjnego.

Od 2012 r. w SM m.st. Warszawy. Zaczynał od stanowisk związanych ze wsparciem użytkowników oraz administracji Systemem Wspomagania Dowodzenia. Aktualnie odpowiedzialny za infrastrukturę serwerową, wsparcie, zajmuje się też m.in. kopiami zapasowymi jak również utrzymaniem serwerów MS Windows, Linux.

Prywatnie entuzjasta tańca towarzyskiego oraz hodowca szeroko pojętej „pingwiniarni”.

Jerzy Zieliński

CIO – IT Department Director w Inteco Business Solutions Sp. z o.o. (Amica S.A. Group)

Od kilkunastu lat związany z grupą Amica na różnych szczeblach kierowniczych: najpierw jako IT Network Department Manager, a od 8 lat jako CIO. Odpowiedzialny m.in. za strategię IT we wszystkich spółkach grupy Amica w Europie, zarządzanie departamentem, politykę bezpieczeństwa i zarządzanie finansami IT.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Politechniki Poznańskiej.

Radosław Luboch

Team Leader w Inteco Business Solutions Sp. z o.o. (Amica S.A. Group)

W branży IT od blisko 15 lat. Zaczynał jako specjalista IT w takich organizacjach jak STARTER czy BZ WBK. W grupie Amica pracuje prawie 10 lat, najpierw jako Specjalista IT i Koordynator IT, a obecnie Lider Zespołu.

Jest odpowiedzialny za realizację projektów IT oraz zapewnienie wysokiej dostępności infrastruktury teleinformatycznej we wszystkich spółkach grupy Amica w Europie . Absolwent Politechniki Poznańskiej.

Posiada certyfikaty ITIL Foundation, Prince2, KEMP, VMware, MCTS i wiele innych.

Marcin Ćwiek

Kierownik działu IT w Morskiej Agencji Gdynia Sp. Z o.o.

W MAG od ponad 12 lat, zaczynał jako młodszy specjalista obecnie dłuższy czas jako Manager.

Nie boi się innowacji ale myśli racjonalnie dlatego z powodzeniem wdraża przeróżne systemy wspomagające pracę działu oraz całej firmy, ciągle poszerzający swoją wiedzę w zakresie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo oraz ciągłość działania firmy.

Sebastian Skrzypczak

Administrator IT w firmie Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Od 18 lat kompleksowo zajmuje się całym zapleczem IT w firmie Transgourmet Polska Sp z o.o.( Selgros Cash and Carry). Przez prawie 15 lat administrował serwerami typu mainframe (TANDEM, COMPAQ, HP) wraz z postawionymi na nich bazami danych.

Aktualnie opiekuje się serwerami w środowisku Windows i Vmware oraz farmą urządzeń mobilnych SAP AFARIA. Jest również osobą odpowiedzialną w firmie za wdrażanie nowych projektów oraz realizację wysokiej dostępności usług serwerowych.

Janusz Kozłowski

Business Systems, IT and Reporting Manager w firmie MerService Sp. z o.o.

Praktyk świata IT, tworzący most pomiędzy biznesem i rozwiązaniami technologicznymi.

W OEX MerService Sp. Z o.o. odpowiada za całość wdrożeń i utrzymania systemów biznesowych, wspierających obsługę producentów FMCG w zakresie wsparcia sprzedaży i usług pozyskiwania i analizowania danych z punktów sprzedaży.

Oprócz tego zarządza działem analiz i backoffice. W podległych działach wdrożył system ServiceDesk Plus do zadań nonIT, ukazując jednocześnie jego uniwersalność i nową możliwość wykorzystania.

Aleksandra Jankowska

Administrator Systemów IT w PKO Ubezpieczenia

Młoda, ambitna specjalistka, która w PKO Ubezpieczenia administruje i utrzymuje systemy biznesowe Spółki oraz wspiera utrzymanie infrastruktury serwerowej.

Odpowiada za monitorowanie i analizowanie zagadnień związanych z planowaniem pojemności oraz wysoką dostępnością świadczonych usług. Zawsze z uśmiechem i zaangażowaniem stawia czoła napotkanym wyzwaniom.

Adam Przyłuski

IT Legacy Systems Specialist w firmie Ferrero

Od 12 lat pracuje w Ferrero Polska w dziale IT, a od 3 lat administruje system HelpDesk ServiceDesk.

Zaczynał jako asystent tworząc proste bazy danych i stawiając pierwsze kroki w programowaniu. Dzisiaj jako Specjalista ds. Systemów Lokalnych programuje w .NET, jest administratorem baz MS SQL.

Absolwent szkoły WIT w Warszawie. Jego hobby to majsterkowanie.

Tomasz Henkelman

Koordynator Service Desk i Infrastruktury IT w Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.

W MSHP od czerwca 2016, w branży od 17 lat. Początek kariery to praca na stanowisku specjalisty Help-Desk a w miarę upływu lat i rozwoju jego kariery zajmował stanowiska, administratora systemów windows, a następnie zastępcy kierownika działu IT u największego operatora platformy cyfrowej.

Od 6 lat na samodzielnym stanowisku managerskim. Specjalizuje się w budowie zespołów Service Desk ukierunkowanych na wsparcie klienta wewnętrznego zgodnie z metodologią ITIL.

Aktualnie wspiera blisko 90 marketów Media Markt oraz Saturn świadcząc wsparcie w I i II linii wsparcia.

Dwukrotnie wdrażał rozwiązanie Service Desk Plus w wersji Enterprise zarówno w spółce Skarbu Państwa  jak i w dużej miedzynarodowej firmie