Zarządzanie uprawnieniami do systemów IT z wykorzystaniem ServiceDesk Plus w Aegon Polska

Czy próbowaliście kiedyś zarządzać uprawnieniami do aplikacji biznesowych w ServiceDesk Plusie? Nawet jeśli nie to pewnie wielu z was podświadomie przeczuwało, że właśnie SDP powinno być tym miejscem, w którym powinniśmy być w stanie utrzymać kontrolę nad tym kto ma jakie uprawnienia. Przecież to przez helpdesk przechodzą wnioski o nadanie/ odebranie/zwiększenie/ograniczenie uprawnień. W Aegon został wdrożony pierwszy w Polsce mechanizm zarządzania uprawnieniami oparty o system ServiceDesk Plus. Wszystkie wnioski o uprawnienia są realizowane przez dedykowany formularz usługi, który ma podłączone skrypty. Sprawa nie była prosta ponieważ Aegon posiada 4 spółki, a pracownik pracujący jednocześnie w spółce A i B nie może wnioskować o uprawnienia w spółce C i D. Czyli wiele możliwości i wiele kombinacji. Dołączmy do tego mechanizmy wielopoziomowej akceptacji i raportowanie i otrzymamy wygodny w obsłudze moduł uprawnień. Zapraszamy na prezentację Case Study w Aegon

Drukowanie

Maciej Pyśka

Systems Administrator

Przygodę z IT zaczął 8 lat temu w radiu, gdzie do dzisiaj pracuje jako DJ i prezenter radiowy. Posiadacz certyfikatów m.in. takich firm jak Microsoft, Cisco, CompTIA, ITIL. Z Aegon związany od marca 2015 roku. Obecnie na stanowisku Administratora Systemów. Doświadczenie z Service Desk Plus rozpoczął od jego wdrożenia jako Kierownik Projektu i dalej je pogłębia odpowiadając za utrzymanie aplikacji.