Kompleksowe wdrożenie DesktopCentral w 2 tygodnie, w IT nikt nie chciał w to uwierzyć.

Historia wdrożenia aplikacji DesktopCentral w DPD Polska. Od genezy projektu poprzez trudne wybory i decyzje do finalnego uruchomienia usługi.  Omówimy funkcjonalności, z których korzystamy, powiemy o problemach i ograniczeniach. Szerzej i kompleksowo spojrzymy na zarządzanie stacjami i ich deployment. Przytoczymy parę przypadków z życia wziętych, w których Desktop Central ułatwił nam życie. Z tym wszystkim postaramy się zmieścić w 30 minutach więc będzie intensywnie…

Drukowanie

Mateusz Zieliński

Kierownik działu Help Desk w DPD Polska sp. z o.o.

Od 17 lat w branży IT w swojej karierze zawodowej doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach pracownika helpdesk, administratora serwerów i infrastruktury IT, kierowniczych. Aktualnie w spółce DPD Polska zarządza prężnie działającym działem Help Desk, oraz odpowiada za wdrożenia i utrzymanie rozwiązań wspomagających pracę działu IT takich jak Desktop Central, ServiceDesk Plus i innych.