Katalog usług przyjazny dla użytkownika. Jak to zrobiono w L'Oreal Polska Sp. z o.o.

Katalog zgłoszeń na portalu samoobsługowym to wizytówka każdego Departamentu IT, który funkcjonuje w trybie dostarczania wartości w postaci usługi dla całej organizacji. W końcu jak cię widzą tak cię piszą? Ciężko polemizować z tym stwierdzeniem. Zobaczcie jak z tematem przejrzystości, ergonomii i transferu informacji w katalogu usług poradziło sobie L’Oreal Polska Sp. z o.o.

Drukowanie

Tomasz Kwiatek

Service Delivery Manager CESS w L’Oreal Polska Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Od kilkunastu lat w branży IT jako administrator systemów, project manager, lider zespołu, kierownik operacyjny, dyrektor rozwoju infrastruktury w takich spółkach jak PGE, RWE czy STOEN. Od roku na stanowisku Service Delivery Manager w L’Oreal Polska Sp. z o.o. gdzie skutecznie rozbudowuje i usprawnia procesy związane z dostarczaniem usług IT w organizacji w oparciu o system ServiceDesk Plus.