ServiceDesk Plus dla departamentu IT i NIE TYLKO w Pramerica SA

Prezentacja Pramerica Życie TUiR SA obejmować będzie ewangelizację ITIL w organizacji, opis procesów, przepisanie ich na język ITSM z pomocą Service Desk, wdrożenie w dziale IT, a następnie Facility, Marketingu i Legal. Przeniesienie usystematyzowanej metodyki pracy rodem z IT na inne działy, pozwoliło na optymalizację pracy, kosztów oraz wdrożenie modelu usługowego ESM dla niemalże całej organizacji. Podczas Case Study przedstawione zostaną geneza, główne korzyści płynące z wdrożenia CUW oraz pułapki, jakie mogą czekać na nas przy realizacji takiego projektu.

Drukowanie

Michał Balasiewicz

Kierownik Zespołu Wsparcia Biznesu

Odpowiedzialny w Pramerica za pracę Helpdesk, Zespołu Operatorów przetwarzania danych oraz Administratorów Aplikacji Biznesowych.

Drukowanie

Maciej Hryniewicz

Specjalista IT Services

W Pramerica odpowiedzialny m.in. za wdrożenie usług IT.