Stoły dyskusyjne

Okrągłe stoły tematyczne to innowacyjny sposób prowadzenia konferencji. Formuła Stołów dyskusyjnych pozwala bowiem na pełną interakcję w czasie każdej rundy. Masz zatem wpływ na wszystko, co dzieje się przy stole, który wybrałeś.

Zasady:

1. Zostaną rozegrane 3 rundy stołów dyskusyjnych

2. Przy jednym stole podczas jednej sesji może znajdować się maksymalnie 11 uczestników plus Moderatorzy

3. Każda runda trwa 25 min

4. Przerwa między rundami wynosi 5 min.

5. Pomiędzy rundami uczestnicy muszą zmienić stoły dyskusyjne

6. Jesteś pełnoprawnym uczestnikiem stołu dyskusyjnego – masz wpływ na jego przebieg, możesz zadawać pytania innym uczestnikom stołu.

7. Moderator to nie prelegent, nie prowadzi prezentacji – kontroluje przebieg dyskusji tak, aby nie odbiegała od tematu.

Tematy stołów dyskusyjnych
Drukowanie

1. Continual Service Improvement w praktyce.

Moderator: Marcin Tyburski, Prezes Zarządu w MWT Solutions

Drukowanie

2. Helpdesk to nie tylko koszt – jak zmienić postrzeganie IT w organizacji.

Moderator: Paweł Radziłowski, Członek Zarządu w MWT Solutions

Drukowanie

3. Where are we going? – ManageEngine roadmap for the forthcoming season.

Moderator: Rajesh Ganesan, Director of Product Management w ManageEngine

Drukowanie

4. CMDB jest jak Święty Graal. Wdrożenie bazy konfiguracji zasobów w Aplitt SA.

Moderatorzy: Tomasz Dębicki, Dyrektor Zarządzający ds. Rynków ICT oraz Piotr Snuzik, Główny Administrator CMDB, z firmy Aplitt SA, Mikołaj Świerkowski, ITSM Sales Manager w MWT Solutions

Drukowanie

5. Kompleksowe wdrożenie DesktopCentral w 2 tygodnie, w IT nikt nie chciał w to uwierzyć.

Moderatorzy: Mateusz Zieliński, Kierownik działu Help Desk w DPD Polska, Konrad Strzała, Account Manager w MWT Solutions

Drukowanie

6. Active Directory jako shared service. Zarządzanie i audyt zgodnie z oczekiwaniami klientów w PKO BP Finat Sp. z o.o.

Moderatorzy: Sebastian Michnowski, Kierownik Zespołu Utrzymania Systemów w PKO BP Finat, Karolina Kończal, Sales Manager w MWT Solutions

Drukowanie

7. ServiceDesk Plus jako centrum wiedzy i procesów dla nowoczesnego portalu samoobsługi.

Moderatorzy: Piotr Kamiński, Młodszy Kierownik działu IT w Samsung Electronics Polska, Łukasz Forczek, Support Manager w MWT Solutions

Drukowanie

8. ServiceDesk Plus dla departamentu IT i NIE TYLKO w Pramerica SA.

Moderatorzy: Michał Balasiewicz, Kierownik Zespołu Wsparcia Biznesu oraz Maciej Hryniewicz, Specjalista IT Services w Pramerica Życie TUiR SA, Wojciech Przybylski, ITSM Product Manager w MWT Solutions

Drukowanie

9. CUW czyli monitoring infrastruktury IT jako usługa Nord Inwest świadczona dla DBK Group.

Moderatorzy: Marek Markwart, Kierownik Działu IT, Damian Szałkowski, Administrator sieci i monitoringu w Nord Inwest, Paweł Kozłowski, Account Manager w MWT Solutions

Drukowanie

10. Kiedy realizacja procesu wykracza poza dział – dostarczanie wartości w organizacji silosowej.

Moderator: Łukasz Harasimowicz, Director of IT Products & Services Dept. w MWT Solutions

Drukowanie

11. IT metrics – kiedy raporty powinny zmieniać nasz sposób pracy.

Moderator: Maciej Durczak, Sales Director w MWT Solutions

Drukowanie

12. Integracje aplikacji czyli współpraca wszystkich linii wsparcia.

Moderator: Sławomir Ewert, Kierownik Działu Wdrożeń IT w MWT Solutions

Drukowanie

13. Wdrożenie ServiceDesk Plus – jak się przygotować, żeby nie utopić projektu.

Moderator: Mateusz Żurek, ITSM Engineer w MWT Solutions

Drukowanie

14. Audyt domeny – co śledzić, a czego nie – dobre i złe praktyki.

Moderator: Damian Sieradzon, Product Management Dept. Manager w MWT Solutions

Drukowanie

15. Stacje robocze, serwery, smartfony, tablety – jak to wszystko ogarnąć.

Moderator: Paulina Baranowska, IT Workspace Product Manager w MWT Solutions

Drukowanie

16. Analiza źródła awarii w infrastrukturze IT, gdy nie wiadomo o co chodzi.

Moderator: Bartosz Sierzchulski, IT Monitoring Product Manager w MWT Solutions

Drukowanie

17. Strategia „shift-left” w optymalizacji zarządzania procesami.

Moderator: Mateusz Rychlik, Account Manager w MWT Solutions

Drukowanie

18. Zarządzanie hasłami w organizacji – jak to robić a czego unikać.

Moderator: Marcel Wolf, Account Manager w MWT Solutions