manageengine-logo
Firewall Analyzer

ManageEngine Firewall Analyzer wykorzystuje wbudowany serwer syslog w celu przechowywania dzienników zdarzeń zapory ogniowej oraz dostarcza wyczerpujących raportów na temat ruchu przez zaporę ogniową, naruszeń bezpieczeństwa oraz wielu innych informacji. Umożliwia to administratorom podjęcie decyzji w zakresie zarządzania pasmem, bezpieczeństwa sieciowego, monitorowania odwiedzanych stron internetowych, kontroli ruchu w sieci, a także zapewnienia właściwego wykorzystania sieci przez pracowników. Zebrane dzienniki zdarzeń są analizowane i zachowywane we wbudowanej bazie danych w celu przeprowadzenia analiz oraz tworzenia raportów.

Funkcjonalność
  • Zarządzanie zgodnością

    Automatyzacja audytów zgodności dzięki gotowym raportom w zakresie zgodności z normami, takimi jak PCI-DSS, ISO 27001, SANS, NERC-CIP, NIST i SANS

  • Zarządzanie zmianami konfiguracji zapory sieciowej

    Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia w zakresie tego „kto”, „co”,”kiedy” i „dlaczego” dokonuje zmian w konfiguracji zapory sieciowej

  • Monitorowanie aktywności internetowej użytkowników

    Monitorowanie korzystania z internetu (nadmierne lub niewłaściwe korzystanie) przez pracowników w Twoim przedsiębiorstwie.

    Otrzymuj powiadomienia w czasie rzeczywistym, gdy użytkownik próbuje uzyskać dostęp do niedozwolonych stron.

  • Monitorowanie ruchu i przepustowości sieci

    Monitoruje ruch sieciowy i generuje natychmiastowe powiadomienia w momencie nagłych zmian w przepustowości sieci.

    Analizuje to, jaki użytkownik, protokół, grupa lub aktywność sieciowa powodują znaczne wykorzystanie przepustowości sieci za pomocą wyposażonych w wygodny interfejs, bieżących raportów dotyczących wykorzystania przepustowości

  • Zarządzanie zabezpieczeniami sieci

    Szczegółowe informacje dotyczące wszystkich możliwych ataków sieciowych i przypadków naruszenia bezpieczeństwa w Twojej sieci

  • Zarządzanie zasadami zapory sieciowej

    Identyfikuje najczęściej wykorzystywane zasady w celu ich optymalizacji i poprawy bezpieczeństwa sieci.

    Identyfikuj nieużywane zasady oraz modyfikuj/usuwaj je, by poprawić wydajność zapory sieciowej.

  • Monitorowanie serwerów Proxy i VPN w czasie rzeczywistym

    Dostęp do danych dotyczących wykorzystania VPN, w podziale na użytkowników i grupy użytkowników, informacji o aktywnych użytkownikach VPN, danych na temat sesji i wykorzystania przepustowości sieci.

    Monitorowanie ruchu wychodzącego przez proxy, możliwość uzyskania szczegółowych danych o użytkownikach generujących ruch sieciowy, odwiedzanych stronach i wykorzystywanej przepustowości sieci.

  • Audyty badawcze sieci

    Przeszukiwanie dzienników i możliwość ustalenia w ciągu kilku minut dokładnego wpisu dziennika, wskazującego przyczynę zdarzenia dotyczącego bezpieczeństwa.

    Szybki i powtarzalny dostęp do danych dzięki funkcji zaawansowanego wyszukiwania i generowania raportów w oparciu o wyniki wyszukiwania.

  • Analiza dziennika

    Centralne gromadzenie, analiza i archiwizacja dzienników wszystkich urządzeń zabezpieczających, takich jak Microsoft ISA, NetScreen, SonicWALL, WatchGuard, Squid Proxy i inne.

    Wyodrębnianie informacji w zakresie zabezpieczeń i przepustowości z danych przepływu, jak IPFIX z rozszerzeniami i Cisco.

Korzyści
  • Wykorzystanie prawdziwej wartości urządzeń zabezpieczających

    Obsługa szerokiej gamy dzienników końcowych urządzeń zabezpieczających, w tym zapór sieciowych, VPN-ów, IDS/IPS oraz serwerów proxy.

    Dostęp do szerokiej liczby raportów umożliwiających monitorowanie zewnętrznych zagrożeń, zarządzanie zmianami i zapewnienie zgodności z przepisami.

  • Atrakcyjny koszt pozyskania (TCO) i szybki zwrot z inwestycji

    Brak konieczności stosowania dodatkowego sprzętu, minimalne koszty początkowe oraz utrzymania plus model subskrypcji gwarantują niski koszt pozyskania (TCO).

    Konkurencyjna cena. Szybkie wdrożenie, natychmiastowe efekty i ograniczone koszty operacyjne zapewniają szybki zwrot z inwestycji.

  • Szybka odpowiedź na dynamiczne potrzeby biznesu

    Zamiana w szybki sposób dzienników końcowych urządzeń zabezpieczających w źródło użytecznych informacji.

    Generowanie raportów w wygodnych formatach.

  • Zwiększenie wydajności IT

    Zaledwie kilka minut od wdrożenia produktu do generowania raportów.

    Alerty w czasie rzeczywistym na zdarzenia bezpieczeństwa pozwalają pracownikom IT natychmiast reagować na zagrożenia.

fwa-why
Integracje
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

22.06 godz. 12:00 ServiceDesk Plus – Lekki portal użytkownika końcowego – rozwiązanie Samsung

ServiceDesk Plus - Samsung 22.06 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

21.09 godz. 14:00 Desktop Central

DesktopCentral 21.09 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

18.05 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 18.05 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

16.03 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 16.03 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

24.08 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 24.08 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

20.04 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 20.04 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

02.03 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 02.03 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

12.12 godz. 14:00 RecoveryManagerPlus

Recovery Manager Plus 12.12 14:00 (1h) 100 Prawie niemożliwym jest myślenie, że system Active Directory podczas swojego cyklu życia nie ulegnie żadnej katastrofie, czy też przypadkowym usunięciom danych. Dane te są krytyczne dla organizacji każdej wielkości, dlatego wykonywanie kopii zapasowych AD i możliwość szybkiego przywracania powinny być priorytetowym zadaniem administratorów IT, a sama ich realizacja…

20.09 godz. 14:00 ADSelfService

AD SelfService 20.09 14:00 (1h) 100 Analitycy twierdzą, że 30% zapytań kierowanych do helpdesku dotyczy zarządzania resetowaniem haseł i odblokowywania kont. ADSelfService Plus redukuje liczbę zgłoszeń dotyczących haseł których przetworzenie zajmuje większą część czasu pracy pracowników helpdesku, oferując użytkownikom bezpieczne, niezawodne i solidne samoobsługowe rozwiązanie sieciowe. Użytkownik może samodzielnie zarządzać swoimi hasłami oraz z łatwością…

17.10 godz. 14:00 NetFlowManager

NetFlow Analyzer 17.10 14:00 (1h) 100 ManageEngine NetFlow Analyzer jest opartym na przeglądarce internetowej, nie wymagającym żadnych sprzętowych sond, narzędziem realizującym monitoring sieci pod kątem potoku danych oraz analizę ruchu. Optymalizuje sieci w tysiącach różnych korporacji dzięki czemu pomaga lepiej wykorzystać przepustowość łącz. NetFlow Analyzer jest kolektorem strumieni NetFlow, sFlow, JFlow (i innych technologii wspierających…

23.02 godz.14:00 ServiceDesk Plus 9.3

ServiceDesk Plus 9.3 23.02 14:00 (1h) 100 Sprawdź nową wersję ServiceDesk Plus 9.3 Najpopularniejszego narzędzia helpdeskowego w Polsce przedstawia kolejną wersję. Zobacz jak ServiceDesk Plus 9.3 zmienia się dla swoich klientów na całym świecie wprowadzając zestaw nowych udoskonaleń. Poznaj nowości i już dziś zarejestruj się na webinarium, które odbędzie się 23 lutego o godzinie 14:00…

25.07 godz. 14:00 ADAudit

ADAudit 25.07 14:00 (1h) 100 ManageEngine ADAudit Plus jest narzędziem audytowania zmian i powiadamiania w rozproszonych środowiskach Active Directory. Spełnia najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące bezpieczeństwa, audytów, zgodności zdefiniowanych przez organy regulacyjne. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z nowym interfejsem i samym programem ADAudit Plus. Zapisz się na webinar

23.05 godz. 14:00 PasswordManagerPlus

PasswordManagerPro 23.05 14:00 (1h) 100 Spotykasz się w swojej organizacji ze zjawiskiem „zmęczenia hasła” i lukami w systemie bezpieczeństwa związanymi z przechowywaniem i dostępem do haseł administracyjnych? Zobacz co Password Manager Pro może zaproponować zakresie dostępu do haseł. Zapisz się na webinar

25.04 godz. 14:00 ADManager

ADManager 25.04 14:00 (1h) 100 Chcesz wyeliminować monotonne, nieciekawe i skomplikowane zadania związane z zarządzaniem Active Directory? Chcesz zautomatyzować rutynowe czynności zarządzania i raportowania AD? Chcesz masowo tworzyć i zarządzać użytkownikami w AD Na te i inne pytania związane z zarządzaniem AD za pomocą programu ADManager odpowiemy podczas webinarium. Zapraszamy do udziału. Zapisz się na…

23.03 godz. 14:00 OpManager

OpManager 23.03 14:00 (1h) 100 ManageEngine OpManager jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem do monitoringu infrastruktury IT. System łączy w sobie monitoring urządzeń sieciowych, serwerów, aplikacji, usług, procesów, monitoring Windows, Linux oraz innych elementów infrastruktury IT, takich jak UPSy czy drukarki sieciowe. Zapisz się na webinar

28.02 godz. 14:00 EventLog-Analyzer

EventLog-Analyzer 28.02 14:00 (1h) 100 Systemowe zarządzanie logami, obejmujące zarządzanie logami oraz zarządzanie zdarzeniami jest niezbędne w większości przedsiębiorstw i pozwala identyfikować incydenty bezpieczeństwa, naruszenia w zakresie stosowanej polityki, oszustwa oraz kwestie związane z utrzymaniem systemu. Potrzeba pełnego zarządzania systemem logów jest często niedoceniana, co prowadzi do wielu godzin spędzanych na analizie setek komunikatów w logach, po to…

20.06 godz. 14:00 ApplicationManager

Applications Manager 20.06 14:00 (1h) 100 ManageEngine Applications Manager jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem APM (Application Performance Management) umożliwiającym monitorowanie aplikacji i zarządzanie usługami IT. System bada wydajność i dostępność poszczególnych aplikacji biznesowych realizujących określoną usługę IT i dzięki czytelnym raportom analitycznym pomaga ocenić optymalny poziom wykorzystania jej poszczególnych komponentów. Applications Manager znacznie ułatwia realizację…

Zarządzanie stacjami roboczymi i MDM, czyli Desktop Central 10

Desktop Central 04 IV 2017 14:00 (1h) 100 Zobacz co nowego w Desktop Central10 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT,…
Case Study

CaseStudy – mBank Hipoteczny

Studium przypadku wdrożenia ServiceDesk Plus’a w mBanku Hipotecznym zostało przedstawione pierwszy raz podczas ManageEngine Forum 2015 w Poznaniu.
Przeczytaj case z wdrożenia przedstawiony przez Justynę Solak-Rzytki, Dyrektora Departamentu
Informatyki i Bezpieczeństwa

Blog

Co nowego w Password Manager Pro 8505?

W zeszłym tygodniu producent wypuścił nową wersję oprogramowania do zarządzania hasłami uprzywilejowanymi Password Manager Pro 8505. Znalazło się w niej kilka nowości.