L1

SDP JIRA CONNECTOR  prosta i wszechstronna integracja, pomiędzy systemem ServiceDesk Plus a systemem JIRA Software. Integracja pozwala na swobodne przekazywanie w czasie rzeczywistym zgłoszeń pomiędzy systemami, przy zachowaniu późniejszej komunikacji w tym konwersacji, notatek, załączników oraz powiadomień E-mail.

L2

SmartSelfService – Lekki portal samoobsługowy, który pozwala skonsolidować dostęp do wielu najczęściej oferowanych usług a także wielu instancji ServiceDesk Plus, gdzie najważniejszym jest prosty i intuicyjny interfejs dla zgłaszających.

Logo_quickSurvey

Quick Survey – plugin wzbogacający możliwości powiadomień w ServiceDesk Plus. Dzięki temu dodatkowi możemy w sposób graficzny oceniać naszych serwisantów po zrealizowanym zgłoszeniu, akceptować lub odrzucać proponowane rozwiązania lub odpowiadać na zadane pytania w publikowanych ankietach klikając wskazany symbol.

Logo_ResourceProtocol

Resource Protocol – Jak często chciałeś wydrukować dokument zdawczo odbiorczy z ServiceDesk Plus? Nasza customizacja pozwala na sporządzenie wspomnianego dokumentu, który następnie możemy przekazać do podpisu użytkownikowi lub przekazać informację w formie pisemnej do działu księgowości lub do osób zarządzających zasobami IT .