Najnowsza wersja ServiceDesk Plus jest już dostępna!
Sprawdź co zyskasz i pobierz najnowszą aktualizację.
ManageEngine w jednej z najnowszych wersji oprogramowania ServiceDesk Plus – 9412 prezentuje nowe funkcje, dzięki którym Twój servicedesk stanie się jeszcze bardziej zaawansowanym narzędziem.
Wersja 9412 oferuje drugi etap nowych funkcjonalności związanych z GDPR/RODO – całkowicie nową integrację z Password Manager Pro zapewniającą bezpieczny zdalny dostęp do kont użytkowników, szybsze przetwarzanie zgłoszeń, nowe skrypty reguł biznesowych i wiele innych.
Oto niektóre z najważniejszych funkcjonalności tej wersji:
2 etap funkcjonalności RODO/GDPR
Szyfrowanie danych wrażliwych w ServiceDesk Plus:
Ochrona danych wrażliwych jest jednym z kluczowych aspektów RODO (ang. GDPR). Mając to na uwadze, ServiceDesk Plus umożliwia teraz szyfrowanie poufnych informacji zebranych i przechowywanych w zgłoszeniu. Pojedyncze i wieloliniowe pola oraz pola listy wyboru mogą być teraz szyfrowane.
Zabezpieczenie hasłem dla kopii zapasowych:
Plik kopii zapasowej ServiceDesk Plus jest chroniony hasłem na wypadek próby otwarcia go lub przywrócenia przez osoby trzecie.
Anonimizacja usuniętych użytkowników:
Informacje o użytkownikach usuniętych z aplikacji można anonimizować w widoku Usunięci Użytkownicy.
Integracja z programem Password Manager Pro.
ServiceDesk Plus jest teraz zintegrowany z Password Manager Pro, co pozwala technikom na lepsze zarządzanie serwisem IT.
Zdalny dostęp do zasobów użytkowników bez ręcznego logowania.
Uzyskiwanie informacji o zasobach użytkowników, powiązanych kontach i hasłach
Ustawianie szablonów dla zasobów Password Manager Pro w menu akcji i kontrolowanie dostęp do nich.
Ulepszone ankiety dla użytkowników.
Tworzenie i uruchamianie ankiet ogólnych lub związanych z konkretnymi typami zgłoszeń.
Tworzenie niestandardowych ankiet z wieloma typami pytań, w tym ze skalą oceny, skalą opinii, pytań z wyborem tak lub nie oraz pytań wielokrotnego wyboru.
Publikowanie ankiet dla użytkowników na podstawie wielu kryteriów, takich jak grupa i dział wsparcia, a także kategoria i pilność zgłoszenia.
Personalizowanie e-maili z ankietami za pomocą takich danych, jak nazwa, identyfikator zgłoszenia i link do zgłoszenia.
Śledzenie i monitorowanie wyników ankiety dzięki rozszerzonym raportom.
Skrypty reguł biznesowych.
Zapobieganie tworzeniu lub edytowaniu przez użytkowników nieodpowiednich zgłoszeń pasujących do określonej reguły biznesowej.
Dodawanie konkretnych powodów odrzucenia zgłoszenia, aby zapewnić jednakowe traktowanie przez wszystkich techników.
Wykonywanie niestandardowych akcji na wpływających lub przetwarzanych zgłoszeniach za pomocą określonych skryptów.
Status zgłoszeń w regułach biznesowych.
Reguły biznesowe zyskały nowe pole— status zgłoszenia.
Współpraca w czasie rzeczywistym.
Współpraca wielu techników w czasie rzeczywistym za pomocą wbudowanego modułowi czatu.
Widoki biznesowe w CMDB.
Lepsze zarządzanie usługami biznesowymi dzięki skonsolidowanemu widokowi biznesowemu wszystkich powiązanych elementów infrastruktury IT i relacji pomiędzy nimi.
Narzędzie do scalania kont użytkowników.
Łatwe wykrywanie i scalanie zduplikowanych kont użytkowników.
Łatwiejsze wdrożenia zmian.
Uproszczenie wdrażania zmian poprzez powiązanie wielu projektów z wnioskiem o wprowadzenie zmian.
Webinar !
Zarejestruj się na webinarium na temat zmian w wersji 9412 ManageEngine ServiceDesk Plus
01.08.2018 godz. 14:00
Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarium, rejestracja da możliwość dostarczenia nagrania i odtworzenie go w dogodnym dla siebie momencie.