rmp-main
manageengine-logo
RecoveryManager Plus

Prawie niemożliwym jest myślenie, że system Active Directory podczas swojego cyklu życia nie ulegnie żadnej katastrofie, czy też przypadkowym usunięciom danych. Dane te są krytyczne dla organizacji każdej wielkości, dlatego wykonywanie kopii zapasowych AD i możliwość szybkiego przywracania powinny być priorytetowym zadaniem administratorów IT, a sama ich realizacja jak najmniej czasochłonna, aby nie zakłócić działania biznesu. W celu wyeliminowania takich przestojów i zapewnienia ciągłości biznesowej stworzony został program RecoveryManager Plus, który jest wyposażony w narzędzia prostego tworzenia kopii zapasowych usługi Active Directory i funkcji szczegółowego przywracania, które całkowicie zautomatyzuje te procesy.

Funkcjonalność
  • Granularne przywracanie

    W RecoveryManager Plus możliwe jest nawet granularne przywrócenie obiektów poprzez cofanie tylko wymaganych zmian na poziomie atrybutów

  • Planowanie backupów

    RecoveryManager Plus rejestruje ostatnie zmiany wprowadzone po poprzedniej operacji backupu. Ten rodzaj kopii zapasowej zajmuje niewiele czasu i zmniejsza potrzebną przestrzeń pamięci.

  • Cofanie zmian

    Można cofnąć się w czasie i anulować zmiany wprowadzone do obiektu dla konkretnej daty.

  • Zarządzanie zmianą

    RecoveryManager Plus pozwala uzyskać pełną kontrolę nad zmianami dokonanymi w AD, umożliwiając cofnięcie usunięcia, przesunięcia i wszelkich innych zmian wprowadzonych do obiektu.

  • Zarządzanie wersją

    Produkt utrzymuje kopie zapasowe na poziomie wersji dla każdej zmiany w AD, a tym samym pozwala cofnąć wszystkie zmiany z wielką łatwością.

Korzyści
  • Oszczędność czasu

    Łatwa w użyciu aplikacja oparta o przeglądarkę webową, oferująca szybki backup i przywracanie środowiska AD

  • Redukcja przestojów biznesowych

    Zmniejsza przestoje biznesowe, a tym samym zapobiega utracie wydajności spowodowanej przypadkowym usunięciem lub zmianą danych

  • Zmiany pod kontrolą

    Zapewnia kontrolę wersji na obiektach AD utrzymując wersje dla każdej indywidualnej zmiany atrybutu tak, że poszczególne wersje mogą być przywrócone oddzielnie

  • Elastyczność

    Elastyczne opcje tworzenia backupu z obsługą jednostek organizacyjnych aż na poziomie atrybutów

rmp-cal
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

22.06 godz. 12:00 ServiceDesk Plus – Lekki portal użytkownika końcowego – rozwiązanie Samsung

ServiceDesk Plus - Samsung 22.06 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

21.09 godz. 14:00 Desktop Central

DesktopCentral 21.09 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

18.05 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 18.05 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

16.03 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 16.03 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

24.08 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 24.08 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

20.04 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 20.04 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

02.03 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 02.03 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

12.12 godz. 14:00 RecoveryManagerPlus

Recovery Manager Plus 12.12 14:00 (1h) 100 Prawie niemożliwym jest myślenie, że system Active Directory podczas swojego cyklu życia nie ulegnie żadnej katastrofie, czy też przypadkowym usunięciom danych. Dane te są krytyczne dla organizacji każdej wielkości, dlatego wykonywanie kopii zapasowych AD i możliwość szybkiego przywracania powinny być priorytetowym zadaniem administratorów IT, a sama ich realizacja…

20.09 godz. 14:00 ADSelfService

AD SelfService 20.09 14:00 (1h) 100 Analitycy twierdzą, że 30% zapytań kierowanych do helpdesku dotyczy zarządzania resetowaniem haseł i odblokowywania kont. ADSelfService Plus redukuje liczbę zgłoszeń dotyczących haseł których przetworzenie zajmuje większą część czasu pracy pracowników helpdesku, oferując użytkownikom bezpieczne, niezawodne i solidne samoobsługowe rozwiązanie sieciowe. Użytkownik może samodzielnie zarządzać swoimi hasłami oraz z łatwością…

17.10 godz. 14:00 NetFlowManager

NetFlow Analyzer 17.10 14:00 (1h) 100 ManageEngine NetFlow Analyzer jest opartym na przeglądarce internetowej, nie wymagającym żadnych sprzętowych sond, narzędziem realizującym monitoring sieci pod kątem potoku danych oraz analizę ruchu. Optymalizuje sieci w tysiącach różnych korporacji dzięki czemu pomaga lepiej wykorzystać przepustowość łącz. NetFlow Analyzer jest kolektorem strumieni NetFlow, sFlow, JFlow (i innych technologii wspierających…

23.02 godz.14:00 ServiceDesk Plus 9.3

ServiceDesk Plus 9.3 23.02 14:00 (1h) 100 Sprawdź nową wersję ServiceDesk Plus 9.3 Najpopularniejszego narzędzia helpdeskowego w Polsce przedstawia kolejną wersję. Zobacz jak ServiceDesk Plus 9.3 zmienia się dla swoich klientów na całym świecie wprowadzając zestaw nowych udoskonaleń. Poznaj nowości i już dziś zarejestruj się na webinarium, które odbędzie się 23 lutego o godzinie 14:00…

25.07 godz. 14:00 ADAudit

ADAudit 25.07 14:00 (1h) 100 ManageEngine ADAudit Plus jest narzędziem audytowania zmian i powiadamiania w rozproszonych środowiskach Active Directory. Spełnia najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące bezpieczeństwa, audytów, zgodności zdefiniowanych przez organy regulacyjne. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z nowym interfejsem i samym programem ADAudit Plus. Zapisz się na webinar

23.05 godz. 14:00 PasswordManagerPlus

PasswordManagerPro 23.05 14:00 (1h) 100 Spotykasz się w swojej organizacji ze zjawiskiem „zmęczenia hasła” i lukami w systemie bezpieczeństwa związanymi z przechowywaniem i dostępem do haseł administracyjnych? Zobacz co Password Manager Pro może zaproponować zakresie dostępu do haseł. Zapisz się na webinar

25.04 godz. 14:00 ADManager

ADManager 25.04 14:00 (1h) 100 Chcesz wyeliminować monotonne, nieciekawe i skomplikowane zadania związane z zarządzaniem Active Directory? Chcesz zautomatyzować rutynowe czynności zarządzania i raportowania AD? Chcesz masowo tworzyć i zarządzać użytkownikami w AD Na te i inne pytania związane z zarządzaniem AD za pomocą programu ADManager odpowiemy podczas webinarium. Zapraszamy do udziału. Zapisz się na…

23.03 godz. 14:00 OpManager

OpManager 23.03 14:00 (1h) 100 ManageEngine OpManager jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem do monitoringu infrastruktury IT. System łączy w sobie monitoring urządzeń sieciowych, serwerów, aplikacji, usług, procesów, monitoring Windows, Linux oraz innych elementów infrastruktury IT, takich jak UPSy czy drukarki sieciowe. Zapisz się na webinar

28.02 godz. 14:00 EventLog-Analyzer

EventLog-Analyzer 28.02 14:00 (1h) 100 Systemowe zarządzanie logami, obejmujące zarządzanie logami oraz zarządzanie zdarzeniami jest niezbędne w większości przedsiębiorstw i pozwala identyfikować incydenty bezpieczeństwa, naruszenia w zakresie stosowanej polityki, oszustwa oraz kwestie związane z utrzymaniem systemu. Potrzeba pełnego zarządzania systemem logów jest często niedoceniana, co prowadzi do wielu godzin spędzanych na analizie setek komunikatów w logach, po to…

20.06 godz. 14:00 ApplicationManager

Applications Manager 20.06 14:00 (1h) 100 ManageEngine Applications Manager jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem APM (Application Performance Management) umożliwiającym monitorowanie aplikacji i zarządzanie usługami IT. System bada wydajność i dostępność poszczególnych aplikacji biznesowych realizujących określoną usługę IT i dzięki czytelnym raportom analitycznym pomaga ocenić optymalny poziom wykorzystania jej poszczególnych komponentów. Applications Manager znacznie ułatwia realizację…

Zarządzanie stacjami roboczymi i MDM, czyli Desktop Central 10

Desktop Central 04 IV 2017 14:00 (1h) 100 Zobacz co nowego w Desktop Central10 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT,…
Case Study

Narzędzia AD w UMS Warszawy

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy obejmuje swym zasięgiem lokalizacje na obszarze 517 km 2 i obsługuje 1,8 mln mieszkańców. W urzędzie zatrudnionych jest blisko 7500 pracowników na terenie 18 dzielnic. Urząd dysponuje infrastrukturą, na którą składa się z 270 serwerów w tym 20 kontrolerów domeny.

Blog

Co nowego w ADManager 6550?

Własnie pojawił się nowy build programu do zarządzania Active Directory – ADManager Plus. Poznaj szczegóły i powiedz się więcej…