manageengine
ServiceDesk Plus On-Demand

ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w wersji polskiej.

Funkcjonalność
  • Od projektu do codziennego wsparcia IT

    W ServiceDesk Plus możesz połączyć działania projektowe z utrzymaniem infrastruktury IT. W jednym miejscu otrzymujesz pełny obraz zaangażowania zasobów i ludzi, szczegółowe informacje, nad czym aktualnie pracujecie, ile to kosztuje, gdzie są przydzielone zasoby. No i oczywiście możesz zarządzać incydentami, problemami i zmianami w IT.

  • Wiedza o wszystkich zasobach IT w jednym miejscu

    Wykorzystując bazę CMDB oraz funkcję skanowania środowiska masz pełną informację o twoich zasobach IT, wiesz ile i jakie systemy posiadasz, jakie oprogramowanie jest tam zainstalowane, czy jest zgodne z ilością zakupionych licencji. Nie ruszając się z miejsca możesz połączyć się zdalnie z wybranym komputerem. Dodatkowo baza CMDB umożliwia Ci zbudowanie relacji między elementami infrastruktury IT – a to pozwala jasno określać wpływ przeprowadzanych zmian oraz szybciej znajdować przyczyny incydentów.

  • Zrób to sam, czyli portal samoobsługowy (…i więcej czasu dla IT)

    W ServiceDesk Plus dostępny jest portal samoobsługowy, gdzie użytkownicy mogą rejestrować zgłoszenia oraz zamawiać różne usługi i zasoby z IT. Zbuduj katalog usług precyzyjnie określający, co użytkownicy mogą zamówić – jak menu w restauracji! Przykład: zamówienie nowego komputera, telefonu czy instalacja oprogramowania.

  • Zarządzanie zespołem zgodnie z oczekiwaniami biznesu

    Jako menedżer IT potrzebujesz planować, organizować, przewodzić i kontrolować pracę twojego zespołu.

Korzyści
  • Dla zarządzających

    Wprowadź zarządzanie usługami IT w jednym, łatwym w implementacji pakiecie, który w rozsądnej cenie pomoże uprościć procesy zarządzania IT i poprawić jakość wsparcia użytkowników.

  • Dla użytkowników

    Udostępnij intuicyjny, samoobsługowy portal, który pomoże użytkownikom znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania. Odciąż swój personel aby mógł skupić się na nowych inicjatywach.

  • Dla serwisantów

    Pozwól pracownikom rozwiązywać problemy szybciej. Wszystkie wymagane informacje – historii zgłoszenia, rozmowy z użytkownikiem, zarządzania zasobami czy szczegóły oprogramowania dostępne są za jednym kliknięciem.

Kontakt







ITIL Heroes Handbook
2015-10-09_10h32_45
Webinaria

21.11 godz. 14:00 Network Configuration Manager

Netwrok Configuration Manager 21.11 14:00 (1h) 100 Network Configuration Manager jest systemem wspierającym zarządzanie konfiguracją urządzeń sieciowych. Wykorzystując ten system w naszym środowisku IT mamy możliwość definiowania harmonogramu backupów plików konfiguracyjnych, porównywania dwóch konfiguracji, tworzenia konfiguracji bazowych i aktualnych, a co najważniejsze, dystrybucji wybranych linii konfiguracyjnych na zdefiniowaną grupę urządzeń przy pomocy jednego przycisku. Zapisz…

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…
Blog

ServiceDesk Plus – Championem narzędzi ITSM

„ManageEngine wspomaga pracę działów wsparcia klientów, na każdym szczeblu dojrzałości ich servicedesku”
Zobacz raport przygotowany przez Info-Tech Group na 2017 roku i dowiedz się dlaczego Servicedesk Plus stał się championem narzędzi ITSM.