W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.

Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.

Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

  1. Portal pomocy technicznej https://support.mwtsolutions.pl/portal
  2. Wiadomość email na adres support@mwtsolutions.pl
  3. Kontakt telefoniczny pod numerem 61 623 21 17

Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.

Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej MWT Solutions po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.

Blog

ServiceDesk Plus koncentruje się na GDPR: nowe funkcje wynikające z zaleceń RODO\GDPR

W ciągu ostatnich kilku miesięcy wiele mówiło się o GDPR i o tym, w jaki sposób organizacje mogą zastosować się do nowego rozporządzenia . ManageEngine właśnie wprowadziło pierwszą aktualizację i funkcjonalności, które ułatwiają wdrożenie wytycznych dotyczących GDPR, przy okazji wprowadzając całą gamę nowych funkcji i udoskonalając już istniejące.

Nowości w Desktop Central i Mobile Device Manager Plus

Właśnie pojawiło się nowe wydanie Desktop Central i Mobile Device Manager Plus, a w nich kilka nowości: Desktop Central Desktop Central może być teraz pudełkowo integrowany z Jira Service Desk. Poprzez integrację można: Znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów poprzez funkcję Zdalnej Kontroli Dzięki Menedżerowi poprawek można bezproblemowo zarządzać poprawkami na wszystkich komputerach w organizacji. Wdrażać…