W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.

Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.

Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

  1. Portal pomocy technicznej https://support.mwtsolutions.pl/portal
  2. Wiadomość email na adres support@mwtsolutions.pl
  3. Kontakt telefoniczny pod numerem 61 623 21 17

Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.

Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej MWT Solutions po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.

Uwagi

Zespół MWT Solutions stale dąży do poprawy jakości swojej pracy.

Wiadomość zwrotna z oceną naszej pracy jest cennym źródłem informacji o tym, na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę dążąc do doskonałości. Będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami swoimi spostrzeżeniami o jakości naszej pracy.

Jeżeli jesteś niezadowolony z pracy działów wdrożeń, pomocy technicznej czy handlowego, lub wręcz przeciwnie, byłeś pod wrażeniem dostarczanej jakości, skorzystaj z maila uwagi@mwtsolutions.pl i podziel się swoją opinią. Obiecujemy wyciągnąć wnioski z każdego takiego komunikatu.

Zapraszamy do kontaktu.

Blog

Aktualizacja ServiceDesk Plus

Dzięki najnowszej aktualizacji ServiceDesk Plus jeszcze łatwiej będziesz tworzyć i zarządzać zamianami. Usprawniliśmy również obsługę techniczną IT dzięki ulepszonej integracji z AD i DesktopCentral. O pozostałych ulepszeniach przeczytasz w artykule.

Nadchodzą cybernetyczne ataki—czy Twoja zapora jest gotowa?

Ataki cybernetyczne są nieuchronne. Czy masz odpowiednio skonfigurowane reguły zapory, aby odeprzeć atak? Liczba ataków celowych w 2017 roku wzrosła ona aż 6-krotnie. W tym samym roku odnotowano 8500% wzrost liczby ataków kryptograficznych. Tymczasem cyberprzestępcy używający ransomware zmienili strategię i zamiast kilku prób uzyskania dużego okupu od dużych firm, wyciągają małe sumy od wielu mniejszych firm. Przeczytaj artykuł i upewnij się, że jesteś na nie przygotowany.