W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.

Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.

Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

  1. Portal pomocy technicznej https://support.mwtsolutions.pl/portal
  2. Wiadomość email na adres support@mwtsolutions.pl
  3. Kontakt telefoniczny pod numerem 61 623 21 17

Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.

Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej MWT Solutions po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.

Uwagi

Zespół MWT Solutions stale dąży do poprawy jakości swojej pracy.

Wiadomość zwrotna z oceną naszej pracy jest cennym źródłem informacji o tym, na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę dążąc do doskonałości. Będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami swoimi spostrzeżeniami o jakości naszej pracy.

Jeżeli jesteś niezadowolony z pracy działów wdrożeń, pomocy technicznej czy handlowego, lub wręcz przeciwnie, byłeś pod wrażeniem dostarczanej jakości, skorzystaj z maila uwagi@mwtsolutions.pl i podziel się swoją opinią. Obiecujemy wyciągnąć wnioski z każdego takiego komunikatu.

Zapraszamy do kontaktu.

Blog

Pięć najlepszych praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa na rok 2019

Najnowsze badania pokazują, że w 2019 r. firmy będą doświadczać cyberataków co 14 sekund, podczas gdy w 2016 r. miało to miejsce co 40 sekund. Co możemy zrobić, aby złagodzić rosnące zagrożenia cyberatakami?
Przygotowaliśmy pięć najlepszych praktyk z zakresu bezpieczeństwa IT, które mogą pomóc.

Mniej znaczy więcej: monitorowanie wydajności w oparciu o role z OpManager

Liczba danych koniecznych do przeanalizowania i pilnowania, ogranicza zespoły IT w zakresie rozwiązywania problemów. Coraz częściej osoby odpowiedzialne za monitoring infrastruktury sieci, nie radzą sobie z analizowaniem czasochłonnych problemów. Pomocny w tej sytuacji okazuje się OpManager.

Co mówi praktyka o zabezpieczeniu urządzeń końcowych użytkowników?

Ręczne zabezpieczenie urządzeń końcowych użytkowników przy pomocy aktualizacji pozostaje problematyczne, wymaga czasu, zasobów ludzkich i zwiększonego budżetu IT. Aby pomóc Wam to usprawnić, przygotowaliśmy listę najlepszych praktyk branżowych, które pomogą zachować czujność i bronić się przed cyberatakami oraz kradzieżą danych.