W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.

Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.

Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

  1. Portal pomocy technicznej https://support.mwtsolutions.pl/portal
  2. Wiadomość email na adres support@mwtsolutions.pl
  3. Kontakt telefoniczny pod numerem 61 623 21 17

Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.

Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej MWT Solutions po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.

Uwagi

Zespół MWT Solutions stale dąży do poprawy jakości swojej pracy.

Wiadomość zwrotna z oceną naszej pracy jest cennym źródłem informacji o tym, na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę dążąc do doskonałości. Będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami swoimi spostrzeżeniami o jakości naszej pracy.

Jeżeli jesteś niezadowolony z pracy działów wdrożeń, pomocy technicznej czy handlowego, lub wręcz przeciwnie, byłeś pod wrażeniem dostarczanej jakości, skorzystaj z maila uwagi@mwtsolutions.pl i podziel się swoją opinią. Obiecujemy wyciągnąć wnioski z każdego takiego komunikatu.

Zapraszamy do kontaktu.

Blog

W jaki sposób zabezpieczyć nowo utworzone konta hasłami?

W czasie pracy administratorów pojawia się wiele sytuacji, podczas których muszą nadawać użytkownikom nowe hasła. Najczęściej problem ten pojawia się podczas tworzenia nowego użytkownika w Active Directory (AD) oraz podczas resetowania hasła. W takich sytuacjach nowe hasła powinny być losowe i unikalne. Co się dzieje w przypadku, gdy nie mamy aplikacji tworzącej takie hasła?

Cztery proste sposoby zabezpieczenia danych w zagubionych lub skradzionych urządzeniach

Wrażliwe dane biznesowe obecne w zagrożonych, zagubionych, skradzionych czy zainfekowanych urządzeniach mogą być podatne na wycieki danych. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak chronione są dane zawarte w urządzeniach? Oto cztery proste, ale skuteczne sposoby, a rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM) może pomóc w zabezpieczeniu urządzeń i danych.

Synchronizacja haseł w hybrydowym Active Directory

Każdego dnia pracownicy przełączają się między wieloma kluczowymi aplikacjami biznesowymi, zarówno lokalnymi, jak i opartymi na działaniu w chmurze, co wymaga od nich zapamiętywania różnych haseł. Prowadzi to często do zapominania haseł, a następnie do licznych połączeń do pomocy technicznej związanych z ich odzyskiwaniem.