W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.

Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.

Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

  1. Portal pomocy technicznej https://support.mwtsolutions.pl/portal
  2. Wiadomość email na adres support@mwtsolutions.pl
  3. Kontakt telefoniczny pod numerem 61 623 21 17

Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.

Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej MWT Solutions po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.

Blog

Brakujące ogniwo GDPR

25 maja 2018 to dopiero początek drogi. Prawdziwe oblicze GDPR pokaże dopiero po tej dacie. Ważne jest więc nadzorowanie, audytowanie i monitorowanie tego, gdzie nasi pracownicy przechowują dane osobowe. Dziś podpowiadamy jak to robić dobrze.

5 krytycznych funkcjonalności do zarządzanie Office365

ManageEngine daje nam kolejny ebook-temat efektywne administrowanie środowiskiem Office 365. Zawiera on 5 podstawowych funkcjonalności, których brakuje w natywnych narzędziach, a które są naprawdę niezbędne do tego, by sprawnie zarządzać O365.

Jak ServiceDesk Plus wspiera RODO i obsługę danych osobowych w organizacji

Po obejrzeniu nagrania będziesz już wiedział że nie potrzebujesz kolejnego narzędzia do realizacji RODO. Zrozumiesz w jakiej pozycji stawia Cię RODO i jakie narzuca obowiązki. I co najważniejsze, zobaczysz jak przygotować dział ServiceDesku do RODO i jak lepiej zarządzać obsługą danych osobowych