W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.

Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.

Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

  1. Portal pomocy technicznej https://support.mwtsolutions.pl/portal
  2. Wiadomość email na adres support@mwtsolutions.pl
  3. Kontakt telefoniczny pod numerem 61 623 21 17

Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.

Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej MWT Solutions po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.

Uwagi

Zespół MWT Solutions stale dąży do poprawy jakości swojej pracy.

Wiadomość zwrotna z oceną naszej pracy jest cennym źródłem informacji o tym, na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę dążąc do doskonałości. Będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami swoimi spostrzeżeniami o jakości naszej pracy.

Jeżeli jesteś niezadowolony z pracy działów wdrożeń, pomocy technicznej czy handlowego, lub wręcz przeciwnie, byłeś pod wrażeniem dostarczanej jakości, skorzystaj z maila uwagi@mwtsolutions.pl i podziel się swoją opinią. Obiecujemy wyciągnąć wnioski z każdego takiego komunikatu.

Zapraszamy do kontaktu.

Blog

ServiceDesk Plus MSP 10.5 – zmiany, na które wszyscy czekali

ManageEngine w nowym roku dostarcza nam odświeżoną i bogatszą w nowe funkcje, dobrze znaną nam wersję sztandarowego produktu jakim jest ServiceDesk Plus MSP. Nowa wersja o numerze 10.5 nie tylko pozwala nam cieszyć się nowym odświeżonym widokiem interfejsu użytkownika, ale także takimi dodatkami jak znany z podstawowej wersji ServiceDesk Plus RLC (Request Live Cycle) czy też Pulpit Nawigacyjny z widokami biznesowymi.

Bezpieczeństwo IT – monitorowanie skryptów Powershell’owych

Wiele narzędzi, które są używane przez administratorów, by wspomóc ich pracę, może zostać wykorzystanych na niekorzyść organizacji. Powershell jest świetnym przykładem takiego oprogramowania. Jak zabezpieczyć środowisko przed niebezpiecznymi działaniami z pomocą narzędzi ManageEngine?

Proste przywracanie kopii zapasowej dzięki RecoveryManager Plus

Fundamentami każdej firmy są backup oraz zapewnienie ciągłości pracy systemu. Dzięki rozwiązaniu ManageEngine zostało to ułatwione. Wypadek losowy lub błąd administratora, nie będą już problemem. RecoveryManager Plus w prosty sposób pozwoli na przywrócenie danych i cofnięcie zmian.