ManageEngine ServiceDesk Plus postawił kolejny krok w rozwoju najpopularniejszego systemu helpdeskowego w Polsce!

Mając na uwadze opinie swoich klientów, w tym ponad 300 komercyjnych w Polsce, ManageEngine uzbroiło ServiceDesk Plus w zestaw najnowszych i najbardziej wyczekiwanych funkcjonalności!

Zobacz nowości prezentowane przez specjalistę ITSM z MWTSolutions

W najnowszej wersji 9.2 znajdziecie między innymi:

  • Możliwość dowolnej customizacji portalu zgłaszającego
  • Integrację z MSProject
  • API do Bazy wiedzy
  • Oznaczanie pracy nad zgłoszeniami
  • Trofea rozwiązywanych zgłoszeń
  • Automatyczne zliczanie czasu pracy nad zgłoszeniami
  • Nowe atrybuty pracowników
  • Edycję typów czasu pracy
  • Edycję szablonów czasu pracy
  • Usprawnienia w GUI
  • Zmiany w obsłudze powiadomień
  • Nowe możliwości personalizacji strony logowania
  • Nowe możliwości integracji z systemami BI

Zobacz nagranie z webinarium

 *
 *
 *
 *

Wyrażam zgodę na przesłanie informacji o produkcie drogą elektroniczną *