Logo_quickSurvey

Quick Survey – to plugin wzbogacający możliwości prezentacji powiadomień w ServiceDesk Plus.

Wielokrotnie w naszych rozmowach z naszymi klientami spotykaliśmy się z pytaniem jak zmusić, jak zachęcić użytkowników do wypełniania ankiet. Jak jeszcze prościej możemy zbierać opinie o pracy naszych serwisantów wspierających biznes.

W odpowiedzi prezentujemy nasz nowy produkt Quick Survey, dzięki któremu możesz urozmaicić widok kierowanych do użytkowników końcowych powiadomień a także ankiet. Wystarczy, dodać elementy graficzne w wiadomości kierowanej do naszych użytkowników chociażby przy okazji zamknięcie zgłoszenia. Plugin pozwala wyrazić satysfakcję użytkownika w formie graficznej, takich jak wesołe lub smutne emoticony, łapki w górę lub dół, specjalne numery lub dowolne grafiki wskazane przez klienta. W rezultacie zgłaszający udziela szybkich i rzeczowych odpowiedzi bez wypełniania długich ankiet satysfakcji.

Quick Survey w liczbach

Udział użytkowników w przeprowadzanych ankietach metodą tradycyjną 17%
Wzrost zaangażowania użytkowników przy wykorzystaniu Quick Survey 70%
BuzkiV2
  • null

    Komunikacja

    Szybkie i intuicyjne przekazywanie swoich opinii dotyczących ankiet lub ocen pracy serwisantów, choćby przy zamknięciu zgłoszenia.

  • null

    Elastyczność

    Pełna elastyczność w zakresie implementacji grafiki. Emoticony, łapki w dół/górę, specjalne grafiki zgodne z polityką firmy to wybór zależny tylko od ciebie.

  • null

    Rozwój oprogramowania

    MWT SOLUTIONS jako producent pluginu zapewnia podnoszenie jakości oprogramowania /aktualizacje/ oraz rozwój w tym dodawanie kolejnych funkcjonaliści /nowe wersje/.

  • null

    Wsparcie producenta

    Zapewniamy pełne wsparcie techniczne po implementacji produktu. Wsparcie do addonu jest wliczone w standardowe wsparcie MWTAMS PL do instancji bazowej ServiceDesk Plus

Jeśli jesteś zainteresowany prezentacja lub zakupem naszego pluginu, skontaktuj się z nami za pomocą formularza dostępnego na stronie.

Cena__eMS
Kontakt

Jesteś zainteresowany prezentacją produktu?

Napisz do nas







Integracje
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…