Logo_ResourceProtocol

Dzięki naszej customizacji stworzysz dokumentację papierową w sam raz na potrzeby inwentaryzacji , obiegu sprzętu komputerowego w Twojej organizacji.

Obiegówka do działu HR a może protokół dotyczący przejęcia na stan sprzętu przez nowego pracownika dostarczany do działu księgowości?

Działy IT bardzo często spotykają się z tego typu formą biurokracji.

Jak przygotować dokument do obsługi wspomnianych procesów i to zgodnie z wytycznymi wspomnianych działów?

Jak często chciałeś przygotować i wydrukować taki dokument, przekazać do podpisu i czym prędzej zakończyć proces? Przecież Word czy Excel nie są rozwiązaniem efektywnym, a co gorsza angażuje wysoko wykwalifikowanych pracowników w zbędną biurokrację.

A gdyby tak, sporządzić wspomniany dokument z narzędzia, które już mamy?

Resource Protocol – Nasza customizacja pozwala na sporządzenie wspomnianego dokumentu w oparciu o dane dostępne w ServiceDesk Plus. Dokument, który możemy szybko wydrukować i przekazać do podpisu użytkownikowi lub dostarczyć dokumentację utylizacyjną do działu księgowości lub do osób zarządzających zasobami IT.

Masz problem z obiegówkami ? Teraz w prosty sposób utworzysz dokument, który ułatwi Tobie ten mało przyjemny, ale ważny dla Twojej organizacji proces.

ZAPANUJ NAD SWOJĄ DOKUMENTACJĄ.

  • null

    Procesy

    Prezentowany protokół to tylko propozycja. Zapoznaj się z możliwościami prezentowania danych przez ServiceDesk Plus.

    Cykl życia środka trwałego w organizacji w tym: Przyjęcie sprzętu na stan, Przekazanie użytkownikowi, Utylizacja, Obiegówka, a może inny proces? Zapytaj nas który proces chcesz zmodelować i obsłużyć naszym protokołem.

  • null

    Kooperacja

    Korzystaj z protokołu w komunikacji z działem HR lub księgowością. W dobie ogólnej cyfryzacji zapominamy o procesach obsługiwanych w sposób tradycyjny. Dzięki naszemu protokołowi ten proces jest możliwy do realizacji.

  • null

    Wsparcie producenta

    Zapewniamy pełne wsparcie techniczne po implementacji produktu.

Jeśli jesteś zainteresowany prezentacja lub zakupem naszego pluginu, skontaktuj się z nami za pomocą formularza dostępnego na stronie.

Cena__Szablon
Kontakt

Jesteś zainteresowany prezentacją produktu?

Napisz do nas






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Integracje
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…