manageengine
ADSelfService Plus

ManageEngine ADSelfService Plus to bezpieczne narzędzie przeznaczone dla użytkownika końcowego. Pomaga zarządzać kontem w domenie. Aplikacja daje użytkownikom możliwość:

  • resetowania hasła,
  • odblokowania konta,
  • aktualizacji danych w środowisku Active Directory

Dzięki temu możemy w znaczny sposób ograniczyć incydenty generowane w naszym systemie Helpdesk.

Funkcjonalność
  • Samodzielne resetowanie hasła

    Umożliwia użytkownikowi samodzielne resetowanie hasła do domeny w Windows Active Directory lokalnie, z poziomu własnego komputera lub zdalnie, korzystając z przeglądarki sieciowej bez pomocy helpdesku IT.

  • Samodzielne odblokowywanie konta

    Odblokowywanie kont umożliwiające użytkownikowi domeny samodzielne odblokowanie konta domeny (w razie jego zablokowania) lokalnie, z poziomu własnego komputera lub za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

  • Powiadomienie o wygaśnięciu hasła lub konta

    Powiadamianie użytkowników za pomocą wiadomości SMS/e-mail o zbliżającym się terminie wygaśnięcia hasła. Funkcja niezwykle przydatna dla użytkowników VPN i OWA, którzy mogą teraz dokonać zmiany hasła w dowolnym czasie i miejscu

  • Aktualizacja danych

    AD SelfService Plus dostarcza wygodnego interfejsu dla użytkowników, którzy chcą zaktualizować ich personalne dane w środowisku Active Directory. Narzędzie wspiera modyfikowanie wielu atrybutów takich jak: general, exchange, terminal, atrybuty konta itd. Administrator może również dodać inne atrybuty dla użytkowników.

  • Raporty i powiadomienia wysyłane e-mailem

    Kompletne raporty audytowe dotyczące użytkowników i przeprowadzonych przez nich samodzielnych czynności dotyczących haseł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, ADSelfService Plus wysyła również potwierdzenia po każdorazowej samodzielnej zmianie dotyczącej hasła przeprowadzonej przez użytkownika.

Korzyści
  • Redukcja kosztów incydentów Helpdesk

    Eliminacja głównego źródła zgłoszeń Helpdesk i związanych z tym kosztów poprzez użycie AD SelfService Plus w celu zautomatyzowania zmiany hasła i odblokowania konta.

  • Zwiększona produktywność pracowników

    Dzięki użyciu AD SelfService Plus następuje zwiększenie produktywności  pracowników poprzez zmniejszanie czasu jaki musieliby poświęcić na rejestrowanie incydentu i czekanie na reakcje operatorów Helpdesk. Używając portalu SelfService skracamy ten proces to jednego szybkiego kroku. Upewniamy się też, że nasi pracownicy będą mogli wrócić od razu do swojej pracy bez potrzeby czekania na reakcję specjalistów Helpdesk.

  • Historia zdarzeń

    Każda wykonana akcja jest zapisywana w logach. Krytyczne alerty i potwierdzenia są wysyłane do administratorów i wybranych użytkowników według harmonogramu

  • Bezpieczeństwo

    Zwiększone bezpieczeństwo podczas zmiany hasła i odblokowywania kont poprzez pytania weryfikacyjne i uwierzytelnianie wieloskładnikowe.

  • Łatwa implementacja

    Instalacja narzędzia jest niezwykle prosta z użyciem intuicyjnego kreatora.

adss-mobile
adss-sync2
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
Case Study

Narzędzia AD w UMS Warszawy

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy obejmuje swym zasięgiem lokalizacje na obszarze 517 km 2 i obsługuje 1,8 mln mieszkańców. W urzędzie zatrudnionych jest blisko 7500 pracowników na terenie 18 dzielnic. Urząd dysponuje infrastrukturą, na którą składa się z 270 serwerów w tym 20 kontrolerów domeny.

Blog

Co nowego w ADManager 6550?

Własnie pojawił się nowy build programu do zarządzania Active Directory – ADManager Plus. Poznaj szczegóły i powiedz się więcej…