ADSelfService Plus

ManageEngine ADSelfService Plus to bezpieczne narzędzie przeznaczone dla użytkownika końcowego, które jednak pomaga przede wszystkim administratorom, oszczędzając ich czas spędzany na zarządzaniu kontami w domenie. Aplikacja daje użytkownikom możliwość:

  • resetowania hasła,
  • odblokowania konta,
  • aktualizacji danych w środowisku Active Directory

Dzięki temu możemy w znaczny sposób ograniczyć incydenty generowane w naszym systemie Helpdesk.

Funkcjonalność
  • Samodzielne resetowanie hasła

    Umożliwia użytkownikowi samodzielne resetowanie hasła do domeny w Windows Active Directory lokalnie – z poziomu własnego komputera, przy użyciu aplikacji mobilnej na smatphonie lub zdalnie, korzystając z przeglądarki sieciowej bez pomocy helpdesku IT.

  • Samodzielne odblokowywanie konta

    Odblokowywanie konta bez pomocy administratora – z poziomu własnego komputera, przy pomocy aplikacji mobilnej lub za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

  • Single Sign On dla ponad 80 aplikacji

    AD Audit pozwala na podłączenie ponad 80 aplikacji do domenowego uwierzytelniania, a co za tym idzie hasło po zmianie będzie automatycznie zsynchronizowane z podłączonymi systemami.

  • Powiadomienie o wygaśnięciu hasła lub konta

    Powiadamianie użytkowników za pomocą wiadomości SMS/e-mail o zbliżającym się terminie wygaśnięcia hasła. Funkcja niezwykle przydatna dla użytkowników VPN i OWA, którzy mogą teraz dokonać zmiany hasła w dowolnym czasie i miejscu

  • Nowe hasło mailem lub w telefonie

    System może przesłać użytkownikowi nowe hasło na jego telefon, wysłać je na konto mailowe pracownika, jego konto dodatkowe, lub do jego managera w zależności od potrzeb i procesu w organizacji.

  • Aktualizacja danych

    AD SelfService Plus dostarcza wygodnego interfejsu dla użytkowników, którzy chcą zaktualizować ich personalne dane w środowisku Active Directory. Narzędzie wspiera modyfikowanie wielu atrybutów takich jak: general, exchange, terminal, atrybuty konta itd. Administrator może również dodać inne atrybuty dla użytkowników, ale ma tez możliwość ograniczenia możliwości edycji do minimum (na przykład tylko do numeru telefonu).

  • Pełna kontrola nad zmianami

    Kompletne raporty audytowe dotyczące użytkowników i przeprowadzonych przez nich samodzielnych czynności dotyczących haseł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, ADSelfService Plus wysyła również potwierdzenia po każdorazowej samodzielnej zmianie dotyczącej hasła przeprowadzonej przez użytkownika. Każda akcja wykonana przez użytkownika końcowego ma odzwierciedlenie w postaci wpisu raportowego w systemie.

Korzyści
  • Efektywne wykorzystanie jednokrotnego uwierzytelniania

    Single Sign On ułatwia pracę i oszczędza czas przy resecie haseł. Jeśli damy możliwość resetu haseł użytkownikom, zaoszczędzimy czas administratorów na zarządzanie wieloma systemami.

  • Redukcja kosztów incydentów Helpdesk

    Eliminacja głównego źródła zgłoszeń Helpdesk, jakim jest reset hasła czy odblokowanie konta.

  • Zwiększona produktywność pracowników

    Dzięki użyciu AD SelfService Plus następuje zwiększenie produktywności  pracowników poprzez zmniejszanie czasu jaki musieliby poświęcić na rejestrowanie incydentu i czekanie na reakcje operatorów Helpdesk. Używając portalu SelfService skracamy ten proces to jednego szybkiego kroku. Upewniamy się też, że nasi pracownicy będą mogli wrócić od razu do swojej pracy bez potrzeby czekania na reakcję specjalistów Helpdesk.

  • Historia zdarzeń

    Każda wykonana akcja jest zapisywana w logach. Krytyczne alerty i potwierdzenia są wysyłane do administratorów i wybranych użytkowników według harmonogramu

  • Bezpieczeństwo

    Zwiększone bezpieczeństwo podczas zmiany hasła i odblokowywania kont poprzez pytania weryfikacyjne, system captcha i uwierzytelnianie wieloskładnikowe.

  • Intuicyjny interfejs użytkownika

    AD Self Service jest prosty i przyjemny w obsłudze. Nie wymaga od użytkowników wiedzy na temat AD, czy ich kont. Użytkownicy natychmiast przyzwyczajają się do nowego systemu.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

adss-mobile
adss-sync2
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

Case Study
Blog

Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników w środowisku Office 365

Korzystanie z wielu narzędzi natywnych jest męczące i czasochłonne. Łatwiejszym rozwiązaniem jest użycie jednego narzędzia łączącego wszystkie funkcje. ADManager Plus umożliwia jednoczesne tworzenie nowych kont użytkowników w Office 365 i AD za pomocą pojedynczego interfejsu webowego. Dzięki niemu, można również szybko utworzyć konta usługi Office 365 dla użytkowników już istniejących w AD. Jak pokazano na rys. 1 poniżej, aby utworzyć konto użytkownika w Office 365, wystarczy zaznaczyć pole.

User Behaviour Analytics w ADAudit

ADAudit jest jednym z priorytetowych rozwiązań w ManageEngine.
Produkt ten, jako element flagowego systemu SIEM musi odpowiadać na wyzwania jakie stanowią zmieniające i stale rozwijające się zagrożenia w świecie bezpieczeństwa IT. Musi on też być na bieżąco z istniejącymi trendami dla tego typu aplikacji. Jednym z tych trendów jest właśnie UBA.