L1

MWT Solutions pragnie zaprezentować, pierwszą na świecie integrację, pomiędzy systemem ITSM ServiceDesk Plus a systemem do zarządzanie projektami JIRA Software

SDP JIRA CONNECTOR to prosta i wszechstronna integracja, pomiędzy systemem ServiceDesk Plus a systemem JIRA Software. Integracja pozwala na swobodne przekazywanie w czasie rzeczywistym zgłoszeń pomiędzy systemami, przy zachowaniu późniejszej komunikacji w tym konwersacji, notatek, załączników oraz powiadomień E-mail.

ServiceDesk Plus czy JIRA Software?

Czy można zintegrować oba systemy?

Przeprowadziliśmy setki wdrożeń oraz spędziliśmy nieskończoną ilość godzin na rozmowach z klientami. Nasi klienci najczęściej zadawali te same dwa pytania:

który z systemów wybrać i czy da się je zintegrować?

Zadaliśmy sobie pytanie czemu to takie ważne, czemu klienci potrzebują tego typu integracji?

Odpowiedź okazała się oczywista. Najczęstszą potrzebą integracji obu systemów jest utrzymanie komunikacji między pierwszą i drugą grupą wsparcia oraz działami zaangażowanymi w tworzenie nowego oprogramowania lub chęcią wymiany zgłoszeń między grupami wsparcia i gotowość do współpracy z firmami trzecimi w dziedzinie IT. obsługa serwisów.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów, pragniemy zaproponować nasze rozwiązanie o nazwie SDP JIRA CONNECTOR, które pozwoli rozwiać wątpliwości dotyczące zastosowania obu rozwiązań.

Integrator SDP JIRA CONNECTOR został od podstaw przygotowany przez firmę MWT Solutions, głównego przedstawiciela firmy Manageengine, producenta aplikacji ServiceDesk Plus.  Integracja powstała na bazie udostępnionego API systemu ServiceDesk Plus oraz narzędzia JIRA Software.

MWT Solutions dołożyło wszelkich starań, aby proponowany integrator był intuicyjny w obsłudze i szybki w implementacji w środowisku klienta.

Baner SJC
  • null

    Komunikacja

    SDP Jira Connector pozwala na swobodny przepływ zleceń pomiędzy wiodącym systemem ITSM ServiceDesk Plus oraz oprogramowaniem do zarządzania projektami JIRA Software.

  • null

    Elastyczność

    Komunikacja pomiędzy systemami pozwala na przesyłanie treści zgłoszenia, konwersacji, powiadomień, notatek, wiadomości e-mail a także załączników oraz zdjęć.

  • null

    Kooperacja

    Dzięki integracji swobodnie skomunikujesz się z wewnętrznym klientem oraz z firmami trzecimi, które korzystają z rozwiązania JIRA Software.

    Rozwiązanie posiada mechanizm zamykania zgłoszeń SDP do JIRA z przenoszeniem rozwiązania.

  • null

    Swoboda wyboru

    JIRA czy ServiceDesk Plus? Tego typu pytania nie mają już uzasadnienia. Dzięki integracji obu produktów mamy swobodę wyboru rozwiązania odpowiadającemu modelowi biznesowemu klienta.

  • null

    Społeczność

    Chcąc podnieść jakość oferowanego produktu dajemy naszym klientom możliwość udziału w procesie doskonalenia rozwiązania, poprzez zgłaszanie swoich uwag i życzeń dotyczących nowych funkcjonalności.

  • null

    Rozwój oprogramowania

    Rozwojowi oprogramowania towarzyszy ciągłe podnoszenie jakości rozwiązania oraz tworzenie całkowicie nowych wersji wzbogaconych w nowe funkcjonalności.

  • null

    Nowoczesna technologia

    Tworzenie naszych aplikacji powierzamy najlepszym naszym specjalistom. Aplikację stworzono na platformie .NET. Jako wewnętrzną bazę dla SDP Jira Connector wykorzystany został silnik SQL Server, co zapewnia bardzo wysoką wydajność funkcjonowania.

  • null

    Wsparcie producenta

    Zapewniamy pełne wsparcie techniczne w trakcie trzydziestodniowego okresu próbnego oraz w trakcie użytkowania po zakupie. Dostępne są dwa modele licencjonowania bezterminowe oraz roczne odnawialne. Oba posiadają roczne wsparcie producenta uprawniające do pobierania aktualizacji i nowych wersji rozwiązania.

  • Komunikacja

    • Wymiana zgłoszeń i informacji między różnymi grupami wsparcia a zespołami projektowymi pracującymi w systemie JIRA Software
    • Wymiana danych między organizacjami pracującymi na różnych systemach zgłoszeniowych przy zachowaniu spójności i ciągłosći wymienianych danych
  • Ciągłość działania

    • Dzięki dwustronnej synchronizacji w czasie rzeczywistym systemy zawsze pozostają z pełną historią zgłoszenia przy zachowaniu wszystkich notatek, komentarzy, wiadomości i załączników
  • Wygoda i bezpieczeństwo

    • Pełna historia zgłoszenia przechowywana w jednym miejscu bez konieczności skomplikowanego scalania danych pochodzących z różnych systemów zgłoszeniowych
    • Decyzja, które notatki, komentarze, wpisy w zgłoszeniach zostaje w gestii serwisanta

    Dzięki takiemu rozwiązaniu część wiadomości może pozostać w ukryciu tylko do  użytku wewnętrznego.

WYSYŁANIE DO JIRA

Zrzut ekranu 2018-02-11 o 21.51.59

WYBIERANIE PROJEKTÓW

Zrzut ekranu 2018-02-11 o 21.52.10

WYSYŁANIE POWIADOMIEŃ

Zrzut ekranu 2018-02-11 o 21.52.26

DODAWANIE ZAŁĄCZNIKÓW

Zrzut ekranu 2018-02-11 o 21.54.34

DWUSTRONNA KOMUNIKACJA

Zrzut ekranu 2018-02-11 o 21.52.51

WYSYŁANIE OBRAZÓW

Zrzut ekranu 2018-02-11 o 21.55.04

Licencja obejmuje instalację na jednym stanowisku komputerowym i dotyczy tylko jednej integracji z środowiskiem JIRA Software.

Klucz licencyjny przekazany Licencjobiorcy determinuje maksymalną liczbę uruchomionych w aplikacji integracji.

CENA_SUBSKRYPCJA
CENA_bezterminowa
CENA_Wsparcie

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

  • Procesor Intel Core Duo
  • 1 GB pamięci RAM
  • 20 GB wolnej przestrzeni dyskowej

WYMAGANIA SYSTEMOWE

  • Windows 2008 R2 i wyżej
  • Windows 7 i wyżej

DODATKOWE OPROGRAMOWANIE

  • .NET Freamwork version 4.5.2 I wyżej (+ wszystkie aktualizacje)
  • MSSQL 2012 i wyżej lub PostgresQL 9.2
  • RabbitMQ 3.6.10
  • ServiceDesk Plus 9.3 kompilacja 9317 i wyżej
  • ServiceDesk MSP 9.3 kompilacja 9300 i wyżej
  • Jira Software 7.1.6 i wyżej
  • Notepad++
Zadaj pytanie







*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions Sp. z o.o. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Broszura informacyjna

*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions Sp. z o.o. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…