Sprawdź nową wersję ServiceDesk Plus 9.3
Najpopularniejszego narzędzia helpdeskowego w Polsce przedstawia kolejną wersję.
Zobacz jak ServiceDesk Plus 9.3 zmienia się dla swoich klientów na całym świecie wprowadzając zestaw nowych udoskonaleń.
Poznaj nowości i obejrzyj webinarium
Co pojawiło się w najnowszej wersji systemu:
-
Szablony projektów – pozwalające na przygotowanie szablonu projektu, zawierającego kamienie milowe i przebieg pracy projektu oparty o zadania
Rys.1 Dodawanie nowego szablonu projektu
Rys.2 Dodawanie kamienia milowego w szablonie projektu
Rys.3 Dodawanie zadań w szablonie projektów
Rys.4 Tworzenie nowego projektu, w oparciu o wybrany szablon
-
Edytowalne tablice wskaźników – pozwalające na przygotowanie dedykowanych dashboardów, opartych o wybrane wskaźniki i udostępnione dla wybranych użytkowników, również tych nie posiadających kont techników
Rys.5 Tablica wskaźników
Rys.6 Dodawanie nowej tablicy wskaźników
Rys.7 Widok tablicy wskaźników z poziomu managerskiego (widok z konta zgłaszającego)
-
Wyłączenie usuniętych /nieaktualnych grup wsparcia
-
Harmonogram dedykowanych akcji – pozwala na zbudowanie harmonogramu, według którego administrator może automatycznie uruchomić dedykowane skrypty
Rys. 8 Konfiguracja harmonogramu customizacji
-
Personalizacja profilu użytkownika – pozwalająca na dodanie zdjęcia użytkownika
Rys.9 Zdjęcie użytkownika w portalu
-
Dodawanie linków do zewnętrznych aplikacji
Rys.10 Dodawanie linków do zewnętrznych aplikacji
Rys.11 Dostęp do zewnętrznych aplikacji z portalu zgłaszającego
-
Konfiguracja ustawień bezpieczeństwa
Rys.12 Ustawienia zabezpieczeń
Rys.13 Zaawansowane ustawienia zabezpieczeń
-
Kopiowanie wniosków o usługę – pozwala skopiować wniosek o usługę wraz z atrybutami wniosku pierwotnego
-
Możliwość edycji zgłoszenia przez zgłaszającego
Rys.14 Przejście do edycji zgłoszenia przez zgłaszającego
-
Dodawanie czasu reakcji, do zgłoszenia wniosku o usługę
-
Zwiększona o 50, ilość atrybutów wniosku o usługę
-
Możliwość konwertowania wniosku o usługę na zgłoszenie incydentu
Rys.15 Konwersja wniosku o usługę na zgłoszenie incydentu
-
Ograniczenia dla akceptacji wniosków o usługę
Rys.16 Konfiguracja ograniczeń akceptacji wniosków o usługę