Łebski poradnik mądrzejszego zarządzania usługami ITSM to zbiór najlepszych praktyk i porady na temat IT Service Management
SPRAWDŹ jakie są najskuteczniejsze kroki do najlepszego Help Desk IT
POZNAJ powody, dla których wdrożenie ITSM może skończyć się fiaskiem
DOWIEDZ się jakie są sposoby na obniżenie średniego kosztu obsługi zgłoszenia
PRZECZYTAJ Brainy Book i doskonal swoje umiejętności zarządzania usługami IT

Case Study Uniwersytetu SWPS

Studium przypadku wdrożenia systemu ServiceDesk Plus na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.
Przeczytaj case study przedstawione przez Lecha Opackiego, kierownika działu helpdesk na Uniwersytecie SWPS. Sprawdź jak nasz system helpdesk pozytywnie wpłynął na funkcjonowanie oddziałów uczelni w pięciu polskich miastach.

CaseStudy ENEA

Przeczytaj Case Study z wdrożenia największej instancji ServiceDesk Plus w Europie!
Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Grupa ENEA zatrudnia blisko 10 tysięcy silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania.

CaseStudy – mBank Hipoteczny

Studium przypadku wdrożenia ServiceDesk Plus’a w mBanku Hipotecznym zostało przedstawione pierwszy raz podczas ManageEngine Forum 2015 w Poznaniu.
Przeczytaj case z wdrożenia przedstawiony przez Justynę Solak-Rzytki, Dyrektora Departamentu
Informatyki i Bezpieczeństwa

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz