Usługi MWT Solutions obejmują szkolenia, wdrożenia oprogramowania, doradztwo procesowe i technologiczne. Zespół MWT Solutions to ludzie z pasją i doświadczeniem w branży – eksperci ITIL, audytorzy systemów zarządzania, menedżerowie projektów z certyfikatami Prince2 – sprawdzony zespół inżynierów i konsultantów nastawionych na rezultaty i skuteczność podejmowanych działań.

  • Wdrożenia systemów ITSM

    Projektujemy rozwiązania w ramach szeroko rozumianego obszaru ITSM (IT Service Management). Projekty realizujemy w oparciu o sprawdzone komponenty uznanych dostawców, takich jak ManageEngine, ServiceNow, Vembu, Bomgar… W ramach wdrożeń analizujemy wymagania, projektujemy rozwiązanie i implementujemy je w stałym kontakcie z klientem. Jesteśmy elastyczni. Wiemy, że każdy projekt, mimo pewnych wzorców, jest inny, a wymagania mogą zmieniać się w czasie realizacji wdrożenia. Potrafimy identyfikować potrzeby klientów i je spełniać. Przemawia za nami doświadczenie i złożoność zrealizowanych wdrożeń.

  • Doradztwo procesowe

    Kluczowym elementem projektu ITSM jest modelowanie procesów. Jest to punkt wejścia dla implementacji narzędzi. W ramach doradztwa procesowego wykonujemy we współpracy z klientem analizę problemu poddanego modelowaniu, badamy stan aktualny i proponujemy rozwiązania w formie modelu procesów. Dlaczego? Ponieważ nawet najlepsze narzędzie nie wygeneruje wartości dodanej jeżeli procesy realizowane w nim będą niespójne, niewydajne i niemierzalne. W ramach usług doradztwa procesowego oferujemy z jednej strony pełen profesjonalizm, elastyczność, wiedzę potwierdzoną certyfikatami, a z drugiej, bogate doświadczenia naszych klientów, firm które nam zaufały. Doświadczenia, które sprawiły, że pojęcie dobrych praktyk jest w naszym przypadku pojęciem nieoderwanym od rzeczywistości.

  • Wsparcie techniczne

    Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 61 623 21 17 w dni powszednie od 9.00 do 17.00. Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Blog

ServiceDesk Plus MSP 10.5 – zmiany, na które wszyscy czekali

ManageEngine w nowym roku dostarcza nam odświeżoną i bogatszą w nowe funkcje, dobrze znaną nam wersję sztandarowego produktu jakim jest ServiceDesk Plus MSP. Nowa wersja o numerze 10.5 nie tylko pozwala nam cieszyć się nowym odświeżonym widokiem interfejsu użytkownika, ale także takimi dodatkami jak znany z podstawowej wersji ServiceDesk Plus RLC (Request Live Cycle) czy też Pulpit Nawigacyjny z widokami biznesowymi.

Bezpieczeństwo IT – monitorowanie skryptów Powershell’owych

Wiele narzędzi, które są używane przez administratorów, by wspomóc ich pracę, może zostać wykorzystanych na niekorzyść organizacji. Powershell jest świetnym przykładem takiego oprogramowania. Jak zabezpieczyć środowisko przed niebezpiecznymi działaniami z pomocą narzędzi ManageEngine?

Proste przywracanie kopii zapasowej dzięki RecoveryManager Plus

Fundamentami każdej firmy są backup oraz zapewnienie ciągłości pracy systemu. Dzięki rozwiązaniu ManageEngine zostało to ułatwione. Wypadek losowy lub błąd administratora, nie będą już problemem. RecoveryManager Plus w prosty sposób pozwoli na przywrócenie danych i cofnięcie zmian.