Usługi MWT Solutions obejmują szkolenia, wdrożenia oprogramowania, doradztwo procesowe i technologiczne. Zespół MWT Solutions to ludzie z pasją i doświadczeniem w branży – eksperci ITIL, audytorzy systemów zarządzania, menedżerowie projektów z certyfikatami Prince2 – sprawdzony zespół inżynierów i konsultantów nastawionych na rezultaty i skuteczność podejmowanych działań.

  • Wdrożenia systemów ITSM

    Projektujemy rozwiązania w ramach szeroko rozumianego obszaru ITSM (IT Service Management). Projekty realizujemy w oparciu o sprawdzone komponenty uznanych dostawców, takich jak ManageEngine, ServiceNow, Vembu, Bomgar… W ramach wdrożeń analizujemy wymagania, projektujemy rozwiązanie i implementujemy je w stałym kontakcie z klientem. Jesteśmy elastyczni. Wiemy, że każdy projekt, mimo pewnych wzorców, jest inny, a wymagania mogą zmieniać się w czasie realizacji wdrożenia. Potrafimy identyfikować potrzeby klientów i je spełniać. Przemawia za nami doświadczenie i złożoność zrealizowanych wdrożeń.

  • Doradztwo procesowe

    Kluczowym elementem projektu ITSM jest modelowanie procesów. Jest to punkt wejścia dla implementacji narzędzi. W ramach doradztwa procesowego wykonujemy we współpracy z klientem analizę problemu poddanego modelowaniu, badamy stan aktualny i proponujemy rozwiązania w formie modelu procesów. Dlaczego? Ponieważ nawet najlepsze narzędzie nie wygeneruje wartości dodanej jeżeli procesy realizowane w nim będą niespójne, niewydajne i niemierzalne. W ramach usług doradztwa procesowego oferujemy z jednej strony pełen profesjonalizm, elastyczność, wiedzę potwierdzoną certyfikatami, a z drugiej, bogate doświadczenia naszych klientów, firm które nam zaufały. Doświadczenia, które sprawiły, że pojęcie dobrych praktyk jest w naszym przypadku pojęciem nieoderwanym od rzeczywistości.

  • Wsparcie techniczne

    Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 61 623 21 17 w dni powszednie od 9.00 do 17.00. Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań.

Kontakt







Blog

ServiceDesk Plus koncentruje się na GDPR: nowe funkcje wynikające z zaleceń RODO\GDPR

W ciągu ostatnich kilku miesięcy wiele mówiło się o GDPR i o tym, w jaki sposób organizacje mogą zastosować się do nowego rozporządzenia . ManageEngine właśnie wprowadziło pierwszą aktualizację i funkcjonalności, które ułatwiają wdrożenie wytycznych dotyczących GDPR, przy okazji wprowadzając całą gamę nowych funkcji i udoskonalając już istniejące.

Nowości w Desktop Central i Mobile Device Manager Plus

Właśnie pojawiło się nowe wydanie Desktop Central i Mobile Device Manager Plus, a w nich kilka nowości: Desktop Central Desktop Central może być teraz pudełkowo integrowany z Jira Service Desk. Poprzez integrację można: Znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów poprzez funkcję Zdalnej Kontroli Dzięki Menedżerowi poprawek można bezproblemowo zarządzać poprawkami na wszystkich komputerach w organizacji. Wdrażać…