Usługi MWT Solutions obejmują szkolenia, wdrożenia oprogramowania, doradztwo procesowe i technologiczne. Zespół MWT Solutions to ludzie z pasją i doświadczeniem w branży – eksperci ITIL, audytorzy systemów zarządzania, menedżerowie projektów z certyfikatami Prince2 – sprawdzony zespół inżynierów i konsultantów nastawionych na rezultaty i skuteczność podejmowanych działań.

  • Wdrożenia systemów ITSM

    Projektujemy rozwiązania w ramach szeroko rozumianego obszaru ITSM (IT Service Management). Projekty realizujemy w oparciu o sprawdzone komponenty uznanych dostawców, takich jak ManageEngine, ServiceNow, Vembu, Bomgar… W ramach wdrożeń analizujemy wymagania, projektujemy rozwiązanie i implementujemy je w stałym kontakcie z klientem. Jesteśmy elastyczni. Wiemy, że każdy projekt, mimo pewnych wzorców, jest inny, a wymagania mogą zmieniać się w czasie realizacji wdrożenia. Potrafimy identyfikować potrzeby klientów i je spełniać. Przemawia za nami doświadczenie i złożoność zrealizowanych wdrożeń.

  • Doradztwo procesowe

    Kluczowym elementem projektu ITSM jest modelowanie procesów. Jest to punkt wejścia dla implementacji narzędzi. W ramach doradztwa procesowego wykonujemy we współpracy z klientem analizę problemu poddanego modelowaniu, badamy stan aktualny i proponujemy rozwiązania w formie modelu procesów. Dlaczego? Ponieważ nawet najlepsze narzędzie nie wygeneruje wartości dodanej jeżeli procesy realizowane w nim będą niespójne, niewydajne i niemierzalne. W ramach usług doradztwa procesowego oferujemy z jednej strony pełen profesjonalizm, elastyczność, wiedzę potwierdzoną certyfikatami, a z drugiej, bogate doświadczenia naszych klientów, firm które nam zaufały. Doświadczenia, które sprawiły, że pojęcie dobrych praktyk jest w naszym przypadku pojęciem nieoderwanym od rzeczywistości.

  • Wsparcie techniczne

    Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 61 623 21 17 w dni powszednie od 9.00 do 17.00. Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Blog

W jaki sposób zabezpieczyć nowo utworzone konta hasłami?

W czasie pracy administratorów pojawia się wiele sytuacji, podczas których muszą nadawać użytkownikom nowe hasła. Najczęściej problem ten pojawia się podczas tworzenia nowego użytkownika w Active Directory (AD) oraz podczas resetowania hasła. W takich sytuacjach nowe hasła powinny być losowe i unikalne. Co się dzieje w przypadku, gdy nie mamy aplikacji tworzącej takie hasła?

Cztery proste sposoby zabezpieczenia danych w zagubionych lub skradzionych urządzeniach

Wrażliwe dane biznesowe obecne w zagrożonych, zagubionych, skradzionych czy zainfekowanych urządzeniach mogą być podatne na wycieki danych. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak chronione są dane zawarte w urządzeniach? Oto cztery proste, ale skuteczne sposoby, a rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM) może pomóc w zabezpieczeniu urządzeń i danych.

Synchronizacja haseł w hybrydowym Active Directory

Każdego dnia pracownicy przełączają się między wieloma kluczowymi aplikacjami biznesowymi, zarówno lokalnymi, jak i opartymi na działaniu w chmurze, co wymaga od nich zapamiętywania różnych haseł. Prowadzi to często do zapominania haseł, a następnie do licznych połączeń do pomocy technicznej związanych z ich odzyskiwaniem.