Usługi MWT Solutions obejmują szkolenia, wdrożenia oprogramowania, doradztwo procesowe i technologiczne. Zespół MWT Solutions to ludzie z pasją i doświadczeniem w branży – eksperci ITIL, audytorzy systemów zarządzania, menedżerowie projektów z certyfikatami Prince2 – sprawdzony zespół inżynierów i konsultantów nastawionych na rezultaty i skuteczność podejmowanych działań.

  • Wdrożenia systemów ITSM

    Projektujemy rozwiązania w ramach szeroko rozumianego obszaru ITSM (IT Service Management). Projekty realizujemy w oparciu o sprawdzone komponenty uznanych dostawców, takich jak ManageEngine, ServiceNow, Vembu, Bomgar… W ramach wdrożeń analizujemy wymagania, projektujemy rozwiązanie i implementujemy je w stałym kontakcie z klientem. Jesteśmy elastyczni. Wiemy, że każdy projekt, mimo pewnych wzorców, jest inny, a wymagania mogą zmieniać się w czasie realizacji wdrożenia. Potrafimy identyfikować potrzeby klientów i je spełniać. Przemawia za nami doświadczenie i złożoność zrealizowanych wdrożeń.

  • Doradztwo procesowe

    Kluczowym elementem projektu ITSM jest modelowanie procesów. Jest to punkt wejścia dla implementacji narzędzi. W ramach doradztwa procesowego wykonujemy we współpracy z klientem analizę problemu poddanego modelowaniu, badamy stan aktualny i proponujemy rozwiązania w formie modelu procesów. Dlaczego? Ponieważ nawet najlepsze narzędzie nie wygeneruje wartości dodanej jeżeli procesy realizowane w nim będą niespójne, niewydajne i niemierzalne. W ramach usług doradztwa procesowego oferujemy z jednej strony pełen profesjonalizm, elastyczność, wiedzę potwierdzoną certyfikatami, a z drugiej, bogate doświadczenia naszych klientów, firm które nam zaufały. Doświadczenia, które sprawiły, że pojęcie dobrych praktyk jest w naszym przypadku pojęciem nieoderwanym od rzeczywistości.

  • Wsparcie techniczne

    Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 61 623 21 17 w dni powszednie od 9.00 do 17.00. Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy portal pomocy technicznej, gdzie poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań.

Kontakt







Blog

Obsługa GPO w ADManager Plus

ADManager Plus stał się właśnie jednym z narzędzi, które mogą pomóc w obsłudze szerokiego spektrum zadań związanych z GPO. Zobacz co można osiągnąć przy jego pomocy.

Sierpniowe nowości w produktach ITOM ManageEngine

ManageEngine sukcesywnie wprowadza ulepszenia i dba o rozwój swoich produktów. W sierpniu pojawiły się nowe wersje oprogramowania OpManager, Applications Manager oraz Network Configuration Manager.
Zapoznaj się z najnowszymi informacjami.

Jak stworzyć budżet IT na 2018

Wielkimi krokami zbliża się ten moment roku, kiedy rozpoczyna się planowanie budżetu i wydatków na rok kolejny. I jak co roku, nieuchronnie pojawiają się te same pytania – co uwzględnić, w co zainwestować, co rozbudować, a gdzie ściąć koszty w IT. Tak więc dziś, chcemy się podzielić odrobiną naszej wiedzy na ten temat by pomóc Wam podjąć dobre decyzje na rok kolejny.