SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus jest opartą na przeglądarce internetowej aplikacją wspomagającą obsługę klienta. Oferuje Rejestrację Zgłoszeń, Zarządzanie Kontami i Kontaktami, Zarządzanie umowami SLA oraz Bazę Wiedzy, a wszystko w bardzo przystępnej cenie. Oprogramowanie to wspomaga śledzenie i rozwiązywanie problemów występujących u klientów, podnosząc poziom zadowolenia i jakość serwisu firmy. Oprogramowanie dostępne w wersji polskiej.

SCP_02
Funkcjonalność
  • Portal Pomocy

    Witryna Portalu Pomocy pozwala w znacznym stopniu zredukować ilość telefonów klientów kierowanych do działu wsparcia. Klient ma możliwość samodzielnego przeszukiwania bazy wiedzy, dodawania nowych lub sprawdzania statusów wcześniej wprowadzonych zgłoszeń.

  • Baza Wiedzy

    Oparta na przeglądarce internetowej baza wiedzy ułatwia pracownikom działu wsparcia szybsze rozwiązywanie problemów. Zaawansowany system przeszukiwania danych umożliwia szybsze dotarcie do właściwych rozwiązań. Przy jej pomocy klienci często już podczas pierwszej rozmowy otrzymują odpowiedź na zgłaszane problemy, co podnosi ich poziom satysfakcji.

  • Zarządzanie kontem i kontaktem

    Moduł ten pozwala rejestrować i zarządzać wszystkimi kontami i kontaktami klientów firmy, wpływa to korzystnie na poziom ich zadowolenia.

  • Śledzenie sprawy

    Łatwy w obsłudze help desk pomagający firmie automatyzować proces obsługi zgłoszeń, by dostarczać swoim klientom niezmienne i rzetelne usługi najwyższej jakości.

  • Zarządzanie umowami SLA

    Właściwie określony poziom jakości usług podnosi poziom zadowolenia klientów. W SupportCenter Plus  można definiować warunki umów SLA, monitorować ich zgodność oraz tworzyć warianty eskalacji w przypadku niedochowania ustalonych warunków umowy SLA.

  • Katalog produktów

    Pracownicy działu wsparcia mają dostęp do listy wszystkich produktów zakupionych przez klienta, co poprawia i przyspiesza obsługę zgłoszenia. Również sami klienci mogą śledzić i zarządzać szczegółowymi informacjami o zakupionych przez siebie towarach.

Korzyści
  • Portal Pomocy

    • Mniej obciążony dział wsparcia
    • Klienci mogą samodzielnie docierać do rozwiązań skracając czas oczekiwania na pomoc
    • Pełna informacja użytkowników o postępie prac nad zgłoszeniem
    • Dostęp do Helpdesk 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu dla każdego klienta
    • Możliwość przeglądania zgłoszeń historycznych przez klientów
  • Baza Wiedzy

    • Brak zduplikowanych rozwiązań poprzez zastosowanie centralnego repozytorium
    • Efektywne współdzielenie wiedzy przyczynia się do poprawy produktywności
    • Klienci otrzymują dostęp do zwięzłych odpowiedzi bez względu na to czy podjęto już działania zmierzające do rozwiązania zgłoszenia
    • Szybsze rozwiązanie już przy pierwszym telefonie
    • Klienci mają dostęp do rozwiązań przez 24 godziny na dobrę, z dowolnej przeglądarki internetowej
    • Redukcja obciążenia pracą działu helpdesk
  • Zarządzanie Kontem i Kontaktem

    • Zapewnienie ciągłego wglądu w system pomocy o każdej porze i z każdego miejsca
    • Podniesienie poziomów wydajności oraz obsługi klientów przy pomocy dodatkowych informacji o kliencie zamieszczonych w systemie.
    • Potwierdzanie autentyczności klienta oraz weryfikacja dostępu do pomocy technicznej
    • Zapewnienie szczególnych warunków pomocy klientowi na podstawie historii wszystkich jego zgłoszeń
    • Śledzenie obsługi klienta w czasie, a na tej podstawie trafne propozycje potencjalnych ofert sprzedażowych.
  • Zarządzanie umowami SLA

    • Aktywne zarządzanie jakością usług
    • Wyższy poziom zadowolenia klientów poprzez dostarczanie usług zgodnych z jego oczekiwaniami
    • Lepsza komunikacja z klientami, oparta na jasno określonych warunkach współpracy
  • Katalog produktów

    • Efektywna kategoryzacja wszystkich produktów sprzedanych przez przedsiębiorstwo
    • Bardziej efektywne śledzenie produktów poprzez zastosowanie mocno konfigurowalnego mechanizmu zarządzania produktami
    • Poprawa zadowolenia klienta poprzez dostarczanie usług zgodnych z jego oczekiwaniami.

Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

22.06 godz. 12:00 ServiceDesk Plus – Lekki portal użytkownika końcowego – rozwiązanie Samsung

ServiceDesk Plus - Samsung 22.06 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

21.09 godz. 14:00 Desktop Central

DesktopCentral 21.09 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

18.05 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 18.05 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

16.03 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 16.03 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

24.08 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 24.08 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

20.04 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 20.04 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

02.03 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 02.03 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…

12.12 godz. 14:00 RecoveryManagerPlus

Recovery Manager Plus 12.12 14:00 (1h) 100 Prawie niemożliwym jest myślenie, że system Active Directory podczas swojego cyklu życia nie ulegnie żadnej katastrofie, czy też przypadkowym usunięciom danych. Dane te są krytyczne dla organizacji każdej wielkości, dlatego wykonywanie kopii zapasowych AD i możliwość szybkiego przywracania powinny być priorytetowym zadaniem administratorów IT, a sama ich realizacja…

20.09 godz. 14:00 ADSelfService

AD SelfService 20.09 14:00 (1h) 100 Analitycy twierdzą, że 30% zapytań kierowanych do helpdesku dotyczy zarządzania resetowaniem haseł i odblokowywania kont. ADSelfService Plus redukuje liczbę zgłoszeń dotyczących haseł których przetworzenie zajmuje większą część czasu pracy pracowników helpdesku, oferując użytkownikom bezpieczne, niezawodne i solidne samoobsługowe rozwiązanie sieciowe. Użytkownik może samodzielnie zarządzać swoimi hasłami oraz z łatwością…

17.10 godz. 14:00 NetFlowManager

NetFlow Analyzer 17.10 14:00 (1h) 100 ManageEngine NetFlow Analyzer jest opartym na przeglądarce internetowej, nie wymagającym żadnych sprzętowych sond, narzędziem realizującym monitoring sieci pod kątem potoku danych oraz analizę ruchu. Optymalizuje sieci w tysiącach różnych korporacji dzięki czemu pomaga lepiej wykorzystać przepustowość łącz. NetFlow Analyzer jest kolektorem strumieni NetFlow, sFlow, JFlow (i innych technologii wspierających…

23.02 godz.14:00 ServiceDesk Plus 9.3

ServiceDesk Plus 9.3 23.02 14:00 (1h) 100 Sprawdź nową wersję ServiceDesk Plus 9.3 Najpopularniejszego narzędzia helpdeskowego w Polsce przedstawia kolejną wersję. Zobacz jak ServiceDesk Plus 9.3 zmienia się dla swoich klientów na całym świecie wprowadzając zestaw nowych udoskonaleń. Poznaj nowości i już dziś zarejestruj się na webinarium, które odbędzie się 23 lutego o godzinie 14:00…

25.07 godz. 14:00 ADAudit

ADAudit 25.07 14:00 (1h) 100 ManageEngine ADAudit Plus jest narzędziem audytowania zmian i powiadamiania w rozproszonych środowiskach Active Directory. Spełnia najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące bezpieczeństwa, audytów, zgodności zdefiniowanych przez organy regulacyjne. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z nowym interfejsem i samym programem ADAudit Plus. Zapisz się na webinar

23.05 godz. 14:00 PasswordManagerPlus

PasswordManagerPro 23.05 14:00 (1h) 100 Spotykasz się w swojej organizacji ze zjawiskiem „zmęczenia hasła” i lukami w systemie bezpieczeństwa związanymi z przechowywaniem i dostępem do haseł administracyjnych? Zobacz co Password Manager Pro może zaproponować zakresie dostępu do haseł. Zapisz się na webinar

25.04 godz. 14:00 ADManager

ADManager 25.04 14:00 (1h) 100 Chcesz wyeliminować monotonne, nieciekawe i skomplikowane zadania związane z zarządzaniem Active Directory? Chcesz zautomatyzować rutynowe czynności zarządzania i raportowania AD? Chcesz masowo tworzyć i zarządzać użytkownikami w AD Na te i inne pytania związane z zarządzaniem AD za pomocą programu ADManager odpowiemy podczas webinarium. Zapraszamy do udziału. Zapisz się na…

23.03 godz. 14:00 OpManager

OpManager 23.03 14:00 (1h) 100 ManageEngine OpManager jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem do monitoringu infrastruktury IT. System łączy w sobie monitoring urządzeń sieciowych, serwerów, aplikacji, usług, procesów, monitoring Windows, Linux oraz innych elementów infrastruktury IT, takich jak UPSy czy drukarki sieciowe. Zapisz się na webinar

28.02 godz. 14:00 EventLog-Analyzer

EventLog-Analyzer 28.02 14:00 (1h) 100 Systemowe zarządzanie logami, obejmujące zarządzanie logami oraz zarządzanie zdarzeniami jest niezbędne w większości przedsiębiorstw i pozwala identyfikować incydenty bezpieczeństwa, naruszenia w zakresie stosowanej polityki, oszustwa oraz kwestie związane z utrzymaniem systemu. Potrzeba pełnego zarządzania systemem logów jest często niedoceniana, co prowadzi do wielu godzin spędzanych na analizie setek komunikatów w logach, po to…

20.06 godz. 14:00 ApplicationManager

Applications Manager 20.06 14:00 (1h) 100 ManageEngine Applications Manager jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem APM (Application Performance Management) umożliwiającym monitorowanie aplikacji i zarządzanie usługami IT. System bada wydajność i dostępność poszczególnych aplikacji biznesowych realizujących określoną usługę IT i dzięki czytelnym raportom analitycznym pomaga ocenić optymalny poziom wykorzystania jej poszczególnych komponentów. Applications Manager znacznie ułatwia realizację…

Zarządzanie stacjami roboczymi i MDM, czyli Desktop Central 10

Desktop Central 04 IV 2017 14:00 (1h) 100 Zobacz co nowego w Desktop Central10 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT,…
Case Study
Blog