Patch Connect Plus

Microsoft SCCM posiada infrastrukturę do zarządzania komputerami i ich aplikacjami. Jednak jednym z ograniczeń SCCM jest niemożność aktualizowania aplikacji innych niż Microsoft. Jest to duża niedogodność dla administratorów IT, ponieważ muszą pracować z wieloma narzędziami do zarządzania poprawkami, aby aktualizować wszystkie aplikacje biznesowe w sieci.

Patch Connect Plus to narzędzie, które pomaga wdrożyć poprawki do ponad 250 aplikacji innych firm, takich jak aplikacje firmy Adobe, Java i WinRAR przy użyciu istniejącego serwera Microsoft System Center Configuration Manager.

Funkcjonalność
  • Automatyzacja wdrażania poprawek aplikacji innych firm niż Microsoft

    Automatyczna ochrona systemów przed zagrożeniami bezpieczeństwa. Planowanie regularnego skanowania i uzyskiwanie informacji o lukach w zabezpieczeniach zarządzanych systemów. Wdrażanie poprawek systemom podatnym na zagrożenia, korzystając z infrastruktury zarządzania poprawkami SCCM.

  • Patchowanie tylko wybranych aplikacji

    Zatwierdzanie istotnych poprawek tylko do wymaganych aplikacj.

  • Powiadomienia

    Gotowe raporty o stanie dostępnych poprawek, ostatni czas aktualizacji bazy danych i nowych aplikacjach obsługiwanych przez program Patch Connect Plus.

  • Inteligentne patchowanie

    Wdrażanie poprawek do aplikacji, gdy nie są używane. Stąd zapewnienie niezawodności procesu wdrażania, którz prowadzi do prawidłowego załadowania aplikacji.

Korzyści
  • Pełne wykorzystanie możliwości związanych z SCCM

    Korzystanie z programu Patch Connect Plus za pomocą istniejącego szablonu SCCM pomoże zaktualizować prawie każdą aplikację przy użyciu tej samej konsoli SCCM.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Webinaria

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

21.09 godz. 14:00 Desktop Central

DesktopCentral 21.09 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

Wdrożenia

Kompleksowe zarządzanie stacjami roboczymi w DPD Polska

DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 5000 kurierów doręczających rocznie ponad 100 mln paczek.

Blog

Nowe funkcjonalności dla MDM

ManageEngine Mobile Device Manager Plus, zyskał nowe uaktualnienie o funkcjonalności, które usprawnią i zwiększą możliwości pracy z tym narzędziem.
Zapoznaj się z listą nowych funkcji.

Nowości w Desktop Central i Mobile Device Manager Plus

Właśnie pojawiło się nowe wydanie Desktop Central i Mobile Device Manager Plus, a w nich kilka nowości: Desktop Central Desktop Central może być teraz pudełkowo integrowany z Jira Service Desk. Poprzez integrację można: Znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów poprzez funkcję Zdalnej Kontroli Dzięki Menedżerowi poprawek można bezproblemowo zarządzać poprawkami na wszystkich komputerach w organizacji. Wdrażać…