benefits
manageengine
Desktop Central MSP

ManageEngine Desktop Central MSP jest opartą na przeglądarce aplikacją wpierająca zarządzanie IT, która umożliwia obsługę tysięcy komputerów i urządzeń mobilnych z centralnej lokalizacji. Kompletnie automatyzuje zarządzanie zasobami IT zaczynając od prostej konfiguracji systemów operacyjnych Windows kończąc na skomplikowanej dyslokacji oprogramowania. DesktopCentral MSP jest oprogramowaniem umożliwiającym zarządzanie zasobami wielu klientów.

Funkcjonalność
  • Dystrybucja oprogramowania

    Uproszczenie dystrybucji oprogramowania poprzez instalowanie i odinstalowywanie oprogramowania za pomocą wbudowanych szablonów do tworzenia pakietów.

  • Zarządzanie poprawkami

    Automatyczna dystrybucja poprawek systemów operacyjnych jak i aplikacji firm trzecich zabezpiecza systemy Windows i Mac przed zagrożeniami bezpieczeństwa.

  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi - MDM

    Zarządzanie urządzeniami mobilnymi pozwala na konfigurowanie, zarządzanie i zabezpieczanie urządzeń mobilnych z centralnej lokalizacji.

  • Zarządzanie aplikacjami mobilnymi

    Dystrybucja i zarządzanie zarówno „sklepowymi”, jak i komercyjnymi aplikacjami dla urządzeń z systemami iOS, Android i Windows Phone.

  • Zarządzanie zasobami

    Zarządzanie zasobami IT, zliczaniem oprogramowania, zarządzanie licencjami oprogramowania, zakazanym oprogramowaniem i więcej.

  • Zdalna kontrola

    Zdalne rozwiązywanie problemów dotyczące stanowisk roboczych za pomocą połączeń zdalnych i współpracy z użytkownikami, przesyłania plików, nagrywania wideo i innych funkcji.

  • Kontrola zużycia energii

    Ekologiczne podejście dzięki efektywnemu zarządzaniu energią poprzez stosowanie schematów zasilania, wyłączanie nieużywanych komputerów i otrzymuj raport dotyczący czasu pracy systemu.

  • Zarządzanie urządzeniami USB

    Ograniczanie i kontrola korzystania z urządzeń USB w sieci zarówno na poziomie użytkowników, jak i komputerów.

  • Konfiguracje

    Ponad 25 wstępnie zdefiniowanych konfiguracji obejmujących zarządzanie energią, zarządzanie urządzeniami USB, zasady bezpieczeństwa, itd.

Korzyści
  • Wsparcie wielu klientów

    Oparte na sieci web oprogramowanie, które pomaga dostawcom usług zarządzanych wydajnie zarządzać serwerami, komputerami i urządzeniami mobilnymi klientów

  • Zwiększenie produktywności

    Zwiększenie produktywności administratorów sieci i zmniejszenie ich obciążenia.

  • Zmniejszenie kosztów organizacji

    Zmniejszenie wydatków na utrzymanie i wsparcie związanych z ręcznym zarządzaniem stacjami roboczymi.

  • Poprawa bezpieczeństwa

    Zwiększa bezpieczeństwo stacji roboczych zmniejszając straty biznesowe.

  • Automatyzacja zadań

    Zautomatyzowanie procesów konfiguracji i dystrybucji oprogramowania zarówno dla komputerów jak i urządzeń mobilnych. Aktywna redukcja zgłoszeń do działu help desk.

dc-msp
Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

29.06 godz. 12:00 ServiceDesk Plus – Lekki portal użytkownika końcowego – rozwiązanie Samsung

ServiceDesk Plus - Samsung 29.06 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza…
Case Study

Desktop Central w LUX MED

Grupa LUX MED jest liderem na rynku prywatnych usług medycznych w Polsce. W jej ramach działają obecnie 94 placówki rozproszone w po całej Polsce. W ramach grupy zatrudnionych jest ponad 7000 pracowników.

Blog