ADManager Plus

Narzędzie oparte na przeglądarce internetowej, wspomagające zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory. Oprogramowanie posiada prosty i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika ułatwiający zarządzanie usługami katalogowymi. Nie wymaga korzystania z linii poleceń systemowych oraz skryptów. Generator raportów oferowany przez ADManager Plus pozwala na szybkie i elastyczne tworzenie i eksportowanie danych w wymaganym formacie. Ograniczony dostęp do informacji chronionej pozwala na zapewnienie integralności oraz kontroli całego środowiska systemowego.

Funkcjonalność
  • Tworzenie obiektów w AD

    Efektywne tworzenie nowych i modyfikacja istniejących obiektów AD, również poprzez importowanie atrybutów z plików *.csv. Zarządzanie użytkownikami, komputerami, kontaktami, grupami, GPO oraz zarządzanie hasłami. Zmniejszenie nakładu pracy oraz uproszczenie wykonywanych czynności.

  • Modyfikacje atrybutów

    ADManager Plus pozwala na elastyczną zbiorczą modyfikację atrybutów obiektów, włączając w to również atrybuty typu Custom, usługi terminalowe, czy grupy.

  • Integracja ze środowiskami Exchange, Office 365, Skype

    System pozwala z jednego miejsca tworzyć i zarządzać kontami użytkowników w systemach Exchange, Office365, Skype 4 Business oraz Lync. Ułatwia pracę poprzez możliwość wykorzystania szablonów, które automatycznie tworzą dla użytkowników konta w tych systemach.

  • Raporty

    Sekcja raportów oferowana przez ADManager Plus pozwala na szybkie i elastyczne generowanie, eksportowanie oraz harmonogramowanie wszechstronnych raportów w wymaganym przez Państwa formacie.

  • Kontrola użytkowników

    Scentralizowana kontrola oraz efektywne zarządzanie użytkownikami poprzez wprowadzenie dostępu w zależności od roli/funkcji pełnionej przez użytkownika w systemie. Ograniczony dostęp do informacji chronionej pozwala na zapewnienie integralności oraz kontroli całego środowiska systemowego.

Korzyści
  • Automatyzacja działań

    ADManager Plus eliminuje konieczność powtarzania żmudnych i kompleksowych zadań w środowisku domenowym. Automatyzacja pozwala też dbać o bezpieczeństwo danych, jeśli wykorzystamy ją do kontroli nieużywanych kont użytkowników.

  • Standaryzacja obiektów AD

    Dzięki możliwości budowania szablonów w systemie, unikamy pomyłek w tworzeniu nowych obiektów AD. Mamy też możliwość oddelegowania takiego uproszczonego zadania do działów wspierających.

  • Troska o bezpieczeństwo

    Dzięki rozbudowanemu workflow, mamy możliwość przeglądu i zatwierdzania każdej zmiany na AD przed jej wykonaniem. Możemy zarządzać i na bieżąco monitorować uprawnienia do serwerów oraz udziałów sieciowych, grup dystrybucyjnych i grup typu security.

  • Kompleksowe raportowanie AD

    Dzięki wbudowanym raportom uzyskujemy możliwość planistycznego monitoringu środowiska domenowego. Mamy w każdej chwili możliwość wglądu w aktualny stan domeny i wszystkich znajdujących się w niej obiektów i polityk.

  • Przejrzystość uprawnień

    Wykorzystując ADManager Plus wprowadzamy pełną kontrolę w procesie zarządzania obiektami AD, wykorzystując do tego wbudowaną delegację bez integracji w uprawnienia na AD.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions S.A. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…

Case Study
Blog

Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników w środowisku Office 365

Korzystanie z wielu narzędzi natywnych jest męczące i czasochłonne. Łatwiejszym rozwiązaniem jest użycie jednego narzędzia łączącego wszystkie funkcje. ADManager Plus umożliwia jednoczesne tworzenie nowych kont użytkowników w Office 365 i AD za pomocą pojedynczego interfejsu webowego. Dzięki niemu, można również szybko utworzyć konta usługi Office 365 dla użytkowników już istniejących w AD. Jak pokazano na rys. 1 poniżej, aby utworzyć konto użytkownika w Office 365, wystarczy zaznaczyć pole.

User Behaviour Analytics w ADAudit

ADAudit jest jednym z priorytetowych rozwiązań w ManageEngine.
Produkt ten, jako element flagowego systemu SIEM musi odpowiadać na wyzwania jakie stanowią zmieniające i stale rozwijające się zagrożenia w świecie bezpieczeństwa IT. Musi on też być na bieżąco z istniejącymi trendami dla tego typu aplikacji. Jednym z tych trendów jest właśnie UBA.