Mobile Device Manager Plus

Ciągle rosnąca liczba użytkowników urządzeń mobilnych stanowi większe zagrożenie dla przedsiębiorstw ponieważ wrażliwe dane firmowe „znajdują się w kieszeni” pracowników, a kradzież urządzenia może stanowić istotną utratę danych organizacji. Dlatego MDM (Mobile Device Management) nie powinien być wyborem, ale koniecznością. Mobile Device Manager Plus usprawnia realizację zadań zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM). System pozwala na konfigurację tabletów i smartphonów z centralnej lokalizacji bez zaawansowanych umiejętności administracyjnych.

Funkcjonalność
  • Rejestracja urządzeń

    Rejestruj urządzeń pojedynczo, masowo lub umożliwiaj użytkownikom zarejestrowania swoich urządzeń wraz z dwuskładnikowym uwierzytelnianiem.

  • Zarządzanie aplikacjami

    Dystrybuuj aplikacje własne i komercyjne. Usuwaj i wyłączaj aplikacje z listy zakazanej.

  • Zarządzanie profilami

    Twórz i konfiguruj polityki i profile dla różnych departamentów i ról w organizacji i przypisuj je do odpowiednich grup.

  • Zarządzanie zasobami

    Skanuj i przechowuj informacje o zainstalowanych aplikacjach, ograniczeniach, certyfikatach i parametrach sprzętowych urządzeń mobilnych.

  • Zarządzanie bezpieczeństwem

    Konfiguruj restrykcyjne polityki bezpieczeństwa – kod dostępu, blokada urządzenia – wszystko w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych organizacyjnych przed zewnętrznymi zagrożeniami.

  • Audyt i raporty

    Audytuj urządzenia mobilne dzięki standardowo dostępnym raportom.

Korzyści
  • Dla zarządzających

    Centralny system zarządzania urządzeniami mobilnymi to przede wszystkim skuteczna metoda wprowadzania tabletów i smartphonów w struktury organizacyjne, gwarancja bezpieczeństwa danych organizacyjnych i klarowny mechanizm dystrybucji aplikacji niezbędnych do realizacji zadań przez pracowników.

  • Dla użytkowników

    System zapewnia jasny i klarowny system podziału struktury danych na korporacyjne i prywatne. Dzięki MDM Plus użytkownicy uzyskują prosty mechanizm pozyskiwania aplikacji udostępnianych przez organizacji i mają zapewniony spokój w obszarze bezpieczeństwa danych w przypadku kradzieży urządzenia.

Kontakt






*

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MWT Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie, a także, w przypadku zgody na marketing w celu promocji i reklamy produktów i usług Spółki. Dane będą przetwarzane na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową MWT Solutions Sp. z o.o. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Webinaria

27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus

ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…

19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…

15.11 godz. 14:00 DesktopCentral

DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
Wdrożenia

Kompleksowe zarządzanie stacjami roboczymi w DPD Polska

DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 5000 kurierów doręczających rocznie ponad 100 mln paczek.

Blog

Nowości w Desktop Central i Mobile Device Manager Plus

Właśnie pojawiło się nowe wydanie Desktop Central i Mobile Device Manager Plus, a w nich kilka nowości: Desktop Central Desktop Central może być teraz pudełkowo integrowany z Jira Service Desk. Poprzez integrację można: Znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów poprzez funkcję Zdalnej Kontroli Dzięki Menedżerowi poprawek można bezproblemowo zarządzać poprawkami na wszystkich komputerach w organizacji. Wdrażać…

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment