Budimex SA to przedsiębiorstwo budowlane działające w sektorach infrastruktury: drogowej, kolejowej, lotniskowej, budownictwa kubaturowego, energetycznego, przemysłowego i ekologicznego. Spółka stopniowo zwiększa swoje zaangażowanie w sektorze facility management oraz gospodarki odpadami.
Grupa Budimex zatrudnia ponad 5 tys. osób i współpracuje rocznie z 12 tys. kontrahentów. Do Grupy należą: Budimex Nieruchomości, Mostostal Kraków i Elektromontaż Poznań. Inwestorem strategicznym jest hiszpańska firma Ferrovial.
Aby sprostać wymaganiom rynku i utrzymać przewagę konkurencyjną konieczne jest wspieranie biznesu również w obszarze technologicznym.
Widząc rosnące zapotrzebowanie na technologie informatyczne i wsparcie biznesu, Zespół IT w Budimex stanął przed szeregiem wyzwań, którym należało sprostać.
W zaistniałej sytuacji konieczne stało się wdrożenie systemu, który pozwoli uzyskać wiedzę na temat bieżącego stanu systemów informatycznych i usług IT, oraz będzie umożliwiał wsparcie pomiaru oferowanych usług przez IT w Budimex.
27.07 godz. 14:00 ManageEngine Analitycs\ServiceDesk Plus
ManageEngine Analitycs 27.07 14:00 (1h) 100 Analytics Plus jest opartym o przeglądarkę potężnym narzędziem raportującym, pozwalającym przetransportować dane IT na czytelne i raporty i tablice wskaźników. Dzięki Analytics Plus będzie podejmował decyzje szybko i pewnie. Analytics Plus jest również dostępne w modelu w chmurze, gdzie występuje jako Zoho Reports. Integracja z ServiceDesk Plus, pomaga zwiększyć…
19.10 godz. 12:00 ServiceDesk Plus
ServiceDesk Plus 19.10 12:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand jest opartym kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL, dostarczanym w modelu SaaS. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie…
15.11 godz. 14:00 DesktopCentral
DesktopCentral 15.11 12:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
21.09 godz. 14:00 Desktop Central
DesktopCentral 21.09 14:00 (1h) 100 Desktop Central to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami i urządzeniami przenośnymi, które pomaga zarządzać z jednego centralnego miejsca serwerami, laptopami, stacjami roboczymi, smartfonami i tabletami. Pozwala on zautomatyzować typowe czynności obsługi komputerów, takie jak instalowanie poprawek, dystrybucja oprogramowania, zarządzanie zasobami IT, zarządzanie licencjami oprogramowania, monitorowanie statystyk wykorzystania oprogramowania, zarządzanie korzystaniem…
24.08 godz. 12:00 ServiceDesk Plus
ServiceDesk Plus 24.08 14:00 (1h) 100 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w…
12.12 godz. 14:00 RecoveryManagerPlus
Recovery Manager Plus 12.12 14:00 (1h) 100 Prawie niemożliwym jest myślenie, że system Active Directory podczas swojego cyklu życia nie ulegnie żadnej katastrofie, czy też przypadkowym usunięciom danych. Dane te są krytyczne dla organizacji każdej wielkości, dlatego wykonywanie kopii zapasowych AD i możliwość szybkiego przywracania powinny być priorytetowym zadaniem administratorów IT, a sama ich realizacja…
20.09 godz. 14:00 ADSelfService
AD SelfService 20.09 14:00 (1h) 100 Analitycy twierdzą, że 30% zapytań kierowanych do helpdesku dotyczy zarządzania resetowaniem haseł i odblokowywania kont. ADSelfService Plus redukuje liczbę zgłoszeń dotyczących haseł których przetworzenie zajmuje większą część czasu pracy pracowników helpdesku, oferując użytkownikom bezpieczne, niezawodne i solidne samoobsługowe rozwiązanie sieciowe. Użytkownik może samodzielnie zarządzać swoimi hasłami oraz z łatwością…
17.10 godz. 14:00 NetFlowManager
NetFlow Analyzer 17.10 14:00 (1h) 100 ManageEngine NetFlow Analyzer jest opartym na przeglądarce internetowej, nie wymagającym żadnych sprzętowych sond, narzędziem realizującym monitoring sieci pod kątem potoku danych oraz analizę ruchu. Optymalizuje sieci w tysiącach różnych korporacji dzięki czemu pomaga lepiej wykorzystać przepustowość łącz. NetFlow Analyzer jest kolektorem strumieni NetFlow, sFlow, JFlow (i innych technologii wspierających…
20.07 godz. 14:00 ApplicationManager
Applications Manager 20.07 14:00 (1h) 100 ManageEngine Applications Manager jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem APM (Application Performance Management) umożliwiającym monitorowanie aplikacji i zarządzanie usługami IT. System bada wydajność i dostępność poszczególnych aplikacji biznesowych realizujących określoną usługę IT i dzięki czytelnym raportom analitycznym pomaga ocenić optymalny poziom wykorzystania jej poszczególnych komponentów. Applications Manager znacznie ułatwia realizację…
Zarządzanie zablokowanymi kontami
Ponad 30% zgłoszeń wysyłanych do działu wsparcia, dotyczy resetu haseł. Poznaj narzędzie, które ograniczy ilość wysyłanych zgłoszeń.
Pięć najlepszych praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa na rok 2019
Najnowsze badania pokazują, że w 2019 r. firmy będą doświadczać cyberataków co 14 sekund, podczas gdy w 2016 r. miało to miejsce co 40 sekund. Co możemy zrobić, aby złagodzić rosnące zagrożenia cyberatakami?
Przygotowaliśmy pięć najlepszych praktyk z zakresu bezpieczeństwa IT, które mogą pomóc.
Mniej znaczy więcej: monitorowanie wydajności w oparciu o role z OpManager
Liczba danych koniecznych do przeanalizowania i pilnowania, ogranicza zespoły IT w zakresie rozwiązywania problemów. Coraz częściej osoby odpowiedzialne za monitoring infrastruktury sieci, nie radzą sobie z analizowaniem czasochłonnych problemów. Pomocny w tej sytuacji okazuje się OpManager.