Traktujemy współpracę Partnerską jako długofalową inwestycję. Dlatego zapraszamy do Programu Partnerskiego firmy, które cechują się mocnym zaangażowaniem, determinacją w dążeniu do celu oraz chęcią do nauki i rozwoju. Szczególnie mile widziani są:

  • Integratorzy oraz dostawcy własnych rozwiązań,
  • Outsource’rzy usług IT,
  • Dostawcy sprzętu sieciowego oraz rozwiązań serwerowych,
  • Firmy świadczące usługi doradcze w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw.
Co oferujemy naszym Partnerom?

Współpracując z nami otrzymujesz szereg korzyści biznesowych oraz szansę rozwoju reprezentowanej przez Ciebie firmy.

Nasi Partnerzy otrzymują:

  • Możliwość oferowania produktów z portfolio MWT Solutions dla swoich klientów,
  • Wsparcie handlowe w ramach prowadzonych projektów,
  • Wsparcie merytoryczne doświadczonych specjalistów,
  • Szkolenia handlowe oraz techniczne z uzyskaniem certyfikatów,
  • Wsparcie marketingowe, udział we wspólnych projektach marketingowych,
  • Dostęp do materiałów reklamowych oraz dokumentacji technicznej,
  • Atrakcyjny Program Partnerski pozwalający na dynamiczny rozwój sprzedaży oraz gwarantujący atrakcyjne warunki handlowe w ramach posiadanych kompetencji,
  • Opiekę oraz pomoc dedykowanego Channel Managera.
Jak nawiązać współpracę?

Aby dołączyć do grona naszych Partnerów wystarczy:

  1. Wypełnić poniższy formularz
  2. Przejść spotkanie kwalifikacyjne
  3. Podpisać Umowę Partnerską

Zapraszamy do współpracy!

Kontakt







Blog

ServiceDesk Plus koncentruje się na GDPR: nowe funkcje wynikające z zaleceń RODO\GDPR

W ciągu ostatnich kilku miesięcy wiele mówiło się o GDPR i o tym, w jaki sposób organizacje mogą zastosować się do nowego rozporządzenia . ManageEngine właśnie wprowadziło pierwszą aktualizację i funkcjonalności, które ułatwiają wdrożenie wytycznych dotyczących GDPR, przy okazji wprowadzając całą gamę nowych funkcji i udoskonalając już istniejące.

Nowości w Desktop Central i Mobile Device Manager Plus

Właśnie pojawiło się nowe wydanie Desktop Central i Mobile Device Manager Plus, a w nich kilka nowości: Desktop Central Desktop Central może być teraz pudełkowo integrowany z Jira Service Desk. Poprzez integrację można: Znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów poprzez funkcję Zdalnej Kontroli Dzięki Menedżerowi poprawek można bezproblemowo zarządzać poprawkami na wszystkich komputerach w organizacji. Wdrażać…